Dat zou je ff moeten kijken. Er staat iig wel bij dat het op het hele assortiment is. Maar denk dat het alleen om de dvd's gaat hoor. Meestal gooien ze de blu-ray niet in zo'n actie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Zitten daar ook die BluRay&DVD-edities tussen?
Ik zag niet eens blu-ray's liggen bij de blokkerquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:02 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat zou je ff moeten kijken. Er staat iig wel bij dat het op het hele assortiment is. Maar denk dat het alleen om de dvd's gaat hoor. Meestal gooien ze de blu-ray niet in zo'n actie.
Blokker heeft idd geen blu-ray's. En dat terwijl er wel een tv-reclame van deze actie is waarin ook blu-rays worden genoemd. De actie is ook bij Bart Smit en Intertoys. Misschien hebben die wel blu-raysquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik zag niet eens blu-ray's liggen bij de blokker![]()
Ik heb toch wel degelijk die BluRay&DVD-edities toentertijd gezien van Tinkerbel en Wall-E bij de Blokker.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:14 schreef ivetje het volgende:
[..]
Blokker heeft idd geen blu-ray's. En dat terwijl er wel een tv-reclame van deze actie is waarin ook blu-rays worden genoemd. De actie is ook bij Bart Smit en Intertoys. Misschien hebben die wel blu-rays
Potdulleme, ik had nog wel de Blu-ray/DVD editie gewild van Wall-E, naja, dan maar de films blijven kijken in SDquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:22 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb toch wel degelijk die BluRay&DVD-edities toentertijd gezien van Tinkerbel en Wall-E bij de Blokker.
Zal wel per Blokker verschillen. Ik heb hier nog nooit een blu-ray gezien, maar bij ons is het dan ook een vrij kleine blokker.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:22 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb toch wel degelijk die BluRay&DVD-edities toentertijd gezien van Tinkerbel en Wall-E bij de Blokker.
Jawel hoor, mijn mandje bij FRS:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 06:50 schreef Patch het volgende:
Ook vreemd dat ze in de actie "Bedtime Stories" laten zien, maar bij Blokker, Van Leest en FRS er dus echt niet bijhoort.
Rechtsonder:quote:Pinocchio - Deluxe Edition DVD 3-5 werkdagen ¤ 19,99
Bedtime Stories DVD 3-5 werkdagen ¤ 19,99
De kortingen in je winkelmand zijn als volgt opgebouwd:
Disney 2=1 (Bedtime Stories, Pinocchio - Deluxe Edition )
¤ - 19,99
Verzendkosten*
¤ 1,95
Totaal
¤ 21,94
Maar het lukt je niet in de winkel...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:33 schreef Trusten het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn mandje bij FRS:
[..]
Rechtsonder:
klik
Bij Bol.com trouwens ook en die hebben momenteel gratis verzendkosten![]()
Bij de FRS waar ik gisteren was stond ie er ook gewoon bij hoor. Hij had een gele sticker. En bij V&D zitten alle disney-dvd's in de actie dus neem aan deze ook. Heb gisteren bij FRS nog Toy story 2 meegenomen (stond nog steeds een kopie in de kast) en Mary Poppins. Had verder alle films al die in de actie zitten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar het lukt je niet in de winkel...
Tenminste, dat is mijn ervaring.
Dus gelijk online bestellen en dan maar ophalen bij de FRS (scheelt weer porto).quote:Eindelijk, de lente is begonnen! Om dat te vieren geeft Freerecordshop.nl haar klanten vijf euro cadeau!
Hieronder staat de couponcode die je recht geeft op vijf euro korting op je volgende bestelling op www.freerecordshop.nl.
Zie twee mails met een kortingscode, twee verschillende, die tweede volgende week testen. Het is geldig t/m 30 aprilquote:Het totale bedrag van de order is: ¤ 24,99
Ik had het over de BluRay, jij ook?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:28 schreef ivetje het volgende:
[..]
Bij de FRS waar ik gisteren was stond ie er ook gewoon bij hoor. Hij had een gele sticker. En bij V&D zitten alle disney-dvd's in de actie dus neem aan deze ook. Heb gisteren bij FRS nog Toy story 2 meegenomen (stond nog steeds een kopie in de kast) en Mary Poppins. Had verder alle films al die in de actie zitten.
Ow nee, volgens mij was het de dvd die er stond. De blu-ray heb ik niet eens gezien bij frs. Maar in de webshop zit ie er wel bij en je krijgt 5 europ korting met die code uit de mail. Dan bestel je em daar toch?quote:
Wat heeft Wall-E een rothoes zeg, zon kartonnen ding wat "mooi" moet lijken. Geef mij maar een normale DVD hoes.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:03 schreef Koningin het volgende:
Nou, ik heb Wall-E en Toy Story kunnen bemachtigen bij de Blokker.
De helft was natuurlijk al weer weg.
Het was geloof ik om aan te sluiten bij het milieuvriendelijke thema van de film.. maar ik baal ook een beetje dat de hoes uit de toon valt tussen al mijn andere 'normale' Disney dvd's.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat heeft Wall-E een rothoes zeg, zon kartonnen ding wat "mooi" moet lijken. Geef mij maar een normale DVD hoes.
Omdat het niet mooi past in mijn collectie.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:33 schreef vencodark het volgende:
Er zijn toch zoveel dvd's met een kartonnen hoes? Wat maakt deze zo anders dan?
Heel veel Disney's hebben een kartonnen omslag.. die haal ik er altijd af omdat ik al zo'n 20 Disney's zonder omslag had.. ik heb zo'n 60 plastic Disneys netjes op een rijtje staan en dan is het jammer dat één zo'n dun kartonnen doosje uit de toon valt. Voelt de verzameling toch minder als een geheel.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:33 schreef vencodark het volgende:
Nou, die van Wall-E heb ik nog nooit eerder gezien, zelfs de DVD schuif je in een vakje, ipv vast klikken in een plastic houder, wat andere kartonnen DVD hoesjes wel hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:33 schreef vencodark het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 29 maart 2010 11:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Omdat het niet mooi past in mijn collectie.
Ziet raar uit dat er eentje anders is.
Oooh zo. Ik begreep het al niet zo.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef Patch het volgende:
Ze hebben het hier niet om de omslag (kartonnen sleeve), maar bij een editie van Wall-E hebben ze geen plastic hoes gebruikt, maar is alles van karton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |