Ja, ok.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zo kunnen mensen z'n ogen (gevoelens) niet lezen. Hij 'schuilt' zich erachter, hij voelt zich daardoor veiliger.
Ja t was vocaal echt goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef Rnnz het volgende:
Heb de camversie van This Is It ook maar eens gedownload. :$ Was even vergeten dat hij Jam wel degelijk een stuk live zingt op het einde.Straks / morgen verder kijken en wellicht deze week nog een keer naar de bios.
EDIT: hij zingt meer live dan dat ik dacht te horen toen ik in de bios zat.Had ie dat maar echt live mogen doen
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja t was vocaal echt goed.
Het begin van dit filmpje
Ik was zondag geweest en wij hadden wel gereserveerd (al voor dat de film uit was). Het zou alleen niet nodig zijn geweest, gezien het niet vol zat. Gewoon even bellen dus voor de zekerheid.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ben van plan om zaterdag naar de bios te gaan voor This Is It.
Heb alleen niet gereserveerd o.i.d..
Dus mijn vraag: mensen die al zijn geweest, is dit nodig?
bellen of het vol is of op het internet kijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ben van plan om zaterdag naar de bios te gaan voor This Is It.
Heb alleen niet gereserveerd o.i.d..
Dus mijn vraag: mensen die al zijn geweest, is dit nodig?
Klinkt vet er moet gewoon 1 of meerdere cd's komen vol met dit soort demo's.quote:
we need proofquote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef Rnnz het volgende:
SBS gaat volgend jaar een talentshow uitzenden: 'Move like Michael Jackson'. Zoals je wel kunt raden gaan ze kijken wie er net zo goed kan dansen als MJ (bij voorbaat kansloos dus).
Misschien wel leuk om mee te doen..Ik heb z'n moves na jaren de man zelf zien wel aardig down, alleen het feit dat het op SBS wordt uitgezonden houdt mij tegen + ik wil geen wannabe MJ zijn.
![]()
Rnnzquote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef Rnnz het volgende:
SBS gaat volgend jaar een talentshow uitzenden: 'Move like Michael Jackson'. Zoals je wel kunt raden gaan ze kijken wie er net zo goed kan dansen als MJ (bij voorbaat kansloos dus).
Misschien wel leuk om mee te doen..Ik heb z'n moves na jaren de man zelf zien wel aardig down, alleen het feit dat het op SBS wordt uitgezonden houdt mij tegen + ik wil geen wannabe MJ zijn.
![]()
Waarom dat topic gesloten is?quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:23 schreef GuidooH het volgende:
Ah, gevalletje "Broer verpest door bleekmiddel"?
RIP, en tja, God's wil.Maar als hij geweten had hoevaak zijn nummers erna gedraaid werden had hij zich nog wel even achter z'n oor gekrabd.
Inderdaad,...quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:25 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Waarom dat topic gesloten is?PARELTJE ZEG IK!
Ik zeg, uploaden op youtube! Gaan we battelen tegen elkaarquote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef Rnnz het volgende:
![]()
Ik neem aan dat je het dan over Thriller hebt? Die is geen 50 euro waard, voornamelijk omdat die in grote getalen zijn te vinden op eBay en dergelijke. Een LP als HIStory of Invincible zijn daarentegen wel aardig wat waard (weinig oplagen)quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef FP128 het volgende:
Oi, vraagje: ik kan van iemand een originele Michael Jackson LP uit 1982 van het epic label kopen en hij vraagt er +/- 50 euro voor. Is dat normaal of gewoon teveel. LP is puntgaaf en ik heb al foto''s e.d gezien. En wat is zoal de gemiddelde prijs die men voor dit soort MJ spul vraagt?
Dat SBS het uit gaat zenden is wel een beetje jammer inderdaad. Maar als je kijkt wat de prijs is dan denk ik dat je je daar even overheen moet zettenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef Rnnz het volgende:
![]()
Nee man, de zoon van mmetje41quote:Op vrijdag 6 november 2009 03:57 schreef DrDentzz het volgende:![]()
Ik ben dan wel voor Rnnz als hij meedoet.
"Wil jij dat Rnnz wint, sms dan RNNZ AAN"
Kind, wat vreselijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef Rnnz het volgende:
Straks moet ik naast Gerard Joling zitten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |