Pfff... heb daar één keer naar gekeken en toen had ik 't wel gezien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:57 schreef ScottTracy het volgende:
Noem 5 acteurs die in de originele cast van GTST zaten
Musduifquote:
quote:
Die had ik in gedachtenquote:
Uit Opperlands, net als dolfijn, basalt etcquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:04 schreef nightcowboy het volgende:
't is een klassieker![]()
Hoe is Ricardo Izecson dos Santos Leite beter bekend?
Dat is Ronaldo Assis de Moreira, de eerste Ronaldinho (nu Ronaldo) heet Ronaldo Souza de Faria.quote:
Met accentquote:
Dolfijn is ook 'n mooie inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
Uit Opperlands, net als dolfijn, basalt etc
Hmm, volgens mij is dat Romario..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
de eerste Ronaldinho (nu Ronaldo) heet Ronaldo Souza de Faria.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:12 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is dat Romario..
ah..één van zijn 10 pseudoniemen mag ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:18 schreef ScottTracy het volgende:
Heb het net even opgezocht toen jullie het erover hadden, dus ik doe niet mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Herman Brandt CorstiusHugoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Punten deel 1779
1 iggyinthehouse
4 nightcowboy
5 ScottTracy
7 qonmann
1 slaveloos
2 Mr Jorn
1 Rucebo
1 starla
1 Yankee
4 Ofyles2Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
Eigenlijk ben ik dan ook medeplichtig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:33 schreef qonmann het volgende:
heb ik net gelezen ..want daar komt het fotootje vandaan
is een mooi meisje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik dan ook medeplichtig.
sex sells ..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:39 schreef nightcowboy het volgende:
Seks en relaties, ik had het kunnen weten.
Nu je het zegt: een synoniem voor billenkoek, verschilt maar één klinker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:39 schreef nightcowboy het volgende:
Seks en relaties, ik had het kunnen weten.
E-zine, dus wel degelijk een blad al dan niet fysiek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
Maar dat is toch alleen een website? Of hebben die ook een blad tegenwoordig
eigenlijk een herfstblaadje..:)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
E-zine, dus wel degelijk een blad al dan niet fysiek.
Ach zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
E-zine, dus wel degelijk een blad al dan niet fysiek.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
en Charles Manson?
dat zal dan welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:03 schreef ScottTracy het volgende:
En Quebec?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:09 schreef qonmann het volgende:
F. de Grave
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |