Whihiiiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben draagmoeder, bv-moeder (en hopelijk och wel tot een maand of 9-10) en Senna slaapt nog steeds (en wat mij betreft nog wel een tijdje) bij on sop de kamer...ik verenig me graag met andere moekes !
ik ben vannacht wakker gemept door Elin dus ik zou t niet wetenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:40 schreef cattie het volgende:
En direct een vraag. Fee slaapt normaal altijd in haar eigen kamer, maar in verband met oorontsteking belandt ze de afgelopen week nog wel eens bij ons in bed. En dan wekt ze me door aan mijn haren te gaan trekken.. Hoe doen co-sleepende ouders dat?
ook bijvoedingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef MarjoleinA het volgende:
Even een noob vraag! Krijgt Elin dan al die tijd alleen melk of krijgt ze dan ook wat anders?
En dan? Een topicje waar je onder elkaar over je babietjes gaat praten? Omdat er gezegd wordt dat men zich niet thuis voelt in het babietjes topic. Dat is natuurlijk onzin... er zijn zoveel verschilende opvoedstijlen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Er is toch een clubje moeders die behoefte heeft aan dit topic en zich niet zozeer geroepen voelt om in het babytopic te posten,
Langvoedsters, draagmoeders, attachment parenting moeke's verenig u
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef bodpa09 het volgende:
Oprechte vraag: die 8 basisprincipes van AP, he? Dat is toch eigenlijk wel het streven van elke ouder?
Is dat nou iets bijzonders dan dat AP? ik bedoel die 8 principes proberen we toch allemaal toe te passen. Sommige gaan beter dan andere punten maar oke. Dr Sears trapt een beetje een open deur in met zijn theorie volgens mij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef bodpa09 het volgende:
Oprechte vraag: die 8 basisprincipes van AP, he? Dat is toch eigenlijk wel het streven van elke ouder?
volgens mij ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:55 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is dat nou iets bijzonders dan dat AP? ik bedoel die 8 principes proberen we toch allemaal toe te passen. Sommige gaan beter dan andere punten maar oke. Dr Sears trapt een beetje een open deur in met zijn theorie volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |