Leg je er dat zelf niet op dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:04 schreef MB23 het volgende:
Er lag verdomme meer taugé dan die bamizooi op mn bordTS heeft dus lekker brood gegeten.
Ik vreet wel gewoon sla danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Jouw mama weet tenminste wat goed voor je is knul!
apartquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:13 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Sla door de bami? Dat heb ik nog nooit geprobeerd.
dat zegt ook nietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:13 schreef Aethereal het volgende:
Je moet het ook niet los eten.![]()
dus: TS kan er niet mee omgaan.
quote:Het smaakt kruidig-nootachtig en bevat veel vitamine C.
Nee jou kop is kermisquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[ afbeelding ]
.... tis niet alleen vies het ziet er ook niet uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:19 schreef mrcool het volgende:
Opzich niets mis met tauge alleen vind ik het wel kut als je bij de chinees een loempia haalt voor een euro of 8 en waar haast alleen maar van die cheape tauge in blijkt te zitten...
Tsja daar verdienen ze nu eenmaal hun centjes mee. En met de foe yong hai.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:19 schreef mrcool het volgende:
Opzich niets mis met tauge alleen vind ik het wel kut als je bij de chinees een loempia haalt voor een euro of 8 en waar haast alleen maar van die cheape tauge in blijkt te zitten...
Uh nee? Bloemkool, spruitjes en broccoli smaken echt wel ergens naar (helaas)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:02 schreef Rbhp het volgende:
Das met veel andere groenten toch ook zo? Je moet er wel wat mee doen natuurlijk.
Bah.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh nee? Bloemkool, spruitjes en broccoli smaken echt wel ergens naar (helaas)
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bah² ! Heb vroeger een hoop gehuild aan de eettafel door die dingen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:12 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Ik ga een dutje doen, tis alweer 5 uur.
Ik zit in Shanghai, tauge zat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dutje? 5 uur?
Slaap lekker iig
quote:
Werk. Ik vind m'n baan leuk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Toe maar! Voor je werk? Of voor de fun? Ahja kan ook een combinatie van beide zijn..sommigen vinden hun werk daadwerkelijk fun
Dat komt nog wel voor jou, als je later groot bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke haha. Klinkt ook wel als tof werk als je daarvoor naar het buitenland mag/moet.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:31 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Dat komt nog wel voor jou, als je later groot bent.
Ik neem aan dat je nog studeert. Deze aardkloot heeft vast nog wel meer in petto voor je dan wat het op dit moment brengt. 18 jaar......quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
En hoe bedoel je later? Ik ben al groot..bevind me alweer bijna 19 jaar op deze aardkloot
Hopen dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:38 schreef Rbhp het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nog studeert. Deze aardkloot heeft vast nog wel meer in petto voor je dan wat het op dit moment brengt. 18 jaar......
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef nicoo het volgende:
Ik droomde een keer dat ik een bakje tauge was![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |