abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74233046
Hij komt er bijna aan, de nieuwe R&C

Er zijn nu twee demo's te downloaden @ Playstation Store Eentje waarin je met Ratchet speelt en eentje waarin je met Clank speelt. Ze zijn ongeveer 2500 megabyte per demo

Ik heb de Ratchet demo al gespeeld en het ziet er fokking goed uit en het speelt subliem. Ben nu de Clank demo aan het downloaden

Ik kan niet wachten op deze game

Ratchet & Clank
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_74233676
Ik heb de serie altijd wel kunnen waarderen

Deze ga ik dan ook zeker halen.
pi_74233822
Lijkt mij ook een intresante titel. Is dit spel ook leuk voor iemand die voorgaande delen niet heeft gespeelt kwa verhaal lijn enz? Mijn broertje had ooit eens deeltje 1 geloof ik gehaalt voor mijn PS2, en daar waren we bijde echt direct aan verslaaft. Heb der nu wel een PS3 staan, maar heb verdere delen niet echt gespeelt. Lopen die echt mooi door als verhaal lijn, of is het gewoon genieten van de toffe gameplay en leuke humor die er in zit?

tevens, kleine klacht, maar eigen schult: mijn PS3 staat bij mijn broertje thuis, niet hier
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:41:14 #4
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_74235900
Lombax
Psn online ID Tec-Insanity
pi_74240663
Ratchet & Clank is altijd goed!

Releasedatum 4 november heb ik begrepen.
elk oordeel heeft z'n nadeel
pi_74247273
Ik dacht 6 november, dus het zal daar wel in de buurt liggen

GoldenBatt: Er zit wel een verhaallijn in maar je kan het uiteraard gewoon lekker spelen Ik zou, als je ooit zelf een PS3 hebt, dan zeker ook Ratchet & Clank: Tools Of Destruction en Ratchet & Clank: Quest For Booty ook checken

Ik herhaal: Ratchet & Clank
pi_74424685
Schop

Vandaag verzonden door BlahDVD http://ps3.ign.com/dor/ob(...)time_vdr_101909.html
pi_74427121
Als het goed is, krijg ik het morgen binnen.
Deel 1 was top
Deel 2 was wat minder

Hopelijk maak deel 3 alles weer goed !
Wie het laatst lacht, denkt het traagst!
pi_74639714
Schop! Wat een grafische pracht en praal. Het speelt weer als vanouds en er zit weer erg goede humor in

Ik ben verknocht!
  zondag 15 november 2009 @ 22:52:11 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74733413
Jaaaaaaa, dit topic had ik dus nog niet gezien he! Ik ben er nu mee bezig en ik vind alles tof aan de game. De Ratchet-levels, de Clank-levels en de space-levels! Awesome game!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_74750408
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaaaaaaa, dit topic had ik dus nog niet gezien he! Ik ben er nu mee bezig en ik vind alles tof aan de game. De Ratchet-levels, de Clank-levels en de space-levels! Awesome game!
Eensch

Gister alleen dat ik op zon planeet landde en er spontaan doorheen viel en in het midden bleef hangen

Die arenabattles zijn ook tof trouwens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
pi_77856737
ik ben er bijna mee klaar volgens mij.
het is weer als vanouds goed
enige minpuntjes zijn mischien dat ie iets te gemakkelijk is, en iets te kort
blablablablablablablablablablablablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')