Ja en dan wekelijks gezellig met elkaar naar de sauna.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef druide het volgende:
Doe niet zo ongezellig joh. Misschien heb je wel bijzonder aangename collega's.
het gaat om een klus van meerdere dagen, stuk of 6 overnachtingen. Dus zelf betalen zit er niet in, tenzij ik voor niks wil werken. Mocht er geen oplossing zijn dan rij ik op en neer dagelijks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:09 schreef JumpingJacky het volgende:
Ja meegemaakt en geweigerd. Ik had geen zin in de discussie met mijn baas en heb op eigen kosten een kamer geboekt voor mezelf. Misschien had ik wel recht op vergoeding, maar soms kan zo'n discussie meer kwaad dan goed doen, en dan kan je hem beter uit de weg gaan.
de kans is zeer klein dat het een vrouw is waarmee ik de kamer deelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef druide het volgende:
Doe niet zo ongezellig joh. Misschien heb je wel bijzonder aangename collega's.
Of tegen de wind in pissen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja en dan wekelijks gezellig met elkaar naar de sauna.
JIj date met een uitkering?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou ontslag nemen en een uitkering uitvragen! Dit zijn geen manieren natuurlijk van jouw baas
Want??? Je hebt een echt mannen beroep?? Ijzervlechter of betonstorter ofzo??quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:13 schreef babipangang het volgende:
[..]
de kans is zeer klein dat het een vrouw is waarmee ik de kamer deel
Dat heeft een ander argument dan kosten besparen. Dat gaat om teambulding. Dat is hier blijkbaar niet het argument.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:47 schreef static het volgende:
Ik zou het ook niet accepteren, ben ook nog nooit voor de keuze gesteld eigenlijk, maar aan de andere kant: voetballers verdienen miljoenen per jaar en die delen ook een hotelkamer.
Ontslag nemen en uitkering aanvragen zal niet samen gaan...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou ontslag nemen en een uitkering uitvragen! Dit zijn geen manieren natuurlijk van jouw baas
beveiligingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:49 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Want??? Je hebt een echt mannen beroep?? Ijzervlechter of betonstorter ofzo??
is ook niet verplicht een hotel, maar door de lange dagen van 07:00 tot 19:00 wel het makkelijkst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef Antaresje het volgende:
Het lijkt me sterk dat je baas je uberhaupt kan verplichten om in een hotel te gaan zitten, ik neem aan dat hij je niet betaalt voor de uren die je tijdens die klus niet werkend door brengt. Met andere woorden, buiten werktijd mag je doen en laten wat je wilt. Dus ook op en neer naar huis rijden, waar je naar eigen zeggen wel een reiskosten vergoeding voor krijgt.
Als hij je een hotelkamer aanbiedt die je dan moet delen met een collega mag je dat volgens mij gewoon weigeren, zeker zolang er andere mogelijkheden zijn om op tijd op je werk te zijn. De vraag is natuurlijk of hij je de keuze mag geven tussen op en neer rijden of een hotelkamer delen. En dat antwoord moet ik je helaas schuldig blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |