quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hier weer een ultiem voorbeeld van stalking.
Maakt er gemakshalve even van dat een maat van me in elkaar geslagen is... staat nergens in het hele topic.
Stelt dat het verzonnen is terwijl hij er niet bij was en het ook geheel niet kan weten of het nu waar is of niet...
Dus zelfs in wgr feedback komt hij proberen de boel te zieken....
Die post was niet aan jou gerichtquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik zie zelfs van jou een post staan over of mijn envelopje kapot is...
Het is vrij simpel. FOK! is soms net als het echte leven. Soms moet je een beetje incasseren.quote:De vorige keer dat dit speelde deed je nl. ook niets.
Ja, mij beschuldigen zoals je nu ook weer half doet.
Denk nu eens na. ik ben niet degene die vraagt om dit soort terreur.
Jij bent alleen degene die die toe laat of stopt.
Laat je het half toe dan blijft het ook door etteren, en dat zie je hier.
Je topic wel. Je afhankelijke gedrag evenwel niet.quote:Is mijn topic soms niet geschikt voor WGR?
Dat doe je wel, je noemt me hierboven een kleuter die de juf roept etc.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik doe geen verzoek af als kinderachtig, ik modereer gewoon ongeacht user of TS... Jij komt steeds huilen, terwijl je zelf een aardig hand erin hebt hoe een topic/reactie ontvangen zal worden. Dat heeft iets te doen met toonzetting...
Dankjewelquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Het is toch raar dat we in WGR (toch 1 van de grotere fora op FOK!) nauwelijks problemen hebben, en dat jij twee topics opent, waarna het uit de hand loopt. Aan wie ligt dat dan? Nou dan.
Stalking: het iemand hinderlijk volgen...quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik zou even de definite van stalking opzoeken...
Echt, je zou het jezelf zo veel gemakkelijker maken als je zo af en toe eens zou nadenken voordat je iets post. En echt, het is niet altijd en overal maar de schuld van anderen, echt niet.
nee dat is de laatste week van februari pas, dus bereid je maar voor.quote:
Hier weer zo'n gangmakerspost...quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:01 schreef JumpingJacky het volgende:
Is het schoolvakantie of zo?
En hier weer zo'n verkneukelpost van zo'n ellendige kleuter.quote:
Kun je iets duidelijker zijn, weet ik ook waar het over gaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:05 schreef Sjeen het volgende:
Soms verlang ik echt terug naar BHFH...
Hou jij nou eens op met happen en beperk je tot de conversatie die er toe doet... Je hoeft niet op alles te reageren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hier weer zo'n gangmakerspost...
Moet je allemaal laten staan, dan houdt het zeker op.
En weer een.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat is de laatste week van februari pas, dus bereid je maar voor.
eet smakelijkquote:
Dit is geen happen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hou jij nou eens op met happen en beperk je tot de conversatie die er toe doet... Je hoeft niet op alles te reageren.
Jaja heel grappig.quote:
Shit, iedereen is tegen je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Jaja heel grappig.
Subtiel doe je hier ook weer me aan het belachelijk maken van mij.
Gast, je kent mij helemaal niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Shit, iedereen is tegen je.
Hoe zou dat nou komen?
Weer een trol reactie....quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef Nizno het volgende:
zal ik alvast een nieuwe WGR FB openen?
Nee, ik ken je inderdaad niet. Maar voordat je nou weer begint met dat jij het slachtoffer bent bent, kijk eens naar jezelf. Zou er een reden zijn waarom tientallen mensen zich geroepen voelen zo te reageren in jouw topics? Als iemand jouw posthistory bekijkt, zien ze een groot aantal topics die door jou begonnen zijn en waar er op een gegeven moment gewoon duidelijk wordt dat je de boel zit te verneuken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gast, je kent mij helemaal niet.
Je komt een topic binnen gedenderen en gaat me uit maken voor fantast, leugenaar etc.
Daar doen nog tien man vrolijk aan mee.
Als ik er dan wat van zeg ben ik het zelf schuld.
Dan wordt de schuldvraag zonder onderbouwing bij mij gelegd.
Vervolgens kom je hier ook nog wat vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |