Dat klopt, het is ook mijn eigen schuld dat de rekening zo hoog is maar waar ik over val is het feit dat ik niet zie waar ik voor betaal..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef Afvoerput het volgende:
Waarschijnlijk bel/sms je veel buiten je bundel, dat loopt hard in de kosten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef Mute_Me het volgende:
Vodafone klinkt tof tot je klant ben, dan laten ze je al snel zitten.
Zit nu bij Ben en dat bevalt tot nu toe goed, snelle afhandeling enzo
Verhoog je bundel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:31 schreef 85 het volgende:
[..]
Dat klopt, het is ook mijn eigen schuld dat de rekening zo hoog is maar waar ik over val is het feit dat ik niet zie waar ik voor betaal..
Dat is ook een logische stap inderdaad maar je wilt toch zien waar je nu zoveel voor betaald en wat dan de juiste bundel voor je is? Ik ga niet als een blind schaap mn bundel verhogen omdat meneer Hi zegt dat ik boven de bundel uitkom.quote:
Dus ik moet eerst mn bundel verhogen en dan kan ik zien waar ik voor betaal?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:37 schreef iFries het volgende:
[..]
Dat dus, want dan zie je wel waar je voor betaald![]()
Dat idee begin ik ook te krijgen..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
vodafone is geen haar beter.. indien nog erger zelfs.
Zo'n beetje alles valt wel buiten je tegoed onderhand en ik kan nog steeds nergens mn sms tegoed terug vinden.
Als je de tegoeden uberhaubt kan opvragen gezien dat 9 van de 10 keer niet te zien is (via myvodafone)
Verder valt het me op dat een weekend binnen nederland bellen me meer kost dan weken en tig keer naar amerika.
Het is allemaal compleet verneukt en iedereen word belazerd waar je ook voor kiest.
ah dan weet jij het al iets 'logischer' te maken dan die knurft van de klantenservice, die was eerst 5 minuten weg en kwam toen met een vaag verhaal aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef lennart12 het volgende:
Jouw tegoed klopt ook niet met je abonnement, dit zit 'm in die 4 cent. Elke keer als jij smst betaal je 11 cent en wordt je tegoed verhoogd met 4 cent, zodat je uiteindelijk toch maar 7 cent betaalt... of zoik heb me er na een ingewikkeld telefoongesprek ook bij neergelegd. Maar het schijnt te kloppen.
Ik weet niet of het tegenwoordig geld kost, maar ik betaal in ieder geval niks voor een überuitgebreide specificatie elke maand.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:25 schreef 85 het volgende:
Vanavond es ff bij t-mobile gekeken, je krijgt als klant daar zo te zien veel informatie en gespecificeerde kosten. Ik vraag me alleen af of ik acheruit ga in bereik als ik daar naar toe ga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |