abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:22:23 #1
256220 85
Together we're invincible
pi_74219708
Zojuist een fijn gesprek gehad met een medewerker van de klantenservice van HI.
Mijn vraag: "Waarom zie ik in mijn specificatie staan dat ik elf cent per sms betaal?". Ik stelde deze vraag omdat ik op de HI site nergens dit hoge tarief tegen kwam (aangezien ik sms verdubbelaar ook aan heb staan).

Nu kreeg ik als antwoord dat ik dat inderdaad zie staan maar dat het achter de schermen toch 7 cent is.. Een heel verhaal over ingewikkelde formules en EX en INCL blabla etc.
Nu moet ik dus maar aannemen dat ik werkelijk 7 cent per sms betaal want ik zie dat dus nergens terug!

Helaas zit ik nog tot maart 2010 vast maar daarna ben ik er weg, deze maand 80 euro kwijt aan bellen en smsen dat is me veel te veel. Ik wil nu dus overstappen naar een ander maar vraag me af welke maatschappij zn klanten wel goed behandeld en correcte in inzichtelijke informatie verschaft over de kosten van het gebruik.

Hoe is dit bij Vodaphone of T-mobile? Zijn er hier meer ervaringen met de verschrikkelijke wir war van tarieven en onoverzichtelijkheid van KPN?

Het vervelende vind ik dat ik maar gewoon moet betalen wat ze mij vertellen en ik daar gewoon zo weinig zicht op heb. Kga maar weer terug naar prepaid denk ik
grmbl spelfout in TT, kan modje dat wijzigen? thnx
Face the facts of being what you are, for that is what changes what you are.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:26:24 #2
132191 -jos-
Money=Power
pi_74219821
Hi klantenservice, dat ze het nog zo durven noemen. Noem het gewoon verbind-de-klant-net-zo-lang-door-en-verzin-zo-lang-mogelijke-afpoeier-verhalen-totdat-de-klant-afhaakt-afpoeierservice.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_74219871
Waarschijnlijk bel/sms je veel buiten je bundel, dat loopt hard in de kosten.
pi_74219895
Vodafone klinkt tof tot je klant ben, dan laten ze je al snel zitten.
Zit nu bij Ben en dat bevalt tot nu toe goed, snelle afhandeling enzo
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:31:17 #5
256220 85
pi_74219969
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef Afvoerput het volgende:
Waarschijnlijk bel/sms je veel buiten je bundel, dat loopt hard in de kosten.
Dat klopt, het is ook mijn eigen schuld dat de rekening zo hoog is maar waar ik over val is het feit dat ik niet zie waar ik voor betaal..
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:33:23 #6
256220 85
pi_74220031
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef Mute_Me het volgende:
Vodafone klinkt tof tot je klant ben, dan laten ze je al snel zitten.
Zit nu bij Ben en dat bevalt tot nu toe goed, snelle afhandeling enzo

KNP HI
Vodafone

Ben: snelle afhandeling, die heeft Hi ook wel, t geld is bliksem snel afgeschreven
Maar hebben ze daar wel een transparante specificatie van wat je moet betalen?
pi_74220057
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:31 schreef 85 het volgende:

[..]

Dat klopt, het is ook mijn eigen schuld dat de rekening zo hoog is maar waar ik over val is het feit dat ik niet zie waar ik voor betaal..
Verhoog je bundel?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:37:30 #8
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_74220173
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef Afvoerput het volgende:

[..]

Verhoog je bundel?
Dat dus, want dan zie je wel waar je voor betaald
Frysk bloed tsjoch op!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:41:51 #9
256220 85
pi_74220296
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef Afvoerput het volgende:

[..]

Verhoog je bundel?
Dat is ook een logische stap inderdaad maar je wilt toch zien waar je nu zoveel voor betaald en wat dan de juiste bundel voor je is? Ik ga niet als een blind schaap mn bundel verhogen omdat meneer Hi zegt dat ik boven de bundel uitkom.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:42:30 #10
256220 85
pi_74220316
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:37 schreef iFries het volgende:

[..]

Dat dus, want dan zie je wel waar je voor betaald
Dus ik moet eerst mn bundel verhogen en dan kan ik zien waar ik voor betaal?
pi_74220480
10tje per maand voor onbeperkt sms (1000 stuks) scheelt alweer denk ik.
pi_74220629
Helaas is KPN/Hi echt dramatisch qua factureren, dat is inderdaad echt een ingewikkeld verhaal Is weinig aan te doen

T-mobile factureert fijn vind ik, gratis specificatie erbij met alle gebelde nummers!
pi_74220959
vodafone is geen haar beter.. indien nog erger zelfs.

Zo'n beetje alles valt wel buiten je tegoed onderhand en ik kan nog steeds nergens mn sms tegoed terug vinden.
Als je de tegoeden uberhaubt kan opvragen gezien dat 9 van de 10 keer niet te zien is (via myvodafone)
Verder valt het me op dat een weekend binnen nederland bellen me meer kost dan weken en tig keer naar amerika.

Het is allemaal compleet verneukt en iedereen word belazerd waar je ook voor kiest.
pi_74222304
Jouw tegoed klopt ook niet met je abonnement, dit zit 'm in die 4 cent. Elke keer als jij smst betaal je 11 cent en wordt je tegoed verhoogd met 4 cent, zodat je uiteindelijk toch maar 7 cent betaalt... of zo ik heb me er na een ingewikkeld telefoongesprek ook bij neergelegd. Maar het schijnt te kloppen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:45:29 #15
256220 85
pi_74222547
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
vodafone is geen haar beter.. indien nog erger zelfs.

Zo'n beetje alles valt wel buiten je tegoed onderhand en ik kan nog steeds nergens mn sms tegoed terug vinden.
Als je de tegoeden uberhaubt kan opvragen gezien dat 9 van de 10 keer niet te zien is (via myvodafone)
Verder valt het me op dat een weekend binnen nederland bellen me meer kost dan weken en tig keer naar amerika.

Het is allemaal compleet verneukt en iedereen word belazerd waar je ook voor kiest.
Dat idee begin ik ook te krijgen..
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:47:02 #16
256220 85
pi_74222600
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef lennart12 het volgende:
Jouw tegoed klopt ook niet met je abonnement, dit zit 'm in die 4 cent. Elke keer als jij smst betaal je 11 cent en wordt je tegoed verhoogd met 4 cent, zodat je uiteindelijk toch maar 7 cent betaalt... of zo ik heb me er na een ingewikkeld telefoongesprek ook bij neergelegd. Maar het schijnt te kloppen.
ah dan weet jij het al iets 'logischer' te maken dan die knurft van de klantenservice, die was eerst 5 minuten weg en kwam toen met een vaag verhaal aan.

Kga denk ik maar es naar T-mobile kijken
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:25:17 #17
256220 85
pi_74235269
Vanavond es ff bij t-mobile gekeken, je krijgt als klant daar zo te zien veel informatie en gespecificeerde kosten. Ik vraag me alleen af of ik acheruit ga in bereik als ik daar naar toe ga.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:59:40 #18
129071 Thaan
Nee mijn kind, ik ben je opa
pi_74244654
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef 85 het volgende:
Vanavond es ff bij t-mobile gekeken, je krijgt als klant daar zo te zien veel informatie en gespecificeerde kosten. Ik vraag me alleen af of ik acheruit ga in bereik als ik daar naar toe ga.
Ik weet niet of het tegenwoordig geld kost, maar ik betaal in ieder geval niks voor een überuitgebreide specificatie elke maand.

Het inloggen is nu extreem traag dus kan even niet voor je kijken, maar ik geloof dat elk gesprek dat ik voer erop staat, inclusief tijd en ik neem aan ook kosten. Is dus een enorm lange last van tig pagina's per maand. Soms best handig.

Haal btw gewoon voor 10 euro een pre-paid kaart van T-mobile, kun je in levende lijven ondervinden of het bereik op plaatsen waar jij komt goed is. Verhalen zijn leuk, maar zelf ondervinden is beter. Kost je 10 euro, heb je meteen zekerheid.
pi_74259895
straks kan je toch met je skype phone bellen knul!
Waar heb je het nu dan over!

If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')