Lol, nee ben nou niet echt van plan het vol te gaan behangenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:36 schreef Noax het volgende:
[..]
Zolang die posters niet als alternatief voor behang dienen, zie ik geen probleem.
Je vriendin gunt je toch wel wat vrijheid in deze?
Ik kan het hier zo gek maken als ik zelf wil en echt, dat doe ik ook.
Oh, wees maar niet bang hoor. Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik een beetje aan het dollen was, wat maakt mij het nou uit hoe je er uit ziet.quote:Klopt. En die wordt woest anders
Plus dat Rnnz vééél jonger is dan ik (al maakt leeftijd me niet zoveel uit...)
Edit: Trouwens Rnnz, je weet niet eens hoe ik eruit zie...straks ben ik helemaal je type niet...wil je dan nog wel achter me aanlopen?
Geloof het of niet, ik ben een Fok!ker met een leven naast Fok!quote:Waar issie eigenlijk? Al aan het oefenen voor SBS?
Ik was ook maar aan het dollen hoor, koekwaus.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Oh, wees maar niet bang hoor. Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik een beetje aan het dollen was, wat maakt mij het nou uit hoe je er uit ziet.Ben je zo oud dan?
![]()
Ja dat weet ik ook wel, koekwaus.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:23 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik was ook maar aan het dollen hoorKoekwaus.
Ja dank je, ik ben zo oud![]()
29, dus bijna 30
Dank jequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:34 schreef Rnnz het volgende:
Ja dat weet ik ook wel, koekwaus.![]()
29? Oef..![]()
Bij mij is alles nog puur natuur dus wat dat betreft.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:41 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik lijk niet op Tatiana, (behalve die bezeten blik in d'r ogen misschien) maar zolang jij niet op Michael lijkt is er niks aan de hand toch?
Thnxquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:24 schreef Rebbedebje het volgende:
Oh en Bobbie, gefeliciteerd dat je gaat samenwonen![]()
![]()
Serieus van plan... het lijkt me wel lachen. Ik ken de "moves" best wel goed (al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:45 schreef Rnnz het volgende:
Ik had op de site van SBS6 gekeken en je kunt je al opgeven. Voor mensen die het serieus van plan zijn (ik denk nog even na...)
Blijkt daar in eens Dr te staanquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Thnx
[..]
Serieus van plan... het lijkt me wel lachen. Ik ken de "moves" best wel goed (al zeg ik het zelf), maar om dan gelijk met m'n porum op tv te komen... En daarnaast vind ik het ergens ook weer triest, er komen gegarandeerd allemaal van die doorgeslagen Michael fans op af, daar wil ik niet tussen staan
Ja hij is er ook al niet.quote:
Als je gaat meedoen, kom ik je zeker aanmoedigen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:14 schreef Rnnz het volgende:
Het is nog niet bekend wie het gaat presenteren.
Maar serieus, ik zit er ook wel over te denken om mee te doen. Ik ken ook alle moves wel uit m'n hoofd, zal ze alleen nog moeten perfectioneren.
haha, ja, dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:17 schreef Rebbedebje het volgende:
Nee, dan moet je ook meedoen Bob...als Rnnz gaat...ik kom jullie wel aanmoedigen.
Ga ik wel gillen en om een handtekening vragen. En mag ik dan met jullie op de foto?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, ja, dat is ook weer zo![]()
En je mag altijd op de foto
Klopt, een BBC docu uit 2003. Weinig boeiends overigensquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:21 schreef Mindstate het volgende:
Nu op ned. 3 iets met louis theroux en mj's pa
The Girl Is Mine, Mine, Mine.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, ja, dat is ook weer zo![]()
En je mag altijd op de foto
quote:
Mja, ik vind Louis Theroux altijd wel vermakelijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klopt, een BBC docu uit 2003. Weinig boeiends overigens
Wel leuk dat gesprek op het eind met Joe waardoor alles afgekapt wordt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Klopt, een BBC docu uit 2003. Weinig boeiends overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |