abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74224785
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kijk, net als bij ALLES in het leven > overdaad schaadt. Maar 2/3 per dag in het weekend...niks mis mee.

Ik ben dan wel weer huiverig voor al die supplementen die mensen nemen, vitamine overdoses zijn ook niet goed voor je

Balans is het sleutelwoord.
Precies, daarom vind ik het erg belangrijk om te weten wat je precies eet, en wat je dus mist en dus eventueel aan kunt vullen met supplementen. Zomaar wat supplementen nemen is niet goed.

Dit is dan ook een vrij breed onderwerp. Mijns inziens is dit dan ook wat onmisbare basiskennis mbt. leven.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74224806
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Precies, daarom vind ik het erg belangrijk om te weten wat je precies eet, en wat je dus mist en dus eventueel aan kunt vullen met supplementen. Zomaar wat supplementen nemen is niet goed.

Dit is dan ook een vrij breed onderwerp.
Maar spirunella is ook geen wondermiddel, evenmin dat chlorella.

Iedereen moet het zelf weten natuurlijk maar als je gewoon "normaal" eet en drinkt is het al goed genoeg hoor.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74224815
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
Die Led
Wees blij dat hij het niet anoniem heeft gedaan
Mr. Prolapse 2009
pi_74224826
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:47 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Multivitaminen raad ik af, daar deze chemisch zijn samengesteld en zodoende lastiger te verwerken zijn voor het lichaam. Om deze reden werken spirulina en chlorella zo goed, dat is organisch materiaal, oftewel je lichaam kan er goed mee om gaan.
Die zijn ook bewerkt voor consumptie.
Mr. Prolapse 2009
pi_74224858
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:49 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Maar spirunella is ook geen wondermiddel, evenmin dat chlorella.

Iedereen moet het zelf weten natuurlijk maar als je gewoon "normaal" eet en drinkt is het al goed genoeg hoor.
Het is geen wondermiddel, het kan wel de tekorten goed aanvullen. Als het moeilijk is om gezond en gevarieerd te eten, dan is het goed dat je dit op een dergelijke manier kunt compenseren. De ene heeft hier dan meer moeite mee dan de ander, om de meest uiteenlopende factoren.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:50:34 #156
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74224863
Kom op zeg, dit is toch geen manier om met elkaar om te gaan op vrijdagmiddag !

Walgelijk vind ik het gewoon
zzz
pi_74224864
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:46 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Waar doel je op met je opmerking over olie? Hebben we het dan niet over vetzuren bijvoorbeeld?
Nee oliën..en dan is 40% best veel hoor...
quote:
Goede energie is overigens een complete voeding, oftewel geen tekorten aan belangrijke vitaminen en mineralen, deze kun je in chlorella en spirulina vinden. Daarbij bevatten deze supplementen ook chlorofyl, eiwitten en RNA, hierdoor krijgt het lichaam zijn kracht, en zal het zichzelf ook kunnen herstellen na inspanning.
Dat doet suikerwater ook, in haar meest simpele vorm.
quote:
Daarbij, suikervrij en beter. Denk eens na. Ooit gehoord van aspartaam?
Ik ben moderator op BNW. Aspartaam is my middle name En nee ik geloof niet in die nonsens, sorry
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:50:41 #158
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74224867
quote:

[..]

Wees blij dat hij het niet anoniem heeft gedaan
Die herken ik ook hoor
The truth was in here.
pi_74224875
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het is geen wondermiddel, het kan wel de tekorten goed aanvullen. Als het moeilijk is om gezond en gevarieerd te eten, dan is het goed dat je dit op een dergelijke manier kunt compenseren. De ene heeft hier dan meer moeite mee dan de ander, om de meest uiteenlopende factoren.
Dat vind ik regelrechte onzin altijd, tenzij je in een derde-wereld-land woont kun je gewoon normaal eten kopen in de nederlandse supermarkten hoor
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:51:35 #160
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74224897
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef _Led_ het volgende:
Kom op zeg, dit is toch geen manier om met elkaar om te gaan op vrijdagmiddag !

Walgelijk vind ik het gewoon
Ok... euh... ff denken...

Ja.. waarom doe jij altijd zo lullig tegen mensen, heb je aandacht tekort gehad thuis of te weinig borstvoeding?
The truth was in here.
pi_74224901
quote:

[..]

Die zijn ook bewerkt voor consumptie.
Op een andere manier. Het is niet zo van hey, we stoppen even alle vitaminen en mineralen in 1 bommetje bij elkaar, de natuur heeft dit al gedaan.

Het verschil tussen organische en anorganische voedingsmiddelen is dan ook steeds bekender aan het worden.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:52:07 #162
31101 _Led_
pi_74224916
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Op een andere manier. Het is niet zo van hey, we stoppen even alle vitaminen en mineralen in 1 bommetje bij elkaar, de natuur heeft dit al gedaan.

Het verschil tussen organische en anorganische voedingsmiddelen is dan ook steeds bekender aan het worden.
Wat een onzin !
zzz
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:52:45 #163
31101 _Led_
pi_74224938
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ok... euh... ff denken...

Ja.. waarom doe jij altijd zo lullig tegen mensen, heb je aandacht tekort gehad thuis of te weinig borstvoeding?
Te weinig borstvoeding heb ik nog steeds
zzz
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:53:02 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_74224953
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
Weet ja wat.. ik eet en drink niks meer, kan er ook niks mis gaan.
Dat is idd het allerbeste. Media haalt alle fun uit leuke en lekkere dingen. Straks gaat hij nog zeggen dat seks slecht is voor de gezondheid, mag dat ook niet meer
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:53:21 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74224963
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Te weinig borstvoeding heb ik nog steeds
Ja ik ook
The truth was in here.
pi_74224964
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat vind ik regelrechte onzin altijd, tenzij je in een derde-wereld-land woont kun je gewoon normaal eten kopen in de nederlandse supermarkten hoor
Jah, kijk maar eens een keer voor de gein op de ingrediënten die je kunt vinden in dat eten, en ga dan naar de betekenis zoeken. Dat is een vak apart.

Het is voor mij dan ook iets dat nooit mis kan, wat meer kennis hebben over dit soort onderwerpen. We willen allemaal zo goed en gezond mogelijk eten toch?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:53:48 #167
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74224980
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is idd het allerbeste. Media haalt alle fun uit leuke en lekkere dingen. Straks gaat hij nog zeggen dat seks slecht is voor de gezondheid, mag dat ook niet meer
Oh nooossss the horror!
The truth was in here.
pi_74224984
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Chlorella en spirulina worden weldegelijk bewerkt voor de consumptiemarkt.

En dat maakt qua effect niet veel verschil met een pil van Centrum.
Mr. Prolapse 2009
pi_74224998
quote:

[..]

Laten we dan nog maar snel even bezig gaan Lavenderr, voor dat ook gevaarlijk blijkt
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:54:32 #170
31101 _Led_
pi_74225004
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Jah, kijk maar eens een keer voor de gein op de ingrediënten die je kunt vinden in dat eten, en ga dan naar de betekenis zoeken. Dat is een vak apart.

Het is voor mij dan ook iets dat nooit mis kan, wat meer kennis hebben over dit soort onderwerpen. We willen allemaal zo goed en gezond mogelijk eten toch?
Ongelooflijk, waar haalt ie het vandaan allemaal
zzz
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:55:02 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74225022
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het goed is om eens goed te kijken naar wat je nou eigenlijk eet en drinkt.. en of er dan conclusies uit getrokken kunnen worden.

Heb zelf alleen geen zin om dat te doen.
The truth was in here.
pi_74225024
quote:

[..]

Sex is goed voor de gezondheid, ik moedig dat dan ook aan. Al is het altijd goed om daar bewust na te denken, omdat je niet na elke keer sex een kindje wil krijgen. Dat zou de pret uit sex weghalen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:55:37 #173
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74225040
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:54 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Laten we dan nog maar snel even bezig gaan Lavenderr, voor dat ook gevaarlijk blijkt
Had jij niet al een relatie?
The truth was in here.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:55:43 #174
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74225046
quote:
Nee, nee. Is juist supper gezond voor je ... tot er kids van komen
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_74225070
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het goed is om eens goed te kijken naar wat je nou eigenlijk eet en drinkt.. en of er dan conclusies uit getrokken kunnen worden.

Heb zelf alleen geen zin om dat te doen.
Dan op Bassos zijn manier. Je moet die muur van geen zin doorbreken, dan komt alles goed.

Je krijgt overigens ook steeds meer zin als je gezonder eet en leeft, geen zin wordt dan steeds minder een kwestie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')