kan ik me weinig van herinnerend us kan nooit veel geweest zijn maar goed geen newbie dus meer een verdwaalde geest ;')quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik poste hier vroeger ook wel eens mee hoor
quote:Unilever aangeklaagd na ontbreken Axe-effect
NEW DELHI - Een 26-jarige man heeft Unilever aangeklaagd omdat hij na zeven jaar Axe-gebruik nog steeds geen vriendin heeft.
http://www.telegraaf.nl/b(...)om_Axe-effect__.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Zoiets jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
kan ik me weinig van herinnerend us kan nooit veel geweest zijn maar goed geen newbie dus meer een verdwaalde geest ;')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:46 schreef Rossdale het volgende:
BegrijpelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Paste per ongeluk in mijn enthousiasme Noots post aanquote:
quote:
Tegelijk met de US launch. Nog geen bericht over een eventuele EU release. Bovendien is het niet bekend bij welke winkels volgens mij.quote:The God of War III Ultimate Edition will retail for $99.99 (MSRP).
Blind,......................... naakt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Tegelijk met de US launch. Nog geen bericht over een eventuele EU release. Bovendien is het niet bekend bij welke winkels volgens mij.
Even rustig Gijs. Alleen dat artbook is de moeitequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Blind,......................... naakt!
Wat een hoop troep voor veel te veel geld die je nooit meer gaat aanrakenquote:
Day one!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Even rustig Gijs. Alleen dat artbook is de moeiteDe doos is lelijk, waar ga je die neerzetten?
De download extra's zijn nutteloos (een metal album, seriously?
) en de verzendkosten zijn vast HUGE
66 euro,... goedkoper dan de normale release in Nederland,.... wel afwachten wat de shipping kosten worden. Anders gaat het overquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een hoop troep voor veel te veel geld die je nooit meer gaat aanraken
Ik moet toegeven dat deze wel een beetje te is jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tinnen hoesjes, prima, artbooks, prima. Maar zodra er beeldjes bijkomen of huge dozen zoals deze. Nee. Daar trek ik persoonlijk de lijn.
True, gewoon een LE zoals die van Uncharted is prima. Daar betaalde ik 46 euro voor én kwam in een tinnen hoesje (geen idee wat er verder meegeleverd isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat deze wel een beetje te is jaMaar ja,..... de prijs liegt er niet om. Dit spel ligt straks voor 74,95 Euro in de winkels hier,.... als ik voor 50 a 60 Euro een leuke LE of CE kan krijgen dan is de keuze makkelijk
Ieuw, die linker is bedorven!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |