Skidden is wel slecht voor je banden. als je vaak skid dan moet je om de maand/2maanden nieuw buitenbandje kopen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:35 schreef decicco het volgende:
Vandaag eens op een grindpad proberen te skidden en ik moet zeggen dat lukte aardig. Vervolgens weer op de openbare weg proberen te skidden maar dat liep weer voor geen meter haha. Damn beetje frustrerend als je iets niet lukt. En ja ik heb straps.
Youdontsay.jpgquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Skidden is wel slecht voor je banden. als je vaak skid dan moet je om de maand/2maanden nieuw buitenbandje kopen.
Veel mensen die denken dat skidden geen/weinig schade kan aan banden. In elke subcultuur heb je idiotenquote:
Stuur te koop?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:31 schreef KneusTeun het volgende:
FF een update: nieuwe banden erop gezet, kheb een nieuw stuur gekocht en een klein BMX rem hendeltje (moet er ook mee naar me werk) en strax 2 miche naven erop.
Banden doen het goed met dit frame!
[ afbeelding ]
Wrom? die gebruik ik om mijn fiets mee aan de muur te hangenquote:
Je moet kijken welke maat stuur je nodig hebt. Voor de rest ken je dan met die maat elk stuur erop zetten. waar het pijltje van stuurpen zit staan bij mij de maat welk stuur erin kan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:59 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een vraag over het aanpassen van mijn Trek district.
[ afbeelding ]
Zou ik daar ook een wielrenstuur op kunnen monteren? en zo ja elk merk of moet dat per se een van bontdrager zijn?
Kan. Desnoods met een busje als je een grotere maat stem hebtquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:59 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een vraag over het aanpassen van mijn Trek district.
[ afbeelding ]
Zou ik daar ook een wielrenstuur op kunnen monteren? en zo ja elk merk of moet dat per se een van bontdrager zijn?
Spacers zou ik wel mee oppassen, wel eens gezien dat het toch niet genoeg klemt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Kan. Desnoods met een busje als je een grotere maat stem hebt
Ik zou hem toch gewoon een stuur kopen wat de goede maat is imo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Kan. Desnoods met een busje als je een grotere maat stem hebt
Dan heb je een verkeerde maat (spacer), de clipons op mn kreidler zitten ook gewoon met een spacer, krijg je echt geen beweging in, ook niet met een valpartijquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Spacers zou ik wel mee oppassen, wel eens gezien dat het toch niet genoeg klemt.
Gewoon even opmeten welke bocht erin past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |