Precies, daarom vind ik het erg belangrijk om te weten wat je precies eet, en wat je dus mist en dus eventueel aan kunt vullen met supplementen. Zomaar wat supplementen nemen is niet goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kijk, net als bij ALLES in het leven > overdaad schaadt. Maar 2/3 per dag in het weekend...niks mis mee.
Ik ben dan wel weer huiverig voor al die supplementen die mensen nemen, vitamine overdoses zijn ook niet goed voor je![]()
Balans is het sleutelwoord.
Maar spirunella is ook geen wondermiddel, evenmin dat chlorella.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Precies, daarom vind ik het erg belangrijk om te weten wat je precies eet, en wat je dus mist en dus eventueel aan kunt vullen met supplementen. Zomaar wat supplementen nemen is niet goed.
Dit is dan ook een vrij breed onderwerp.
Wees blij dat hij het niet anoniem heeft gedaanquote:
Die zijn ook bewerkt voor consumptie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Multivitaminen raad ik af, daar deze chemisch zijn samengesteld en zodoende lastiger te verwerken zijn voor het lichaam. Om deze reden werken spirulina en chlorella zo goed, dat is organisch materiaal, oftewel je lichaam kan er goed mee om gaan.
Het is geen wondermiddel, het kan wel de tekorten goed aanvullen. Als het moeilijk is om gezond en gevarieerd te eten, dan is het goed dat je dit op een dergelijke manier kunt compenseren. De ene heeft hier dan meer moeite mee dan de ander, om de meest uiteenlopende factoren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar spirunella is ook geen wondermiddel, evenmin dat chlorella.
Iedereen moet het zelf weten natuurlijk maar als je gewoon "normaal" eet en drinkt is het al goed genoeg hoor.
Nee oliën..en dan is 40% best veel hoor...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Waar doel je op met je opmerking over olie? Hebben we het dan niet over vetzuren bijvoorbeeld?
Dat doet suikerwater ook, in haar meest simpele vorm.quote:Goede energie is overigens een complete voeding, oftewel geen tekorten aan belangrijke vitaminen en mineralen, deze kun je in chlorella en spirulina vinden. Daarbij bevatten deze supplementen ook chlorofyl, eiwitten en RNA, hierdoor krijgt het lichaam zijn kracht, en zal het zichzelf ook kunnen herstellen na inspanning.
Ik ben moderator op BNW. Aspartaam is my middle namequote:Daarbij, suikervrij en beter. Denk eens na. Ooit gehoord van aspartaam?
Die herken ik ook hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wees blij dat hij het niet anoniem heeft gedaan
Dat vind ik regelrechte onzin altijd, tenzij je in een derde-wereld-land woont kun je gewoon normaal eten kopen in de nederlandse supermarkten hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is geen wondermiddel, het kan wel de tekorten goed aanvullen. Als het moeilijk is om gezond en gevarieerd te eten, dan is het goed dat je dit op een dergelijke manier kunt compenseren. De ene heeft hier dan meer moeite mee dan de ander, om de meest uiteenlopende factoren.
Ok... euh... ff denken...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef _Led_ het volgende:
Kom op zeg, dit is toch geen manier om met elkaar om te gaan op vrijdagmiddag !
Walgelijk vind ik het gewoon
Op een andere manier. Het is niet zo van hey, we stoppen even alle vitaminen en mineralen in 1 bommetje bij elkaar, de natuur heeft dit al gedaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die zijn ook bewerkt voor consumptie.
Wat een onzin !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Op een andere manier. Het is niet zo van hey, we stoppen even alle vitaminen en mineralen in 1 bommetje bij elkaar, de natuur heeft dit al gedaan.
Het verschil tussen organische en anorganische voedingsmiddelen is dan ook steeds bekender aan het worden.
Te weinig borstvoeding heb ik nog steedsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok... euh... ff denken...
Ja.. waarom doe jij altijd zo lullig tegen mensen, heb je aandacht tekort gehad thuis of te weinig borstvoeding?
Dat is idd het allerbeste. Media haalt alle fun uit leuke en lekkere dingen. Straks gaat hij nog zeggen dat seks slecht is voor de gezondheid, mag dat ook niet meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
Weet ja wat.. ik eet en drink niks meer, kan er ook niks mis gaan.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Te weinig borstvoeding heb ik nog steeds
Jah, kijk maar eens een keer voor de gein op de ingrediënten die je kunt vinden in dat eten, en ga dan naar de betekenis zoeken. Dat is een vak apart.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat vind ik regelrechte onzin altijd, tenzij je in een derde-wereld-land woont kun je gewoon normaal eten kopen in de nederlandse supermarkten hoor
Oh nooossss the horror!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is idd het allerbeste. Media haalt alle fun uit leuke en lekkere dingen. Straks gaat hij nog zeggen dat seks slecht is voor de gezondheid, mag dat ook niet meer
Chlorella en spirulina worden weldegelijk bewerkt voor de consumptiemarkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Op een andere manier. Het is niet zo van hey, we stoppen even alle vitaminen en mineralen in 1 bommetje bij elkaar, de natuur heeft dit al gedaan.
Het verschil tussen organische en anorganische voedingsmiddelen is dan ook steeds bekender aan het worden.
Laten we dan nog maar snel even bezig gaan Lavenderr, voor dat ook gevaarlijk blijktquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is idd het allerbeste. Media haalt alle fun uit leuke en lekkere dingen. Straks gaat hij nog zeggen dat seks slecht is voor de gezondheid, mag dat ook niet meer
Ongelooflijk, waar haalt ie het vandaan allemaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jah, kijk maar eens een keer voor de gein op de ingrediënten die je kunt vinden in dat eten, en ga dan naar de betekenis zoeken. Dat is een vak apart.
Het is voor mij dan ook iets dat nooit mis kan, wat meer kennis hebben over dit soort onderwerpen. We willen allemaal zo goed en gezond mogelijk eten toch?
Ik denk ook dat het goed is om eens goed te kijken naar wat je nou eigenlijk eet en drinkt.. en of er dan conclusies uit getrokken kunnen worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jah, kijk maar eens een keer voor de gein op de ingrediënten die je kunt vinden in dat eten, en ga dan naar de betekenis zoeken. Dat is een vak apart.
Het is voor mij dan ook iets dat nooit mis kan, wat meer kennis hebben over dit soort onderwerpen. We willen allemaal zo goed en gezond mogelijk eten toch?
Sex is goed voor de gezondheid, ik moedig dat dan ook aan. Al is het altijd goed om daar bewust na te denken, omdat je niet na elke keer sex een kindje wil krijgen. Dat zou de pret uit sex weghalen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had jij niet al een relatie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Laten we dan nog maar snel even bezig gaan Lavenderr, voor dat ook gevaarlijk blijkt
Nee, nee. Is juist supper gezond voor jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
Dan op Bassos zijn manier. Je moet die muur van geen zin doorbreken, dan komt alles goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het goed is om eens goed te kijken naar wat je nou eigenlijk eet en drinkt.. en of er dan conclusies uit getrokken kunnen worden.
Heb zelf alleen geen zin om dat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |