Net op tijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dubbel F5'en op het moment, godzijdank heb ik die nieuwe van Lea.
Niet geschoten, kogels in de zak. Ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een heel leuk idee voor een topique, maar ik denk dat Noekje 'm dicht gaat gooien
Ik denk het niet want ik ga mijn leven wagen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een heel leuk idee voor een topique, maar ik denk dat Noekje 'm dicht gaat gooien
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik ga mijn leven wagen.
Nee, nou maak ik me zorgen om jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Nou daaaag! Open dan!
Heidi toch..... ken je Kees niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord![]()
Ligt Kees bij deze onder de zoden
quote:
Anytime dearquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dubbel F5'en op het moment, godzijdank heb ik die nieuwe van Lea.
Dat was nauwelijks antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Hier in Brabant zeggen ze dat wel vaak: ik ben dan en dan afgewerkt.
Sorryquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat was nauwelijks antwoord op mijn vraag.
Doet Kees het met Heleen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
Kees zegt ook vast en zeker: 'Ik ben om vier uur afgewerkt en dan ga ik die gruwelijk natte Spaanse in d'r reet neuken."
Wat zeg ik nou.
Holy fuckquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
Kees zegt ook vast en zeker: 'Ik ben om vier uur afgewerkt en dan ga ik die gruwelijk natte Spaanse in d'r reet neuken."
Wat zeg ik nou.
Heb je haar echt gevraagd? Ik lees niet terug, das voor homo's.quote:
Ik geloof het welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je haar echt gevraagd? Ik lees niet terug, das voor homo's.
Zover durf ik niet te gaan.quote:
Alles wat vier posts geleden gezegd is zonder tegenbewering kan als waarheid aangenomen worden.quote:
Ah, je was dronken. Het is je vergeven. Hou het maar bij stalkendequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof het wel
Nou heb ik Nachtzuster, Buufje en Leandra ook gevraagd maar die zeiden niet zo leuk: "Jahoor"
Als ik wist dat je het meende dan had ik....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
Nou heb ik Nachtzuster, Buufje en Leandra ook gevraagd maar die zeiden niet zo leuk: "Jahoor"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |