Ze zeggen niet voor niets dat hij dood meer waard is dan levend!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:48 schreef CAP. het volgende:
Mijn god, ze hebben wel een melkkoe van die man kunnen maken zeg
Surprised?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:48 schreef CAP. het volgende:
Mijn god, ze hebben wel een melkkoe van die man kunnen maken zeg
No wayquote:
Robijn_1961..quote:
Lolzquote:
De poster heb ik ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:58 schreef MervinMinky het volgende:
Kijk eens mensen, zoals gezegd plaats ik de foto van mijn kamer met MJ poster hangend![]()
[ afbeelding ]
Oh die ja, Milli Magicquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:39 schreef mmetje41 het volgende:
Rnnz heb je je nou al opgegeven????
Ik heb die kleine drol van mij ook aangemeld..en nou maar hopen dat hij auditie mag doen!!!
Er doen er heel veel mee volgens mij, ik ken een paar Mj immitators die ook al meedoen...waaronder Milli Magic!
Nee, niet opgegeven. Even goed na gaan denken of ik dat überhaupt wel wil.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:39 schreef mmetje41 het volgende:
Rnnz heb je je nou al opgegeven????
Ik heb die kleine drol van mij ook aangemeld..en nou maar hopen dat hij auditie mag doen!!!
Er doen er heel veel mee volgens mij, ik ken een paar Mj immitators die ook al meedoen...waaronder Milli Magic!
Dat is voor intimi die bekend zijn in dat circuit.quote:
Ik kan al niet tegen de oude thriller hahaha dus ook bij deze heb ik naar de grond zitten kijkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:04 schreef veuvje het volgende:
[..]
En Thriller vond ik ook echt ontzettend vet, die spin brrrrr ik zat zowat bij me buurman op schoot
Lolz, had maar ff gegoogled, maar dat is dus deze rare snuiterquote:Op zondag 15 november 2009 00:15 schreef DrDentzz het volgende:
Dat wordt dan een zenuwslopende dance-off finale tussen Rnnz en Milli Magic.
Doen gast, ik wil dat sowieso zien!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:59 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, niet opgegeven. Even goed na gaan denken of ik dat überhaupt wel wil.
quote:Op zondag 15 november 2009 18:40 schreef matthijst het volgende:
Vind t net Mr. Bean daar...
[ afbeelding ]
idd, die moet je me even uitleggen matthijstquote:Op zondag 15 november 2009 19:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Dat zie ik er dus totaal niet in..
quote:Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef matthijst het volgende:
Geen idee, iets met die vage opgetrokken ogen en die full frontal neus ofzo....
't slaat nergens op, maar....
[ afbeelding ]
Een gouden plaat van Beat Itquote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef mmetje41 het volgende:
Haha jullie hebben dus niet zoveel met Milly!!!
Hier een filmpje dat hij bij Popstars was!
Omgquote:Op zondag 15 november 2009 01:49 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
The Michael Jackson Whisperer
De man met de rare pupillen en de stem die het middden houdt tussen een schorre Christian Bale met de intonatie van Christopher Walken is een hoogsensitieve spokenexpert. Deze man heeft contact met wijlen Michael Jackson. Op de BBC. Hilarisch![]()
Voor het volledige programma:
Is dat 3T's Taj linksboven?quote:Op maandag 16 november 2009 18:48 schreef dollce het volgende:
paris heeft een shirtje aan met papa erop
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |