dat heb je verkeerd begrepen, hier zit neck en handstrap er beiden aan, en nee hoef niets eraf te halen om m op t statief te plaatsenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, als je gewoon thuis wat foto's maakt, heeft het niet al te veel nut.
Maakt ie alleen de camera zwaarder.
Het feit dat je langer met je (2) accu('s) doet vind ik onzin.
Die 10 seconden die het duurd om je tas te openen, een accu te pakken, en te wisselen zal het verlies ook niet zijn. Daarbij, als ze leeg zijn moet je opeens 2 accu's tegelijk opladen. En ik heb maar 1 lader.
Zo'n handstrap is idd wel een mooie toevoeging, maar goed, die blijf je ook los draaien als ie op een statief moet volgens mij. En je neck-strap kan er niet tegelijkertijd met een handstrap op, of heb ik dat verkeerd begrepen?
is dus niet nodigquote:Om nou elke keer die neckstrap eraf te halen en er weer om te doen, vind ik ook een hoop werk
Ik haal hem er af en toe af als ik lichtgewicht wilquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb hem er altijd onder zitten. Ik snap ook niet goed waarom je dat ding elke keer van je camera af zou moeten halen
heerlijk ding, k hoef mn camera niet te dragen, dat doet mn polsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de camera te zwaar![]()
kleine handjes en als ik met 1 hand dat ding moet vasthouden dan ben ik bang dat ik hem laat vallen
Een handstrap zou voor mij nog wel werken denk ik.
Ja schat, wel alles lezen... kan alleen als er ook een grip onder zit...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de camera te zwaar![]()
kleine handjes en als ik met 1 hand dat ding moet vasthouden dan ben ik bang dat ik hem laat vallen
Een handstrap zou voor mij nog wel werken denk ik.
edit na ynske's bericht: Mop, handstrap bestellen
Jij bent een sterke man, je moet alles wel in verhouding zien hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef Marc H het volgende:
Te zwaar? wat nou te zwaar....
Ga eens rondlopen met een 40D met grip, 100-400L en een 580 EX flitser. Dat is pas zwaar.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja schat, wel alles lezen... kan alleen als er ook een grip onder zit...
Ik denk dat ik maar een ixus of een exilim voor mijn verjaardag vraagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef Marc H het volgende:
Te zwaar? wat nou te zwaar....
Ga eens rondlopen met een 40D met grip, 100-400L en een 580 EX flitser. Dat is pas zwaar.
Kwestie van wennen. En die flitser zit er niet vaak op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij bent een sterke man, je moet alles wel in verhouding zien he
Duurd? Gast!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, als je gewoon thuis wat foto's maakt, heeft het niet al te veel nut.
Maakt ie alleen de camera zwaarder.
Het feit dat je langer met je (2) accu('s) doet vind ik onzin.
Die 10 seconden die het duurd om je tas te openen, een accu te pakken, en te wisselen zal het verlies ook niet zijn. Daarbij, als ze leeg zijn moet je opeens 2 accu's tegelijk opladen. En ik heb maar 1 lader.
Zo'n handstrap is idd wel een mooie toevoeging, maar goed, die blijf je ook los draaien als ie op een statief moet volgens mij. En je neck-strap kan er niet tegelijkertijd met een handstrap op, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Om nou elke keer die neckstrap eraf te halen en er weer om te doen, vind ik ook een hoop werk
Het wordt alleen een klein beetje moeilijk wennen als je iets gewoon niet kunt vasthoudenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:56 schreef Marc H het volgende:
[..]
Kwestie van wennen. En die flitser zit er niet vaak op.
quote:
Hoogopgeleid zijn zegt tegenwoordig niks meer over de kennis van de Nederlandse taalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Het verbaasdt mij ook nog regelmatig dat hij (die hoger opgeleid is) vaak dat soort fouten maakt
Ach het is weekend
het antwoord op al je problemen:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het wordt alleen een klein beetje moeilijk wennen als je iets gewoon niet kunt vasthouden
Ik heb met grip erop gewoon niet genoeg grip meerdoh... Dan hoeft ie nog niet eens zo zwaar te zijn, kan m gewoon niet goed beetpakken en al helemaal niet meer fatsoenlijk bedienen
Ik kan er ook gewoon GEEN grip op zettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef mikayla het volgende:
[..]
het antwoord op al je problemen:
[ afbeelding ]
Ja maar vast niet goedkoperquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:12 schreef mikayla het volgende:
en zelfs dan zou de m9 beter zijn..
nog lichter, en 18mp fullframe sensor
Nopequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:15 schreef Marc H het volgende:
Wel eens een handstrap geprobeerd? Hoef je de camera ook niet krampachtig vast te houden.
Een canon 10D, 50mm 1.8, 17-50 2.8 van Tamron en een Sigma 70-300 4/ 5.6 apo. Arme studentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:17 schreef mikayla het volgende:
5500 euro adviesprijs
ik weet niet waar je nu mee schiet?
iig veeel duurder dan alle spullen die ik heb (heb alleen d5000, 18-55 , 70-200 2.8)
Allemaal tweedehands op de 17-55 naquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:27 schreef mikayla het volgende:
ik ken zat studenten die daar al van kunnen dromen hoor..
17-55 2.8... moet ook ooit zoiets hebben..
in ieder geval iets i p v 18-55 die ik nu heb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |