Lange broek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:23 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dankje
uhwm wiskunde A of B hmm beide zegt me niet zo veel dus maar A
lange broek of korte broek?
ik heb al een ferrari,.. doe dan maar een porschequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een oldtimer of een nieuwe autooud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:29 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik heb al een ferrari,.. doe dan maar een porscheNieuwe auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een oldtimer of een nieuwe auto
Burger King of McDonalds?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
burger king denk ik,.. ben daar nog maar 1 keer geweestquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Nieuwe auto.
Burger King of McDonalds?
Blokkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:35 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
burger king denk ik,.. ben daar nog maar 1 keer geweest
blokker of marskramer
Krant lezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:17 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Blokker
Krant lezen of nieuws via het internet lezen?
Moeilijk... Lidl voor de dagelijkse dingen, appie voor de meer bijzondere dingen. Dus overwegend Lidlquote:Op zondag 1 november 2009 21:19 schreef verleiding het volgende:
[..]
Krant lezen.
Albert Heijn of Lidl?
's ochtends vroegquote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moeilijk... Lidl voor de dagelijkse dingen, appie voor de meer bijzondere dingen. Dus overwegend Lidl
'S avonds of overdag boodschappen doen?
Fiets, gaat snellerquote:
Blindquote:
Kruidvatquote:
Warner Brothersquote:
walibiquote:Op maandag 2 november 2009 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Warner Brothers
Walibi of Efteling?
Afdrogen.quote:
Zwartequote:
jammer van dat antwoordquote:
Dierentuin.quote:Op maandag 2 november 2009 15:15 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
jammer van dat antwoord
wenen
dierentuin of zwembad?
Strand.quote:Op maandag 2 november 2009 15:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dierentuin.
Strandvakantie of toch wat meer cultuur?
toch wat meer cultuurquote:Op maandag 2 november 2009 15:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dierentuin.
Strandvakantie of toch wat meer cultuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |