Helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 november 2009 20:44 schreef RSie het volgende:
Ik vind dat mensen wel heel erg lyrisch zijn over de film.
ok, je zag een klein beetje de mens Michael tussendoor, maar die kenden we ook al van andere interviews en opnames en Youtube staat er vol mee. verder waren de shots in veel gevallen slecht (natuurlijk niet heel verwonderlijk aangezien de opnames hier nooit voor bedoeld waren, het concert zoals hij had moeten zijn was volledig door elkaar gegooid en je kreeg op geen enkel moment echt een goed beeld hoe het eruit had moeten komen te zien.
Je ziet een man die in rommelkleding de dansjes half afmaakt en af en toe een enkele uitschieter waardoor je het gevoel krijgt dat het wel wat vernieuwend had kunnen hebben. maar het merendeel was gesneden koek en herhaling van wat eerder geweest is.
Zoals al eerder aangegeven, kijk de opnames van de HIStory tour nog eens en je weet (op de videobeelden op de schermen na) exact hoe de show eruit had gezien. nieuwe introfilmpjes bij Earth Song, Thriller en Smooth Criminal, maar ook die waren wat dat betreft weinig echt nieuw.
neem bijv. ook de break tijdens Jam, dat gedoe met de zweepjes etc. been there, done that! ahd het dan gewoon Dangerous 3 genoemd ipv This is It.
Ik als longtime fan was gewoon teleurgesteld en had gewoon echt gehoopt op meer. sorry.
Kerstmutsquote:
Ik had precies hetzelfde ik had vooral verwacht ontzettend veel te moeten huilen maar dat is mij heel erg meegevallen!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef mmetje41 het volgende:
Ik begrijp er niks van dat sommige het tegen vinden vallen!!!!
Jemig wat had je dan verwacht...bij mij was het zelfs nog veel en veel meer dan ik gehoopt en verwacht had!!
En Thriller vond ik ook echt ontzettend vet, die spin brrrrr ik zat zowat bij me buurman op schootquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:22 schreef DrDentzz het volgende:
Zo'n Smooth Criminal remake had ik echt nooit verwacht. Eigenlijk is dat nu z'n laatste clip ooit.
helemaal mee eens. Zeer indrukwekkende film waarin je ziet hoe de roddelpers zn eigen verhalen creeert, want ik heb een bevlogen artiest gezien die perfectionistisch bezig was en na al die jaren nog ge-wel-dig fantastisch dansen kon....bij vlagen was het soms zelfs grappig en werd er gelachen in de zaal en bij het einde een daverend applaus! erg triest dat ie een paar maanden later daar opgebaard zou liggen, onvoorstelbaar.....helemaal omdat ie afgetraind, fit en scherp oogt! Eeuwig zonde maar hierdoor wel voor altijd een icoon op gelijke hoogte als Elvis.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:15 schreef mmetje41 het volgende:
Ik begrijp er niks van dat sommige het tegen vinden vallen!!!!
Jemig wat had je dan verwacht...bij mij was het zelfs nog veel en veel meer dan ik gehoopt en verwacht had!!
Gaanquote:Op woensdag 4 november 2009 00:30 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Zeer indrukwekkende film waarin je ziet hoe de roddelpers zn eigen verhalen creeert, want ik heb een bevlogen artiest gezien die perfectionistisch bezig was en na al die jaren nog ge-wel-dig fantastisch dansen kon....bij vlagen was het soms zelfs grappig en werd er gelachen in de zaal en bij het einde een daverend applaus! erg triest dat ie een paar maanden later daar opgebaard zou liggen, onvoorstelbaar.....helemaal omdat ie afgetraind, fit en scherp oogt! Eeuwig zonde maar hierdoor wel voor altijd een icoon op gelijke hoogte als Elvis.
ben geen hardcore fan, maar denk dat ik em gewoon nog een keer op dat grote doek wil zien!
Doet zo'n beetje elke artiest tegenwoordig, heeft weinig te maken met of je de teksten kent of niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:01 schreef MervinMinky het volgende:
Was net voor de tweede keer geweest met mijn broertje, dag eerder naar de Sneak en daar draaiden ze de cd van Thriller voor de film, en vandaag ookMaar voor de tweede keer zien is het wel waard want je ontdekt nieuwe dingen, ik wist bijvoorbeeld niet dat er on-stage een kleine monitor was waar de lyrics staan, ik dacht dat Michael al zijn nummers wel uit zijn hoofd wist
![]()
Ik snap eigenlik niet waarom tijdens Jam een stukje nummer van HIStory te horen krijgenmaar het klonk wel goed. Plus een poster gekregen bij aankoop van zo'n combo
Volgens mij zijn zonnebril en niet zijn neus,die vliegt echt niet af andersquote:Op woensdag 4 november 2009 19:33 schreef SteelDogg het volgende:
Viel mij btw op, bij bijna elke draai hield Michael zijn neus vast...
iemand al opgevallen?
3:19 en wel vaker, maar dan zie je het duidelijk
zit ie niet gewoon steeds aan zijn microfoontje?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:33 schreef SteelDogg het volgende:
iemand al opgevallen?
Bad Tour '88quote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef SteelDogg het volgende:
Haha, het zag er wel zo uit. Maar goed. Verder niet vaak gezien dat hij dat deed tijdens andere concerten..;)
Welke concerttour vonden jullie het trouwens het best?
Ik vond:
Bad Tour - Het meest Live gezongen, het meeste energie, en ook het beste naar mijn mening
Dangerous - Heel veel Live gezongen, en ook veel goede nummers. Zit ertussenin.
HIStory - Het minst van de 3. Wel de beste special-effects, maar verder weinig Live gezongen en niks bijzonders aan...
This Is It - Ong. te vergelijken met HIStory, Dangerous nog net niet.
Vraag me af of ie de energie van de Dangerous Tour had kunnen evenaren, laat staan overtreffen. Qua zang heb je misschien trouwens wel een punt.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:29 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk dat het juist beter zou zijn geweest dan de Dangerous Tour.Zal waarschijnlijk omdat het z'n comeback zou zijn geweest.
Overigens, wat hij in die filmpjes vasthoudt is z'n zonnebril, niet z'n neus. XD
De Bad tour vond ik de beste van de drie.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:47 schreef SteelDogg het volgende:
Haha, het zag er wel zo uit. Maar goed. Verder niet vaak gezien dat hij dat deed tijdens andere concerten..;)
Welke concerttour vonden jullie het trouwens het best?
Ik vond:
Bad Tour - Het meest Live gezongen, het meeste energie, en ook het beste naar mijn mening
Dangerous - Heel veel Live gezongen, en ook veel goede nummers. Zit ertussenin.
HIStory - Het minst van de 3. Wel de beste special-effects, maar verder weinig Live gezongen en niks bijzonders aan...
This Is It - Ong. te vergelijken met HIStory, Dangerous nog net niet.
Het goede aan jouw punt is dat er tussen bijvoorbeeld de echte Dangerous Tour en de repetities een werled van verschil zat. Als datzelfde verschil zou hebben bestaan tussen de echte This Is It concerten en de repetities was het echt een hell-of-a-show geworden.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:52 schreef Noax het volgende:
[..]
De Bad tour vond ik de beste van de drie.
Van 'This Is It' kun je weinig zeggen, want het ging hier om repetities.
Of je gaat concerten vergelijken met elkaar of je kiest ervoor om repetities te gaan vergelijken met elkaar. Jij vergelijkt een repetities met concerten. Bovendien hoor je rekening te houden met het feit dat er tussen de 'Bad' en de 'This Is It' tour twintig jaar verschil zit.
In jouw 'stelling' kan ik me dan ook absoluut niet vinden.
Dat is dus wel echt z'n bril die hij vasthoudt.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:33 schreef SteelDogg het volgende:
iemand al opgevallen?
Zo kunnen mensen z'n ogen (gevoelens) niet lezen. Hij 'schuilt' zich erachter, hij voelt zich daardoor veiliger.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dat is dus wel echt z'n bril die hij vasthoudt.
Je ziet hem na de eerste spin z'n bril zelfs weer ff goed zetten (doet hij overigens wel vaker).
BTW, waarom draagt hij eigenlijk een bril, aangezien ik dacht dat hij dit normaal gesproken juist nooit deed.
Ja, ok.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Zo kunnen mensen z'n ogen (gevoelens) niet lezen. Hij 'schuilt' zich erachter, hij voelt zich daardoor veiliger.
Ja t was vocaal echt goed.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef Rnnz het volgende:
Heb de camversie van This Is It ook maar eens gedownload. :$ Was even vergeten dat hij Jam wel degelijk een stuk live zingt op het einde.Straks / morgen verder kijken en wellicht deze week nog een keer naar de bios.
EDIT: hij zingt meer live dan dat ik dacht te horen toen ik in de bios zat.Had ie dat maar echt live mogen doen
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:37 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ja t was vocaal echt goed.
Het begin van dit filmpje
Ik was zondag geweest en wij hadden wel gereserveerd (al voor dat de film uit was). Het zou alleen niet nodig zijn geweest, gezien het niet vol zat. Gewoon even bellen dus voor de zekerheid.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ben van plan om zaterdag naar de bios te gaan voor This Is It.
Heb alleen niet gereserveerd o.i.d..
Dus mijn vraag: mensen die al zijn geweest, is dit nodig?
bellen of het vol is of op het internet kijkenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik ben van plan om zaterdag naar de bios te gaan voor This Is It.
Heb alleen niet gereserveerd o.i.d..
Dus mijn vraag: mensen die al zijn geweest, is dit nodig?
Klinkt vet er moet gewoon 1 of meerdere cd's komen vol met dit soort demo's.quote:
we need proofquote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef Rnnz het volgende:
SBS gaat volgend jaar een talentshow uitzenden: 'Move like Michael Jackson'. Zoals je wel kunt raden gaan ze kijken wie er net zo goed kan dansen als MJ (bij voorbaat kansloos dus).
Misschien wel leuk om mee te doen..Ik heb z'n moves na jaren de man zelf zien wel aardig down, alleen het feit dat het op SBS wordt uitgezonden houdt mij tegen + ik wil geen wannabe MJ zijn.
![]()
Rnnzquote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef Rnnz het volgende:
SBS gaat volgend jaar een talentshow uitzenden: 'Move like Michael Jackson'. Zoals je wel kunt raden gaan ze kijken wie er net zo goed kan dansen als MJ (bij voorbaat kansloos dus).
Misschien wel leuk om mee te doen..Ik heb z'n moves na jaren de man zelf zien wel aardig down, alleen het feit dat het op SBS wordt uitgezonden houdt mij tegen + ik wil geen wannabe MJ zijn.
![]()
Waarom dat topic gesloten is?quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:23 schreef GuidooH het volgende:
Ah, gevalletje "Broer verpest door bleekmiddel"?
RIP, en tja, God's wil.Maar als hij geweten had hoevaak zijn nummers erna gedraaid werden had hij zich nog wel even achter z'n oor gekrabd.
Inderdaad,...quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:25 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Waarom dat topic gesloten is?PARELTJE ZEG IK!
Ik zeg, uploaden op youtube! Gaan we battelen tegen elkaarquote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef Rnnz het volgende:
![]()
Ik neem aan dat je het dan over Thriller hebt? Die is geen 50 euro waard, voornamelijk omdat die in grote getalen zijn te vinden op eBay en dergelijke. Een LP als HIStory of Invincible zijn daarentegen wel aardig wat waard (weinig oplagen)quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:37 schreef FP128 het volgende:
Oi, vraagje: ik kan van iemand een originele Michael Jackson LP uit 1982 van het epic label kopen en hij vraagt er +/- 50 euro voor. Is dat normaal of gewoon teveel. LP is puntgaaf en ik heb al foto''s e.d gezien. En wat is zoal de gemiddelde prijs die men voor dit soort MJ spul vraagt?
Dat SBS het uit gaat zenden is wel een beetje jammer inderdaad. Maar als je kijkt wat de prijs is dan denk ik dat je je daar even overheen moet zettenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:58 schreef Rnnz het volgende:
![]()
Nee man, de zoon van mmetje41quote:Op vrijdag 6 november 2009 03:57 schreef DrDentzz het volgende:![]()
Ik ben dan wel voor Rnnz als hij meedoet.
"Wil jij dat Rnnz wint, sms dan RNNZ AAN"
Kind, wat vreselijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef Rnnz het volgende:
Straks moet ik naast Gerard Joling zitten.....
Ja, dat verwacht ik wel. Het is veel leuker om naast Chantal Janzen te mogen zitten @ RTL, maar ja.quote:
Daar doet de BBC het idd, toch een stuk minder Sjonnie gehalte zeg maarquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik wel. Het is veel leuker om naast Chantal Janzen te mogen zitten @ RTL, maar ja.![]()
Even kijken hoe het format wordt van dit programma, ben op zich wel benieuwd.In de UK gaan ze het ook uitzenden.
Zullen we samen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:25 schreef Rnnz het volgende:
In de UK mag je ook als groep deelnemen, dus misschien dat SBS dat ook gaat doen?
Misschien wil DrDentzzzzzz ook wel? En Zapato?quote:
oeoeoeoeoeoeoeooe BITCH FIGHT!!!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ben dan wel Michael hoor, ik neem geen genoegen als achtergrond danser![]()
Gewoon een Jackson Five act. Ik ben dan wel Joseph. Houd ik een riem vast en ga in een stoel zitten kijken of jullie de pasjes goed uitvoeren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Misschien wil DrDentzzzzzz ook wel? En Zapato?Wellicht een van de dames hier zodat we The Way You Make Me Feel kunnen opvoeren.
Hee-hee, AOW!![]()
No daddy, no!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:32 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Gewoon een Jackson Five act. Ik ben dan wel Joseph. Houd ik een riem vast en ga in een stoel zitten kijken of jullie de pasjes goed uitvoeren.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:32 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Gewoon een Jackson Five act. Ik ben dan wel Joseph. Houd ik een riem vast en ga in een stoel zitten kijken of jullie de pasjes goed uitvoeren.
Zat er dik in deze. Ik join ook wel in, mag ik de eerste keus op Billie Jean? Die ken k echt helemaal uit mn hoofdquote:
Dat moet papa beslissen tochquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:15 schreef Zapato het volgende:
[..]
Zat er dik in deze. Ik join ook wel in, mag ik de eerste keus op Billie Jean? Die ken k echt helemaal uit mn hoofd
Doe maar The Earth Song, over al die dieren en shit.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:31 schreef veuvje het volgende:
[..]
Dat moet papa beslissen toch?!
Dus DrDentzz pak je riem en beslis![]()
!!
Dan moet je als dier verkleedt gaan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Doe maar The Earth Song, over al die dieren en shit.
Ik wil in de tank!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:52 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Doe maar The Earth Song, over al die dieren en shit.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 03:57 schreef DrDentzz het volgende:![]()
Ik ben dan wel voor Rnnz als hij meedoet.
"Wil jij dat Rnnz wint, sms dan RNNZ AAN"
Nee, dan moet je op Gerard Joling zitten...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef Rnnz het volgende:
Straks moet ik naast Gerard Joling zitten.....
Ik wil wel meedoen, maar ik kan niet goed op hakken lopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Misschien wil DrDentzzzzzz ook wel? En Zapato?Wellicht een van de dames hier zodat we The Way You Make Me Feel kunnen opvoeren.
Hee-hee, AOW!![]()
rnnz en rebecca are in lovequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:18 schreef Rnnz het volgende:
Tja Rebecca, als ik iemand achterna wil lopen bij The Way You Make Me Feel ben jij het wel.![]()
Hee-hee, AOW!
Ze heeft geloof ik al een vriend, dus helaas.quote:
Check youtube, wellicht kom je wat tegenquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef MervinMinky het volgende:
Ik ken zo'n Turk die vaak optreedt en MJ goed kan nadoen, vooral Smooth Criminal, hopelijk gaat ie meedoen, heeft wel een kans om te winnenMaar ik wil die Fok!kers hier wel zien dansen
Stille hint vereist links!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:13 schreef Bevin het volgende:
[..]
Check youtube, wellicht kom je wat tegen
Ik denk het zoontje van mmetje41quote:
Ok ok, ik ben bereid concessies te doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:14 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ze heeft geloof ik al een vriend, dus helaas.![]()
Maar we gaan dus wel mooi naar Brabant (jullie tenminste, ik ben er al)!
Zag trouwens toen straks ook al wat reclame voor de show op SBS6. En ja, de TV stond aan op SBS ja.
Maar Utrecht ligt inderdaad veel centraler ik ben het eens met Bob!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ok ok, ik ben bereid concessies te doen![]()
En ik zag de promo gister ook (was gedwongen SBS te kijken)
Klopt. En die wordt woest andersquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:14 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ze heeft geloof ik al een vriend, dus helaas.![]()
Tja Bobbie heeft wel gelijk, Utrecht is voor mij ook wat dichterbijquote:Maar we gaan dus wel mooi naar Brabant (jullie tenminste, ik ben er al)!
quote:Zag trouwens toen straks ook al wat reclame voor de show op SBS6. En ja, de TV stond aan op SBS ja.
Voorjaar 2010quote:
Uiterlijk maakt niet uit, ook voor Rnnz niet.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Klopt. En die wordt woest anders![]()
Plus dat Rnnz vééél jonger is dan ik (al maakt leeftijd me niet zoveel uit...)
Edit: Trouwens Rnnz, je weet niet eens hoe ik eruit zie...straks ben ik helemaal je type niet...wil je dan nog wel achter me aanlopen?![]()
Oke gelukkig maar hahaquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:20 schreef Bevin het volgende:
[..]
Uiterlijk maakt niet uit, ook voor Rnnz niet.![]()
Wel raar dat ze die dvd nu toch pas weer ná kerst uitbrengen![]()
Nee hoor. Maar dat was meer een uitspraak vanuit mijn ideale wereldbeeld gezienquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:33 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar hahaMaar jij spreekt ook voor Rnnz? Ken je hem zo goed dan?
Waar issie eigenlijk? Al aan het oefenen voor SBS?
Ah oke. Gelukkig nog een idealist.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:40 schreef Bevin het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dat was meer een uitspraak vanuit mijn ideale wereldbeeld gezien
Dat Rnnz al aan het oefenen is bedoel jequote:Mag het hopen van niet.
HAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:29 schreef MervinMinky het volgende:
Mijn god, wat is ditOke het is wel de Telegraaf maar misschien zou Michael het inderdaad wel erg vinden als ie niet naast Monroe lag maar goed.
http://www.telegraaf.nl/p(...)on_is_woest____.html
thanksquote:
ahhhh ik ookquote:
Het is toch niet te gelovenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:29 schreef MervinMinky het volgende:
Mijn god, wat is ditOke het is wel de Telegraaf maar misschien zou Michael het inderdaad wel erg vinden als ie niet naast Monroe lag maar goed.
http://www.telegraaf.nl/p(...)on_is_woest____.html
Vet!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef MervinMinky het volgende:
Heb net mijn MJ poster ingelijst met een IKEA lijst, ziet er goed uit op mijn kamer, zal een keer foto plaatsen
Zolang die posters niet als alternatief voor behang dienen, zie ik geen probleem.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vet!
Heb inmiddels over de jaren heen aardig wat posters/lijsten met posters verzameld, maar eigenlijk hangt er al een x aantal jaren niets meer aan mijn muur. Binnenkort ga ik toch verhuizen (samenwonen
), dus dan komt er zeker ergens wel wat te hangen van Michael (mits het van m'n vriendin mag dan
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |