Ja, dat verwacht ik wel. Het is veel leuker om naast Chantal Janzen te mogen zitten @ RTL, maar ja.quote:
Daar doet de BBC het idd, toch een stuk minder Sjonnie gehalte zeg maarquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik wel. Het is veel leuker om naast Chantal Janzen te mogen zitten @ RTL, maar ja.![]()
Even kijken hoe het format wordt van dit programma, ben op zich wel benieuwd.In de UK gaan ze het ook uitzenden.
Zullen we samen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef Rnnz het volgende:
In de UK mag je ook als groep deelnemen, dus misschien dat SBS dat ook gaat doen?
Misschien wil DrDentzzzzzz ook wel? En Zapato?quote:
oeoeoeoeoeoeoeooe BITCH FIGHT!!!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ben dan wel Michael hoor, ik neem geen genoegen als achtergrond danser![]()
Gewoon een Jackson Five act. Ik ben dan wel Joseph. Houd ik een riem vast en ga in een stoel zitten kijken of jullie de pasjes goed uitvoeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Misschien wil DrDentzzzzzz ook wel? En Zapato?Wellicht een van de dames hier zodat we The Way You Make Me Feel kunnen opvoeren.
Hee-hee, AOW!![]()
No daddy, no!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:32 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Gewoon een Jackson Five act. Ik ben dan wel Joseph. Houd ik een riem vast en ga in een stoel zitten kijken of jullie de pasjes goed uitvoeren.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:32 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Gewoon een Jackson Five act. Ik ben dan wel Joseph. Houd ik een riem vast en ga in een stoel zitten kijken of jullie de pasjes goed uitvoeren.
Zat er dik in deze. Ik join ook wel in, mag ik de eerste keus op Billie Jean? Die ken k echt helemaal uit mn hoofdquote:
Dat moet papa beslissen tochquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef Zapato het volgende:
[..]
Zat er dik in deze. Ik join ook wel in, mag ik de eerste keus op Billie Jean? Die ken k echt helemaal uit mn hoofd
Doe maar The Earth Song, over al die dieren en shit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:31 schreef veuvje het volgende:
[..]
Dat moet papa beslissen toch?!
Dus DrDentzz pak je riem en beslis![]()
!!
Dan moet je als dier verkleedt gaan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Doe maar The Earth Song, over al die dieren en shit.
Ik wil in de tank!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Doe maar The Earth Song, over al die dieren en shit.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 03:57 schreef DrDentzz het volgende:![]()
Ik ben dan wel voor Rnnz als hij meedoet.
"Wil jij dat Rnnz wint, sms dan RNNZ AAN"
Nee, dan moet je op Gerard Joling zitten...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef Rnnz het volgende:
Straks moet ik naast Gerard Joling zitten.....
Ik wil wel meedoen, maar ik kan niet goed op hakken lopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Misschien wil DrDentzzzzzz ook wel? En Zapato?Wellicht een van de dames hier zodat we The Way You Make Me Feel kunnen opvoeren.
Hee-hee, AOW!![]()
rnnz en rebecca are in lovequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:18 schreef Rnnz het volgende:
Tja Rebecca, als ik iemand achterna wil lopen bij The Way You Make Me Feel ben jij het wel.![]()
Hee-hee, AOW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |