abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74405866
quote:
Op woensdag 4 november 2009 23:21 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Zo kunnen mensen z'n ogen (gevoelens) niet lezen. Hij 'schuilt' zich erachter, hij voelt zich daardoor veiliger.
Ja, ok.
Maar dacht dat hij dat tijdens het zingen/dansen/optreden niet fijn vond (lijkt me overigens ook niet handig, zon bril die tijdens elke move bijna van je hoofd vliegt )
pi_74406165
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef Rnnz het volgende:
Heb de camversie van This Is It ook maar eens gedownload. :$ Was even vergeten dat hij Jam wel degelijk een stuk live zingt op het einde. Straks / morgen verder kijken en wellicht deze week nog een keer naar de bios.

EDIT: hij zingt meer live dan dat ik dacht te horen toen ik in de bios zat. Had ie dat maar echt live mogen doen
Ja t was vocaal echt goed.

Het begin van dit filmpje
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 5 november 2009 @ 11:28:08 #128
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74413543
quote:
Op woensdag 4 november 2009 23:37 schreef Zapato het volgende:

[..]

Ja t was vocaal echt goed.

Het begin van dit filmpje
je ziet mensen al zitten naast je met hun camcorder.....
Vocaal was het fantastisch!!!
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
  donderdag 5 november 2009 @ 14:58:14 #129
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_74420481
Iemand toevallig die foto's van Karen faye, van jacksons graf van Facebook gedownload?
Ben benieuwd
Haters everywhere but I don't really care.
pi_74428249
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74428598
Ik ben van plan om zaterdag naar de bios te gaan voor This Is It.
Heb alleen niet gereserveerd o.i.d..
Dus mijn vraag: mensen die al zijn geweest, is dit nodig?
pi_74429170
quote:
Op donderdag 5 november 2009 18:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik was zondag geweest en wij hadden wel gereserveerd (al voor dat de film uit was). Het zou alleen niet nodig zijn geweest, gezien het niet vol zat. Gewoon even bellen dus voor de zekerheid.

Ik had trouwens nog niet de complete demo's gehoord van die nummers, best vet.
  donderdag 5 november 2009 @ 19:10:03 #134
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_74429514
quote:
Op donderdag 5 november 2009 18:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
bellen of het vol is of op het internet kijken
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  donderdag 5 november 2009 @ 19:55:45 #135
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_74431092
quote:
Klinkt vet er moet gewoon 1 of meerdere cd's komen vol met dit soort demo's.
En natuurlijk cd's met nieuw matriaal
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_74440423
SBS gaat volgend jaar een talentshow uitzenden: 'Move like Michael Jackson'. Zoals je wel kunt raden gaan ze kijken wie er net zo goed kan dansen als MJ (bij voorbaat kansloos dus).

Misschien wel leuk om mee te doen.. Ik heb z'n moves na jaren de man zelf zien wel aardig down, alleen het feit dat het op SBS wordt uitgezonden houdt mij tegen + ik wil geen wannabe MJ zijn.
pi_74442162
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef Rnnz het volgende:
SBS gaat volgend jaar een talentshow uitzenden: 'Move like Michael Jackson'. Zoals je wel kunt raden gaan ze kijken wie er net zo goed kan dansen als MJ (bij voorbaat kansloos dus).

Misschien wel leuk om mee te doen.. Ik heb z'n moves na jaren de man zelf zien wel aardig down, alleen het feit dat het op SBS wordt uitgezonden houdt mij tegen + ik wil geen wannabe MJ zijn.
we need proof

Het feit dat je ermee op SBS komt zou mij tegenhouden in ieder geval.
pi_74442247

Ik ben dan wel voor Rnnz als hij meedoet.
"Wil jij dat Rnnz wint, sms dan RNNZ AAN"
  vrijdag 6 november 2009 @ 06:18:29 #139
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_74442488
quote:

Rnnz
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_74442504
Ah, gevalletje "Broer verpest door bleekmiddel"?

RIP, en tja, God's wil. Maar als hij geweten had hoevaak zijn nummers erna gedraaid werden had hij zich nog wel even achter z'n oor gekrabd.
pi_74442509
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 06:23 schreef GuidooH het volgende:
Ah, gevalletje "Broer verpest door bleekmiddel"?

RIP, en tja, God's wil. Maar als hij geweten had hoevaak zijn nummers erna gedraaid werden had hij zich nog wel even achter z'n oor gekrabd.
Waarom dat topic gesloten is? PARELTJE ZEG IK!
pi_74442639
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 06:25 schreef PjotrXII het volgende:

[..]

Waarom dat topic gesloten is? PARELTJE ZEG IK!
Inderdaad,...
pi_74446063
Oi, vraagje: ik kan van iemand een originele Michael Jackson LP uit 1982 van het epic label kopen en hij vraagt er +/- 50 euro voor. Is dat normaal of gewoon teveel. LP is puntgaaf en ik heb al foto''s e.d gezien. En wat is zoal de gemiddelde prijs die men voor dit soort MJ spul vraagt?
75 topics = FIN
pi_74446089
quote:

Ik zeg, uploaden op youtube! Gaan we battelen tegen elkaar
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_74446184
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef FP128 het volgende:
Oi, vraagje: ik kan van iemand een originele Michael Jackson LP uit 1982 van het epic label kopen en hij vraagt er +/- 50 euro voor. Is dat normaal of gewoon teveel. LP is puntgaaf en ik heb al foto''s e.d gezien. En wat is zoal de gemiddelde prijs die men voor dit soort MJ spul vraagt?
Ik neem aan dat je het dan over Thriller hebt? Die is geen 50 euro waard, voornamelijk omdat die in grote getalen zijn te vinden op eBay en dergelijke. Een LP als HIStory of Invincible zijn daarentegen wel aardig wat waard (weinig oplagen)

Ik verzamel zelf al enige tijd de LP's (ook Maxi singles) en de prijzen lopen uiteen, na zijn dood zijn ze uiteraard wat duurder geworden

[ Bericht 10% gewijzigd door Sideshowbobbie op 06-11-2009 11:03:24 ]
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:00:44 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74446831
quote:

Dat SBS het uit gaat zenden is wel een beetje jammer inderdaad. Maar als je kijkt wat de prijs is dan denk ik dat je je daar even overheen moet zetten . Heb het bericht doorgestuurd naar mijn ex.. groot MJ fan en kan ook heel goed als hem dansen

Hoop dat hij mee gaat doen

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:53:28 #147
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_74450252
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 03:57 schreef DrDentzz het volgende:

Ik ben dan wel voor Rnnz als hij meedoet.
"Wil jij dat Rnnz wint, sms dan RNNZ AAN"
Nee man, de zoon van mmetje41
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_74451775
SBS zoekt Michael Jackson-waardige danser

door Marcel Frost

AMSTERDAM - Het gaat maar door met de talentenjachten op de vaderlandse buis: SBS 6 zoekt in Move Like Michael Jackson mensen die op overtuigende wijze kunnen laten zien geïnspireerd te zijn door de eerder dit jaar overleden King of Pop. Het programma komt in het voorjaar van 2010 op tv.

In de jury zitten onder andere Michaels broer Jermaine Jackson en choreograaf Lavelle Smith Junior. De winnaar mag optreden tijdens het memorial concert van de onlangs overleden popicoon.

Jermaine is blij dat de talentenjacht naar Nederland komt: ,,Michael was een briljante danser die mensen wereldwijd heeft geïnspireerd om zijn moves onder de knie te krijgen en hun eigen dansroutines te creëren. Ik ben erg opgewonden en verheugd om deel uit te maken van deze show en ik zie er naar uit om de meest getalenteerde en inspirerende dansers van Nederland te vinden.”

Aan de show mag iedereen meedoen: jong, oud, professioneel of amateur, solisten of groepen. Wie het programma presenteert is nog niet bekend.

----

Straks moet ik naast Gerard Joling zitten.....
pi_74451850
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef Rnnz het volgende:
Straks moet ik naast Gerard Joling zitten.....
Kind, wat vreselijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')