Ik ook. Deel 2 nog nooit gezien maar wat een leuke film. Helft van de fun is ook het herkennen van speelgoed dat je vroeger had.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:17 schreef Miriampje het volgende:
ToyStory 1 & 2 gekocht in Blu-Ray bij de actie![]()
Ik heb ze beide nog nooit gezien! Dat geldt eigenlijk voor veel van de Pixar-films - heb alleen Finding Nemo en Monsters & Co gezien..quote:Op maandag 7 juni 2010 21:25 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik ook. Deel 2 nog nooit gezien maar wat een leuke film. Helft van de fun is ook het herkennen van speelgoed dat je vroeger had.
Vind het een beetje Shrek achtig geanimeerd en qua humorquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Maartel het volgende:
http://movies.yahoo.com/premieres/20263362/standardformat
Dat ziet er nog best leuk uiteindelijk
Zoals The Princess and the frog?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:29 schreef Patch het volgende:
Wanneer verfilmen ze nu weer eens 'gewoon' een sprookje?
Vind het een beetje jammer dat ze vaak te ver van het origineel af gaan zitten.
Precies...quote:
Mja, Kleine Zeemeermin en Belle en het Beest zijn ook aardig aangepast.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Precies...
Waarom nu in een andere setting? En andere twists?
Kijk, dat ze sidekicks doen, een paar verhaallijntjes aanpassen, a la, maar ze mogen iets dichter bij het origineel gaan zitten.
Erg teleurstellend. Ik had nog zo gehoopt op een echt sprookje in de stijl van Belle en het Beest. Maar nee hoor er moet weer een of andere onzin actie verhaal omheen verzonnen worden om deze generatie kinderen naar de bios te lokken en op die manier veel geld te verdienen JAMMER!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef Maartel het volgende:
http://movies.yahoo.com/premieres/20263362/standardformat
Dat ziet er nog best leuk uiteindelijk
Maar niet zoveel als Princess and the Frog en Tangled...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, Kleine Zeemeermin en Belle en het Beest zijn ook aardig aangepast.
Niet Bambi volgend voorjaar, maar Alice in Wonderland!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Writersright het volgende:
Als het goed is komt dit jaar zowel Beauty and the Beast als Fantasisa+Fantasia 2000 (dubbelpak) op Bluray uit. Volgende lente is het Bambi en in oktober Lion King.
Volgens Disney US gewoon Bambi in maart:quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Niet Bambi volgend voorjaar, maar Alice in Wonderland!
Overzichtje:
Najaar 2010: Belle en het Beest, Fantasia, Fantasia 2000
Voorjaar 2011: Alice in Wonderland
Najaar 2011: De Leeuwenkoning
Voorjaar 2012: Bambi
Najaar 2012: Assepoester
Voorjaar 2013: Lady en de Vagebond
http://www.disney.nl/disneydvds/classics/page3.html
Deze heb ik allemaal nog niet, dus kijk er erg naar uit. Vooral naar Belle!
gewoon de url kopieren en hier neerzetten is al genoegquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:33 schreef WSquater het volgende:
De Lion King heb ik echt altijd geweldig gevonden.
Hier liggen zelfs nog een paar videobanden (geen DVD's of CD's dus) van de Lion King. Vooral de kringloop van het leven (of the circle of life in het Engels) vind ik een geweldig liedje
EDIT: Ik snap er niks van. Als ik me bericht edit staan de youtube tags er gewoon, maar zodra ik m'n bericht in dit topic terug lees eindigt het met /video :s
Haha,dan blijf je bezig hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 01:40 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhh een disney topic![]()
Ik heb op een paar van de nieuwere na alles op dvd![]()
![]()
en je bent er nooit te oud voor
![]()
Ik denk alleen dat ik een paar van de klassiekers opnieuw ga aanschaffen want dat zijn echt nog de eerste dvd versies en geen special editions ofzo
Ja daar heb je wel een punt iddquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:13 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha,dan blijf je bezig hoorvaak komt er later dan weer een diamond versie ofzo uit of een blu-ray inmiddels. Ik ben gestopt met omwisselen. Heb veel op dvd en alleen princess en the frog op br. Maar ik ben gestopt me daarover druk te maken, want dan kom je er nooit meer vanaf.
Ik koop waarschijnlijk alleen Belle en het Beest opnieuw. Van de rest heb ik in principe een versie waar ik tevreden mee bent. Ik stoor me bij mijn B & B dat ik geen optie heb om de film zonder die nieuwe scene te bekijken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 07:13 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha,dan blijf je bezig hoorvaak komt er later dan weer een diamond versie ofzo uit of een blu-ray inmiddels. Ik ben gestopt met omwisselen. Heb veel op dvd en alleen princess en the frog op br. Maar ik ben gestopt me daarover druk te maken, want dan kom je er nooit meer vanaf.
Ik heb gelukkig Belle en het beest nog niet op dvd gekocht destijds. Heb hem toen nog op video gekochtquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik koop waarschijnlijk alleen Belle en het Beest opnieuw. Van de rest heb ik in principe een versie waar ik tevreden mee bent. Ik stoor me bij mijn B & B dat ik geen optie heb om de film zonder die nieuwe scene te bekijken.
Tja Volgens mij is Taran ook niet zo heel veel (her)uitgebracht omdat hij te eng was ofzo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:36 schreef Patch het volgende:
Van mij mogen Taran en Basil echt wel op BluRay
Ja, dat laatste herken ik wel maar heb ik alleen 'last' van bij Belle en het Beest. De sfeer in het kasteel is op video vrij donker, de achtergronden vallen niet bijzonder op. Op dvd is het net alsof er een extra licht in de kamer is aangedaan. De achtergrond valt veel meer op en het is erg licht in de kamer. Dat viel me echt tegen terwijl het juist mijn favoriete film is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:23 schreef Tassiepassie het volgende:
Bij de nieuwere film vind ik blue ray wel gaaf,vooral die in samenwerking met Pixar.
De oudere hebben juist hun charme qua kleur en ik vind het doodzonde als die ineens felgekleurd en gedigitaliseerd zijn
Ja als ineens de hele sfeer anders is daardoor dan is dat wel een domper.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat laatste herken ik wel maar heb ik alleen 'last' van bij Belle en het Beest. De sfeer in het kasteel is op video vrij donker, de achtergronden vallen niet bijzonder op. Op dvd is het net alsof er een extra licht in de kamer is aangedaan. De achtergrond valt veel meer op en het is erg licht in de kamer. Dat viel me echt tegen terwijl het juist mijn favoriete film is.
Dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:16 schreef DrDurden het volgende:
Het is niet zo dat alleen kluisfilms op Blu-ray uitgebracht gaan worden. Die zijn simpelweg het populairst, en zullen dus eerder verschijnen dan de minder populaire Classics. Films als The Great Mouse Detective of The Black Cauldron zullen echt wel verschijnen, uiteindelijk. Het kan alleen nog wel even duren.
Ow shit...dit is echt mijn all time favo, maar als ie zo licht is op blu-ray. Hmmm....wil em wel graag op blu-ray kopen, omdat dat gewoon het nieuwste medium is en ik zeker van B&B wel het nieuwste en beste wil hebben qua kwaliteit. Maar een lichte kamer is ook zo raar ineens...ik ben ook video gewend, dus dan gaat dit tegenvallenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat laatste herken ik wel maar heb ik alleen 'last' van bij Belle en het Beest. De sfeer in het kasteel is op video vrij donker, de achtergronden vallen niet bijzonder op. Op dvd is het net alsof er een extra licht in de kamer is aangedaan. De achtergrond valt veel meer op en het is erg licht in de kamer. Dat viel me echt tegen terwijl het juist mijn favoriete film is.
bij de meeste blue rays zit er ook gewoon een dvd versiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ow shit...dit is echt mijn all time favo, maar als ie zo licht is op blu-ray. Hmmm....wil em wel graag op blu-ray kopen, omdat dat gewoon het nieuwste medium is en ik zeker van B&B wel het nieuwste en beste wil hebben qua kwaliteit. Maar een lichte kamer is ook zo raar ineens...ik ben ook video gewend, dus dan gaat dit tegenvallen
Ja, maar daar is het dus ook zo. Ik ervaar het iig zo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
bij de meeste blue rays zit er ook gewoon een dvd versie
ahh jammer, ik dacht dat die dvd dan echt de oude versie was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar daar is het dus ook zo. Ik ervaar het iig zo.
Welke oudere dvd is dat dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ahh jammer, ik dacht dat die dvd dan echt de oude versie was.
Ik ben dan toch blij met mijn oudere dvd als ik het zo hoor
Volgens mij is hij paas 1 keer eerder op dvd uitgebracht toch? Dat is gelijk met die extra scene geweest. Ik heb toen idd de videoband nog gekocht. Toen was dvd pas net nieuw. Tja, wanneer was dat, 2001 ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |