Welke kansenwijk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat verwacht je dan in die kansenwijk
Dat zou inderdaad best eens kunnen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:52 schreef Flammie het volgende:
Dat komt omdat de mensen in je appartement ongestoord willen fokken
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:52 schreef Flammie het volgende:
Dat komt omdat de mensen in je appartement ongestoord willen fokken afberen
Ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar dat hebben alle fokmodjes toch?
Dat bepaal ik zelf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom zou je dat doen? Zonlicht is toch veel fijner?
Dan heb je wel een kuthuisquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb ook vaak overdag de lamellen dicht, anders heb ik de hele dag de zon op de thermostaat staan en blijft mn huis niet warm
Ik woon niet in een kansenwijk, ik woon op steenworp afstand vna het centrumquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:23 schreef zillah666 het volgende:
Ik heb het idee dat het in de kanswijk waarin ik woon komt omdat er voornamelijk moslims wonen, en anders moeten die vrouwen de hele dag hun hoofddoek ophouden.
Dan moet je betere kopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik schuif m'n gordijnen bijna nooit aan de kant, komt genoeg licht binnen.
Ik heb een gordijn die licht en dun is en eentje die donker en wat dikker is. Vergeten te meldenquote:
een gordijn die.... ok - k weet genoegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb een gordijn die licht en dun is en eentje die donker en wat dikker is. Vergeten te melden
Je moest eens weten hoevaak dat fout wordt gedaan op FOK!. Alsof nu opeens heel FOK! allochtoon isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:37 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
een gordijn die.... ok - k weet genoeg
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:37 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
een gordijn die.... ok - k weet genoeg
Ik zag het al, uitleg is niet nodig hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is 'het' gordijn. Dus het gordijn DAT dun is.
Ik ben overdag zelden thuis, en ik houd 's zomers gordijnen dicht om de warmte buiten te houden. Als ik in het weekend thuis ben gaan 's ochtends de gordijnen en tuindeur open totdat de zon naar binnen begint te schijnen. Dan doe ik alles weer dicht, want ik houd het binnen liever koel.quote:
Voorbij de rivieren wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alle bewoners min twee van één flat?
Inderdaad, veel mensen hebben overdag een baan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:49 schreef Supersoep het volgende:
Misschien zijn ze er niet overdag dus waarom zou je de gordijnen dan openlaten?
Goh, echt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:44 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, veel mensen hebben overdag een baan.
Nee hoor, de meesten zitten de hele dag op FOK!.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:44 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, veel mensen hebben overdag een baan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |