Die paprika's zijn groen geboren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef Biancavia het volgende:
Lasagnette uit een pakkie! Met rooie, oranje én gele paprika!
Jij eet niet mee? Afhaker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Herkauwer het volgende:
We, als in iedereen hier in dit topic?
Ik weet niet of we goenoeg hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Herkauwer het volgende:
Definieer geboren. Aan de plant of vanaf het moment dat ze geplukt wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die paprika's zijn groen geboren.
Wist je dat
Ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die paprika's zijn groen geboren.
Wist je dat
Laat het weten voor half vijf, dan begin ik niet aan het avondeten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik weet niet of we goenoeg hebben
Je vergeet het slotje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, kunnen jullie niet gewoon met elkaar bellen/sms'en/msn'en of zo?
De communicatie in een huishouden ook tegenwoordig
Ben jij niet een beetje te vroeg met je decemberUI?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef SuperwormJim het volgende:
geen idee!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja!
Paprika's zijn lief!
Waar is Mr. Snuggles eigenlijk?
Dit gaat toch ook goed?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:46 schreef SuperwormJim het volgende:
In dat geval post ik ook even hier. Lekker, lasagnequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:44 schreef Herkauwer het volgende:
De sint komt in november al aan hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:47 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje te vroeg met je decemberUI?
Ach, als FOK! op deze manier een steentje kan bijdrage in de communicatie binnen jullie relatie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
geen idee!
[..]
Dit gaat toch ook goed?
FOK! is de aanstichter van onze relatiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ach, als FOK! op deze manier een steentje kan bijdrage in de communicatie binnen jullie relatie.
Ja, maak daar eens een eind aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ach, als FOK! op deze manier een steentje kan bijdrage in de communicatie binnen jullie relatie.
Is dat positief of negatief bedoeld?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
FOK! is de aanstichter van onze relatie
Goed bezig! Als jullie hier al moeten posten wat jullie gaan eten... Maak er dan een vraagtopic van..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je moet ons niet overal de schuld van geven natuurlijk he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als het uitgaat jullie de schuld gevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet ons niet overal de schuld van geven natuurlijk he.
Positief ouwe gek!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief bedoeld?
quote:
HET GAAT NIET UIT!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Als het uitgaat jullie de schuld geven
Nee, de fundering!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat beslis ik gewoon.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goed bezig! Als jullie hier al moeten posten wat jullie gaan eten... Maak er dan een vraagtopic van..
Ga in conclaaf over wat Conflict en Biancavia gaan happen.
Volgens mij was dat een vrouw met een zwarte Fiat Puntoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:59 schreef Adelante het volgende:
Hebben jullie die kat nog, die gejat was van de man met groene opel corsa?
Ja, die heet nu Mr. Snuggles.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:59 schreef Adelante het volgende:
Hebben jullie die kat nog, die gejat was van de man met groene opel corsa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |