Het rijd wel erg lekker ja, reden dat ik vaker op staal dan carbon rijd, daar tussenin mijn aluquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:24 schreef nutsjesmoar het volgende:
Ik werk bij een fietsenmaker met alleen maar racefietsen, vind staal vele maler lekkerder fietsen.
Die trek is inderdaad erg fijn
Ik heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:05 schreef KeimpeHart het volgende:
Ik kan mogelijk een fraaie achterwiel kopen. Het betreft hier een origineel baanwiel uit de jaren tachtig, waarvan het producent het destijds niet nodig vond om een lockring er op te kunnen draaien. Het is een 120mm spacing, wat kenmerkend is voor een baanwiel volgens de verkoper. De verkoper heeft zelf een singlespeed van gemaakt, met een BMX kransje erop, geen versnellingen dus.
Begrijp ik uit z'n uitleg dat het vroeger een fixed gear was, gezien dat het een baanwiel was? Zo ja,valt van dit op een veilige wijze terug te brengen naar een fixed gear?
Zo, anders ik wel. Ziet er echt dope uit!quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:53 schreef firewirecable het volgende:
Vette Cinelli Mash!
https://vimeo.com/44328864
Deze wil ik zien!
Kan zoveel goedkoper..quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:49 schreef firewirecable het volgende:
Gewoon een setje baanwielen kopen: +/- ¤250 Miche Pistard WR of +/- ¤400 Mavic Elipse
oke.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:31 schreef raptorix het volgende:
Oud collega van me heeft een fixie gebouwd van een orginele tour fiets van Jo de Roo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |