Ga dan gewoon op offline, man.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:54 schreef Airlocker het volgende:
Ben even bezig, dus niet posten graag.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef tliciouz het volgende:
Of als ze er in hebben staan niet praten heb geen zin in jullie
Net als mijn baas: "Everyone wants peace, without any pain. But to make a rainbow need a little rain. (L)"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef remlof het volgende:
Omdat ze misschien iets belangrijks op msn aan het doen zijn? Overleg met een klant ofzo?
Ja sommige mensen gebruiken msn op een nuttige manier
Dan gebruik je een zakelijk adres. Niemand die zichzelf respecteert als zakenman zal MSN zo gebruiken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef remlof het volgende:
Omdat ze misschien iets belangrijks op msn aan het doen zijn? Overleg met een klant ofzo?
Dat dus. Ze willen eigenlijk dat je wel tegen ze praat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Aandacht, aandacht en nog eens aandacht.
'Wat ik nu toch meemaak...........quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Dubbyeus het volgende:
De MSN-naam is een heerlijke uitlaatklep voor attention whores, dramaqueens en dergelijke.
'pfff, dit soort dagen moet je er niet teveel hebben...'
GinO (L) (K) zegt:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan gebruik je een zakelijk adres. Niemand die zichzelf respecteert als zakenman zal MSN zo gebruiken.
Ik heb maar één msn adres, dat gebruik ik zowel voor m'n werk, als voor overleg met FOK!FA's en -mods als voor slap geouwehoerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan gebruik je een zakelijk adres. Niemand die zichzelf respecteert als zakenman zal MSN zo gebruiken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Dubbyeus het volgende:
De MSN-naam is een heerlijke uitlaatklep voor attention whores, dramaqueens en dergelijke.
'Ik weet het ook ff allemaal niet meer.... I'm gone!" (En 2 uur later: "Het was gezellig met mama op de markt!")quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'Wat ik nu toch meemaak...........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Preciesquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef Dubbyeus het volgende:
[..]
'Ik weet het ook ff allemaal niet meer.... I'm gone!" (En 2 uur later: "Het was gezellig met mama op de markt!")
"Over 6 dagen alweer 3,5 maand samen met mijn schatje! Hou van je!, wil je nooit meer kwijt!, je bent mijn alles"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
PreciesOf uitkijken naar bepaalde datums
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen zetten hun hele agenda erin.
Het heeft wel effect, opeens allemaal paupers die met je gaan praten. Heb je ook weer 2 minuten aandachtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:03 schreef Dubbyeus het volgende:
En dan drie dagen later horen dat het uit is en een klootzak en ze wil 'm nooit meer zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:10 schreef Dubbyeus het volgende:
[..]
"Over 6 dagen alweer 3,5 maand samen met mijn schatje! Hou van je!, wil je nooit meer kwijt!, je bent mijn alles"
Precies, sommige mensen vragen het ook echt gewoon random zonder dat ze verder wat te melden hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:13 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik sta altijd op offline, ben er al niet zo kapot van dat hele msn gebeuren maar zo kan ik tenminste kletsen als ik daar zelf zin in heb zonder 10 standaard '' alles goed?'' berichtjes te krijgen zodra je je aanmeld
idd ja en daar heb ik een gruwelijke hekel aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Precies, sommige mensen vragen het ook echt gewoon random zonder dat ze verder wat te melden hebben.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:19 schreef ynuhh het volgende:
YvOnNe (L) ) * aLs iK JoU NiEt hAd gEvOnDeN , VoNd iK MiJzElF OoK NiEt. DrUk = nIeT StOrEn.
Mijn msn naam, ik hou niet echt van heel opvallende namen dus hou ik het maar simpel.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:19 schreef ynuhh het volgende:
YvOnNe (L) ) * aLs iK JoU NiEt hAd gEvOnDeN , VoNd iK MiJzElF OoK NiEt. DrUk = nIeT StOrEn.
Mijn msn naam, ik hou niet echt van heel opvallende namen dus hou ik het maar simpel.
Ik ook niet. Enkel ja met jou kan er vanaf danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
idd ja en daar heb ik een gruwelijke hekel aan![]()
Maarja dat zijn meestal de mensen die gewoon teveel lege tijd hebben en daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb maar één msn adres, dat gebruik ik zowel voor m'n werk, als voor overleg met FOK!FA's en -mods als voor slap geouwehoer
quote:Remlof - Meisjes zij van ijzer, dat maakt mij een magneet.
en dan krijg je een standaard antwoord waarna het weer stil wordt en je een nutteloos scherm op je bureaublad hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Enkel ja met jou kan er vanaf dan
Ik vraag ook gewoon waarom ze me eigenlijk aanspreken als ze toch niks te melden hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en dan krijg je een standaard antwoord waarna het weer stil wordt en je een nutteloos scherm op je bureaublad hebt
Zou je dan misschien langzaam eens niet gaan overwegen om ze te blokkeren en te verwijderen? Ik heb een paar weken geleden nog een stuk of 25 van dat soort figuren uit mijn lijst gehaald.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vraag ook gewoon waarom ze me eigenlijk aanspreken als ze toch niks te melden hebben.De mensen die het irritant vaak doen dan.
Nah sommige wil ik nog weleens zien dus dat vind ik dan ook weer zo. Maar even aanspreken erop helpt ook wel hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:31 schreef Dubbyeus het volgende:
[..]
Zou je dan misschien langzaam eens niet gaan overwegen om ze te blokkeren en te verwijderen? Ik heb een paar weken geleden nog een stuk of 25 van dat soort figuren uit mijn lijst gehaald.
Erg professioneel inderdaad, overleg met een klant op MSN. En daarbij kun je dan ook wel een adres maken die je speciaal daarvoor gebruikt. Dan zou het bericht niet storen nog niet van toepassing zijn want dan heb je , je adres voor werk gerelateerde dingen en dan maakt het niet uit dat je gestoord wordt aangezien je natuurlijk geen mensen in je MSN hebt die niks met werk te maken hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef remlof het volgende:
Je werkt bij een sociale werkplaatsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:00 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Net als mijn baas: "Everyone wants peace, without any pain. But to make a rainbow need a little rain. (L)"
Ik deed dat vaak als ik een website voor iemand aan het bouwen was, vaak ook met telefoon erbij maar msn om linkjes door te sturen, erg handig "kijk hier effe naar, is dat ok?".quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Erg professioneel inderdaad, overleg met een klant op MSN. En daarbij kun je dan ook wel een adres maken die je speciaal daarvoor gebruikt. Dan zou het bericht niet storen nog niet van toepassing zijn want dan heb je , je adres voor werk gerelateerde dingen en dan maakt het niet uit dat je gestoord wordt aangezien je natuurlijk geen mensen in je MSN hebt die niks met werk te maken hebben.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Dastan het volgende:
Logische klacht.
Dat wil ook als je op offline staat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik deed dat vaak als ik een website voor iemand aan het bouwen was, vaak ook met telefoon erbij maar msn om linkjes door te sturen, erg handig "kijk hier effe naar, is dat ok?".
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:36 schreef Hondenbrokken het volgende:
Deze post niet quoten alstublieft. Anders moet ik de reacties lezen en dat leidt mij af van mijn huiswerk.
Ohnee, ik zie net dat ik die msn naam niet heb. Sorry voor het ongemak.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:19 schreef ynuhh het volgende:
Dat dus, anders voelen ze zich speciaal en denken ze dat ik toch wel voor hun tijd wil vrij makenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |