Helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 november 2009 20:44 schreef RSie het volgende:
Ik vind dat mensen wel heel erg lyrisch zijn over de film.
ok, je zag een klein beetje de mens Michael tussendoor, maar die kenden we ook al van andere interviews en opnames en Youtube staat er vol mee. verder waren de shots in veel gevallen slecht (natuurlijk niet heel verwonderlijk aangezien de opnames hier nooit voor bedoeld waren, het concert zoals hij had moeten zijn was volledig door elkaar gegooid en je kreeg op geen enkel moment echt een goed beeld hoe het eruit had moeten komen te zien.
Je ziet een man die in rommelkleding de dansjes half afmaakt en af en toe een enkele uitschieter waardoor je het gevoel krijgt dat het wel wat vernieuwend had kunnen hebben. maar het merendeel was gesneden koek en herhaling van wat eerder geweest is.
Zoals al eerder aangegeven, kijk de opnames van de HIStory tour nog eens en je weet (op de videobeelden op de schermen na) exact hoe de show eruit had gezien. nieuwe introfilmpjes bij Earth Song, Thriller en Smooth Criminal, maar ook die waren wat dat betreft weinig echt nieuw.
neem bijv. ook de break tijdens Jam, dat gedoe met de zweepjes etc. been there, done that! ahd het dan gewoon Dangerous 3 genoemd ipv This is It.
Ik als longtime fan was gewoon teleurgesteld en had gewoon echt gehoopt op meer. sorry.
Kerstmutsquote:
Ik had precies hetzelfde ik had vooral verwacht ontzettend veel te moeten huilen maar dat is mij heel erg meegevallen!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef mmetje41 het volgende:
Ik begrijp er niks van dat sommige het tegen vinden vallen!!!!
Jemig wat had je dan verwacht...bij mij was het zelfs nog veel en veel meer dan ik gehoopt en verwacht had!!
En Thriller vond ik ook echt ontzettend vet, die spin brrrrr ik zat zowat bij me buurman op schootquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:22 schreef DrDentzz het volgende:
Zo'n Smooth Criminal remake had ik echt nooit verwacht. Eigenlijk is dat nu z'n laatste clip ooit.
helemaal mee eens. Zeer indrukwekkende film waarin je ziet hoe de roddelpers zn eigen verhalen creeert, want ik heb een bevlogen artiest gezien die perfectionistisch bezig was en na al die jaren nog ge-wel-dig fantastisch dansen kon....bij vlagen was het soms zelfs grappig en werd er gelachen in de zaal en bij het einde een daverend applaus! erg triest dat ie een paar maanden later daar opgebaard zou liggen, onvoorstelbaar.....helemaal omdat ie afgetraind, fit en scherp oogt! Eeuwig zonde maar hierdoor wel voor altijd een icoon op gelijke hoogte als Elvis.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef mmetje41 het volgende:
Ik begrijp er niks van dat sommige het tegen vinden vallen!!!!
Jemig wat had je dan verwacht...bij mij was het zelfs nog veel en veel meer dan ik gehoopt en verwacht had!!
Gaanquote:Op woensdag 4 november 2009 00:30 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Zeer indrukwekkende film waarin je ziet hoe de roddelpers zn eigen verhalen creeert, want ik heb een bevlogen artiest gezien die perfectionistisch bezig was en na al die jaren nog ge-wel-dig fantastisch dansen kon....bij vlagen was het soms zelfs grappig en werd er gelachen in de zaal en bij het einde een daverend applaus! erg triest dat ie een paar maanden later daar opgebaard zou liggen, onvoorstelbaar.....helemaal omdat ie afgetraind, fit en scherp oogt! Eeuwig zonde maar hierdoor wel voor altijd een icoon op gelijke hoogte als Elvis.
ben geen hardcore fan, maar denk dat ik em gewoon nog een keer op dat grote doek wil zien!
Doet zo'n beetje elke artiest tegenwoordig, heeft weinig te maken met of je de teksten kent of niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef MervinMinky het volgende:
Was net voor de tweede keer geweest met mijn broertje, dag eerder naar de Sneak en daar draaiden ze de cd van Thriller voor de film, en vandaag ookMaar voor de tweede keer zien is het wel waard want je ontdekt nieuwe dingen, ik wist bijvoorbeeld niet dat er on-stage een kleine monitor was waar de lyrics staan, ik dacht dat Michael al zijn nummers wel uit zijn hoofd wist
![]()
Ik snap eigenlik niet waarom tijdens Jam een stukje nummer van HIStory te horen krijgenmaar het klonk wel goed. Plus een poster gekregen bij aankoop van zo'n combo
Volgens mij zijn zonnebril en niet zijn neus,die vliegt echt niet af andersquote:Op woensdag 4 november 2009 19:33 schreef SteelDogg het volgende:
Viel mij btw op, bij bijna elke draai hield Michael zijn neus vast...
iemand al opgevallen?
3:19 en wel vaker, maar dan zie je het duidelijk
zit ie niet gewoon steeds aan zijn microfoontje?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:33 schreef SteelDogg het volgende:
iemand al opgevallen?
Bad Tour '88quote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef SteelDogg het volgende:
Haha, het zag er wel zo uit. Maar goed. Verder niet vaak gezien dat hij dat deed tijdens andere concerten..;)
Welke concerttour vonden jullie het trouwens het best?
Ik vond:
Bad Tour - Het meest Live gezongen, het meeste energie, en ook het beste naar mijn mening
Dangerous - Heel veel Live gezongen, en ook veel goede nummers. Zit ertussenin.
HIStory - Het minst van de 3. Wel de beste special-effects, maar verder weinig Live gezongen en niks bijzonders aan...
This Is It - Ong. te vergelijken met HIStory, Dangerous nog net niet.
Vraag me af of ie de energie van de Dangerous Tour had kunnen evenaren, laat staan overtreffen. Qua zang heb je misschien trouwens wel een punt.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk dat het juist beter zou zijn geweest dan de Dangerous Tour.Zal waarschijnlijk omdat het z'n comeback zou zijn geweest.
Overigens, wat hij in die filmpjes vasthoudt is z'n zonnebril, niet z'n neus. XD
De Bad tour vond ik de beste van de drie.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef SteelDogg het volgende:
Haha, het zag er wel zo uit. Maar goed. Verder niet vaak gezien dat hij dat deed tijdens andere concerten..;)
Welke concerttour vonden jullie het trouwens het best?
Ik vond:
Bad Tour - Het meest Live gezongen, het meeste energie, en ook het beste naar mijn mening
Dangerous - Heel veel Live gezongen, en ook veel goede nummers. Zit ertussenin.
HIStory - Het minst van de 3. Wel de beste special-effects, maar verder weinig Live gezongen en niks bijzonders aan...
This Is It - Ong. te vergelijken met HIStory, Dangerous nog net niet.
Het goede aan jouw punt is dat er tussen bijvoorbeeld de echte Dangerous Tour en de repetities een werled van verschil zat. Als datzelfde verschil zou hebben bestaan tussen de echte This Is It concerten en de repetities was het echt een hell-of-a-show geworden.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef Noax het volgende:
[..]
De Bad tour vond ik de beste van de drie.
Van 'This Is It' kun je weinig zeggen, want het ging hier om repetities.
Of je gaat concerten vergelijken met elkaar of je kiest ervoor om repetities te gaan vergelijken met elkaar. Jij vergelijkt een repetities met concerten. Bovendien hoor je rekening te houden met het feit dat er tussen de 'Bad' en de 'This Is It' tour twintig jaar verschil zit.
In jouw 'stelling' kan ik me dan ook absoluut niet vinden.
Dat is dus wel echt z'n bril die hij vasthoudt.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:33 schreef SteelDogg het volgende:
iemand al opgevallen?
Zo kunnen mensen z'n ogen (gevoelens) niet lezen. Hij 'schuilt' zich erachter, hij voelt zich daardoor veiliger.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dat is dus wel echt z'n bril die hij vasthoudt.
Je ziet hem na de eerste spin z'n bril zelfs weer ff goed zetten (doet hij overigens wel vaker).
BTW, waarom draagt hij eigenlijk een bril, aangezien ik dacht dat hij dit normaal gesproken juist nooit deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |