kan ik me weinig van herinnerend us kan nooit veel geweest zijn maar goed geen newbie dus meer een verdwaalde geest ;')quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik poste hier vroeger ook wel eens mee hoor
quote:Unilever aangeklaagd na ontbreken Axe-effect
NEW DELHI - Een 26-jarige man heeft Unilever aangeklaagd omdat hij na zeven jaar Axe-gebruik nog steeds geen vriendin heeft.
http://www.telegraaf.nl/b(...)om_Axe-effect__.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Zoiets jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
kan ik me weinig van herinnerend us kan nooit veel geweest zijn maar goed geen newbie dus meer een verdwaalde geest ;')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:46 schreef Rossdale het volgende:
BegrijpelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Paste per ongeluk in mijn enthousiasme Noots post aanquote:
quote:
Tegelijk met de US launch. Nog geen bericht over een eventuele EU release. Bovendien is het niet bekend bij welke winkels volgens mij.quote:The God of War III Ultimate Edition will retail for $99.99 (MSRP).
Blind,......................... naakt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Tegelijk met de US launch. Nog geen bericht over een eventuele EU release. Bovendien is het niet bekend bij welke winkels volgens mij.
Even rustig Gijs. Alleen dat artbook is de moeitequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Blind,......................... naakt!
Wat een hoop troep voor veel te veel geld die je nooit meer gaat aanrakenquote:
Day one!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Even rustig Gijs. Alleen dat artbook is de moeiteDe doos is lelijk, waar ga je die neerzetten?
De download extra's zijn nutteloos (een metal album, seriously?
) en de verzendkosten zijn vast HUGE
66 euro,... goedkoper dan de normale release in Nederland,.... wel afwachten wat de shipping kosten worden. Anders gaat het overquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een hoop troep voor veel te veel geld die je nooit meer gaat aanraken
Ik moet toegeven dat deze wel een beetje te is jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tinnen hoesjes, prima, artbooks, prima. Maar zodra er beeldjes bijkomen of huge dozen zoals deze. Nee. Daar trek ik persoonlijk de lijn.
True, gewoon een LE zoals die van Uncharted is prima. Daar betaalde ik 46 euro voor én kwam in een tinnen hoesje (geen idee wat er verder meegeleverd isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat deze wel een beetje te is jaMaar ja,..... de prijs liegt er niet om. Dit spel ligt straks voor 74,95 Euro in de winkels hier,.... als ik voor 50 a 60 Euro een leuke LE of CE kan krijgen dan is de keuze makkelijk
Ieuw, die linker is bedorven!quote:
Ik bestel gewoon de reguliere versie bij vgp voor 35 euro.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat deze wel een beetje te is jaMaar ja,..... de prijs liegt er niet om. Dit spel ligt straks voor 74,95 Euro in de winkels hier,.... als ik voor 50 a 60 Euro een leuke LE of CE kan krijgen dan is de keuze makkelijk
Net gekeken, kost 45 ex verzenden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon de reguliere versie bij vgp voor 35 euro.
Vond ik ook,.... lijkt me ook een fijne game om op PS3 te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:42 schreef Strolie75 het volgende:
PS3-versie van DAO ziet er goed uit.
http://www.gametrailers.com/video/spider-cave-dragon-age/58395
Et tu Sjo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond ik ook,.... lijkt me ook een fijne game om op PS3 te doen
Ik wacht de reviews af. Xbox360 blijft mijn voorkeursconsole voor multiformaat games.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond ik ook,.... lijkt me ook een fijne game om op PS3 te doenDat einde ook met die spiegel,.... zin in!!
Omdat dit wel eens de eerste multiconsole game zou zijn die beter op PS3 draait,... het zijn maar geruchten, maar ik hou het in de gaten. Het is Bioware's eerste PS3 game, dus wie weet!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Et tu Sjo?
Waarom zou het op de PS3 fijner zijn? Je gaat Mass Effect toch ook niet ineens op de PS3 doen omdat je toevallig 2 PS3 games achter elkaar hebt gespeeld? Het blijft dezelfde controller...
http://forum.fok.nl/fok/list_bookmarksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:02 schreef Chocobo het volgende:
De index van GAM is overigens echt een zooitjeBen er klaar mee
2006 belde, ze wilde hun url terugquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/list_bookmarks
Gedoe met die bookmarks,.. geen zin in!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
2006 belde, ze wilde hun url terug
Ik vond het onhandig werken inderdaad, je blijft toch kijken of je een potentieel leuk topic mist.. of als een reeks dicht is moet je toch zoeken naar de nieuwe thread, staat er niet vanzelf ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gedoe met die bookmarks,.. geen zin in!
Precies,... en die oude weer verwijderen. Mijn active topics vind ik nog steeds het best.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vond het onhandig werken inderdaad, je blijft toch kijken of je een potentieel leuk topic mist.. of als een reeks dicht is moet je toch zoeken naar de nieuwe thread, staat er niet vanzelf ofzo
Standaard bij mij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies,... en die oude weer verwijderen. Mijn active topics vind ik nog steeds het best.
Gijs.. doe er dan wat aan nu je nog kan! Serieus, zou mij steken als mod of ex mod dat te zien.. ik snap je reden van vertrek (nou ja niet helemaal maar ieder zn mening) maar je bent nog niet weg.. je ziet dat de index een zooi is, en strol ziet dat ook!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... die index van GAM,... kan er niet eens naar kijken! Wat een zooi als je 3 weken niet mod![]()
Weinig tijd gehad afgelopen weken i.v.m. de verhuizing, maar ik zal eens kijken! Blijft water naar de zee dragen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. doe er dan wat aan nu je nog kan! Serieus, zou mij steken als mod of ex mod dat te zien.. ik snap je reden van vertrek (nou ja niet helemaal maar ieder zn mening) maar je bent nog niet weg.. je ziet dat de index een zooi is, en strol ziet dat ook!
Denk er nog eens over Gijs... ik heb ook mn momenten gehad en dan is het goed dat je merkt dat er steun is!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb ook even wat opgeruimd.
B heeft op mijn gemoed gepraat.
Een NL ip-adresquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |