abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:25:37 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_74223963
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:24 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ja maar dat doet zo'n pijn in m'n neus
pi_74223999
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:25 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom bestaat er gecheleerd magnesium, oftewel in pilvorm wat extra snel wordt opgenomen. Kan van pas komen bij hartaanvallen bijvoorbeeld.
Neem jij de magnesium pil, ga ik voor epinefrine en adrenaline
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:26:48 #103
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74224016
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

"Heb jij wel eens coke gesnoven ?"
"1x geprobeerd maar ik kreeg de ijsblokjes niet weg !"
zzz
pi_74224024
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij houdt je veel te veel bezig met de problematiek van alle genotsmiddelen die geen paddo's zijn.
Je kunt best een keer een lijntje nemen, of een jointje, of een glaasje, of een doos bonbons leegeten, of een hele pot koffie opdrinken. Helemaal niet erg. Maar maak er niet zo'n probleem van. Niet iedereen is verslavingsgevoelig hoor.
Ik heb toch al eens gezegd dat ik niet aanraad om regelmatig paddo's te nemen? Waarom val je daar dan telkens op terug. Het gaat nu ook niet over dat soort drugs, en ik leg uit aan bastard wat een reden kan zijn voor zijn ongemakken. Wat hij ermee doet is zijn keuze. Kan dan ook weinig met deze opmerking.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:27:12 #105
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74224033
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:
Doen jullie dat.

Blijf ik er gewoon vanaf
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_74224057
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik heb toch al eens gezegd dat ik niet aanraad om regelmatig paddo's te nemen? Waarom val je daar dan telkens op terug. Het gaat nu ook niet over dat soort drugs, en ik leg uit aan bastard wat een reden kan zijn voor zijn ongemakken. Wat hij ermee doet is zijn keuze. Kan dan ook weinig met deze opmerking.
Volgens mij heb jij ooit gezegd dat het verplicht zou moeten zijn om een paar keer per jaar paddo's te nemen. Zo van " het zou goed zijn om dat te verplichten"
Daarom haakt ze daarop in.
Mr. Prolapse 2009
pi_74224093
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik zei eht verkeerd, inderdaad. Ik bedoelde hartinfarct.
quote:
Magnesium en het hart
Gedurende, en na een hartinfarct kan het volgende gebeuren:

* vergroting van het infarctgebied door instroom van calcium in de hartspiercellen
* trombosevorming, waarbij bloedvaten (kransslagaders) in het hart door bloedstolsels geblokkeerd worden
* verminderde bloeddoorstroming in de kransslagaders door vernauwing van deze bloedvaten (vaatkramp)
* ritmestoornissen door beschadiging of zwelling in het prikkelgeleidingssysteem van het hart

Magnesium kan:

* bloedvaten verwijden
* spasme (kramp) opheffen in de hartspier en in de wanden van de kransslagaders
* de werking tegengaan van calcium , dat verantwoordelijk is voor toename van spasmen
* helpen bij het oplossen van bloedstolsels
* de infarctgrootte sterk beperken en het optreden van ritmestoornissen tegengaan
* werken als een anti-oxidant tegen de vrije radicalen die op de infarctplaats worden gevormd
http://www.praktijk-advan(...)et-vergeten-mineraal

Goede informatie mijns inziens.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:29:31 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74224113
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:25 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom bestaat er gecheleerd magnesium, oftewel in pilvorm wat extra snel wordt opgenomen. Kan van pas komen bij hartaanvallen bijvoorbeeld.
Dus eigenlijk zeg je nu dat Red Bull een hartaanval kan geven?
The truth was in here.
pi_74224126
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij ooit gezegd dat het verplicht zou moeten zijn om een paar keer per jaar paddo's te nemen. Zo van " het zou goed zijn om dat te verplichten"
Niet een paar keer per jaar volgens mij, jaarlijks zei ik toen als ik het me goed herinner. Dat kan ook de behoefte wegnemen om met andere drugs bezig te gaan denk ik.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:29:57 #110
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_74224132
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef Dragorius het volgende:
Verplichten ?

het is m'n moeder al niet gelukt om me champignons te laten vreten ... dusss... succes
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_74224137
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je nu dat Red Bull een hartaanval kan geven?
Infarct. Dat is dan ook algemeen bekend denk ik. Koffie is ook een veroorzaker van dit verhaal, net zoals suiker. Er zit dan ook veel cholesterol in red bull.
pi_74224143
Verkeerde informatie, als jij tijdens een infarct pas aan de magnesiumpillen gaat is het einde leven.

Overigens gaat magnesium dat ook niet "genezen" ondanks wat al die alternatieve genezers je wijsmaken
Mr. Prolapse 2009
pi_74224169
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:30 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Infarct. Dat is dan ook algemeen bekend denk ik. Koffie is ook een veroorzaker van dit verhaal, net zoals suiker. Er zit dan ook veel cholesterol in red bull.
Je haalt een hoop zaken nu door mekaar

Door de caffeine KAN je een verhoogd risico lopen op hartritmestoornis, die dan weer kan leiden tot een ACS.
Mr. Prolapse 2009
pi_74224187
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Verkeerde informatie, als jij tijdens een infarct pas aan de magnesiumpillen gaat is het einde leven.
Dt klopt. Daarom is het goed om bezig te zijn met belangrijke mineralen als magnesium, oftewel supplementen hieromtrent zijn er genoeg te vinden. Zie het als een extra buffer. Daarbij kan gecheleerd magnesium wel helpen tijdens een infarct, omdat het extra snel wordt opgenomen.
pi_74224226
Het grappige is dan wel dat de taurine in Red Bull ook bekend staat als een stabilisator van je hartritme, maar dat terzijde
Mr. Prolapse 2009
pi_74224233
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Je haalt een hoop zaken nu door mekaar

Door de caffeine KAN je een verhoogd risico lopen op hartritmestoornis, die dan weer kan leiden tot een ACS.
Ik haal niets door elkaar. Dat jij het zegt, dat het kan, zegt tegen mij dat mijn gedachte klopt. Misschien dat ik het iets te concluderend heb opgeschreven, dat is een ander verhaal.
pi_74224251
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dt klopt. Daarom is het goed om bezig te zijn met belangrijke mineralen als magnesium, oftewel supplementen hieromtrent zijn er genoeg te vinden. Zie het als een extra buffer. Daarbij kan gecheleerd magnesium wel helpen tijdens een infarct, omdat het extra snel wordt opgenomen.
Geloof me, als ik met een infarct ligt en je douwt me magnesium voor, dan weiger ik. Dat gaat niet werken.

Overigens, magnesium zit in vrij veel producten nog hoor
Mr. Prolapse 2009
pi_74224262
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef Dragorius het volgende:
Het grappige is dan wel dat de taurine in Red Bull ook bekend staat als een stabilisator van je hartritme, maar dat terzijde
Wat ik van Taurine weet, is dat het een harde vorm van caffeïne is. Dus mijn vraag. Kun jij hier een bron voor geven?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:33:44 #119
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74224264
Booooooooooooring....
Kunnen we niet weer gewoon teruggaan naar een bitch fight ?
zzz
pi_74224282
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:32 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ik haal niets door elkaar. Dat jij het zegt, dat het kan, zegt tegen mij dat mijn gedachte klopt. Misschien dat ik het iets te concluderend heb opgeschreven, dat is een ander verhaal.
Ja maar dat staat even los van suiker maar je concludeert het inderdaad als zijnde een feit.

Je kan ook longkanker krijgen van roken, het hoeft niet. Zo'n soort idee zeg maar
Mr. Prolapse 2009
pi_74224328
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:33 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wat ik van Taurine weet, is dat het een harde vorm van caffeïne is. Dus mijn vraag. Kun jij hier een bron voor geven?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Taurine

Overigens is taurine ook een spil in de magnesium-balans in je lichaam op positieve manier. Staat vast ook wel op wikipedia
Mr. Prolapse 2009
pi_74224354
Oh en als extragratis feitje > Katten zijn afhankelijk van voldoende inname van taurine voor goede ogen en het hart
Mr. Prolapse 2009
pi_74224357
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:33 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Geloof me, als ik met een infarct ligt en je douwt me magnesium voor, dan weiger ik. Dat gaat niet werken.

Overigens, magnesium zit in vrij veel producten nog hoor
Dat wordt steeds minder.
quote:
Magnesium

De voorziening in magnesium door voeding is in Nederland matig gesteld. De behoefte aan dit mineraal is in de laatste decennia juist verhoogd door de toenemende consumptie van onvolwaardige voeding. De gemiddelde inname van calcium ligt onder de norm (voor zwangere vrouwen 306 milligram tegen een aanbevolen hoeveelheid van 300-350 milligram gedurende zwangerschap en 300-400 milligram gedurende borstvoeding). Gebrekkige opname (vitamine D- en/of tekorten aan vitamine B6) verergeren deze situatie.

Overmatige inname van calcium (zuivelgebruik) en overmatige inname van vetten vermindert de opname van magnesium. Ongeveer de helft van alle zwangere vrouwen krijgen minder dan de dagelijks aanbevolen 300-350 milligram met de voeding binnen.

Tekorten aan magnesium worden onder meer geassocieerd met (pre)eclampsie, hoge bloeddruk, beenkrampen, misselijkheid, laag geboortegewicht en problemen met de bloedsuikerspiegel.
http://www.delairesseapot(...).asp?articleid=71193:71198&token=
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:36:12 #124
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74224381
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:30 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Godver.. nou dan maar geen red bull meer!
The truth was in here.
pi_74224439
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Godver.. nou dan maar geen red bull meer!
Lees mijn posts nog eens en heroverweeg je keuze
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')