Waarschijnlijk 15 jaar eerder want ik eet ook hagelslag en bevind me dagelijks rond auto's.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:08 schreef 3keernix het volgende:
Je weet dat je 5 jaar eeder dood gaat he?
Dat is zijn mond.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:09 schreef CherryBom het volgende:
Waarom heeft hij zo'n rare tong en later niet meer?
oh, ik zeg altijd schooierenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:12 schreef Tacobell het volgende:
[..]
schooi·en schooide, h geschooid bedelen
Het is geen kwestie van durven.quote:
Dat is zijn mond en die heb ik overdreven groot gemaakt om het grappiger te maken waarin ik blijkbaar gefaald heb.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:11 schreef griekjeee het volgende:
Wtf is dat voor gezwel uit zijn mond.
Kanker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar waarom heeft TS op de paints een vinger in zijn reet?
Nou kan ik niet meer naar je paint kijken zonder te zien dat je staat te kontvingerenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Kanker.
Dat moest een broekzak voorstellen.
Dat probleem heb ik nu ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou kan ik niet meer naar je paint kijken zonder te zien dat je staat te kontvingeren
Ik moest lachen niet normaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Dat is zijn mond en die heb ik overdreven groot gemaakt om het grappiger te maken waarin ik blijkbaar gefaald heb.![]()
Jij staat altijd met je handen over elkaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:17 schreef Airlocker het volgende:
TS heeft broeken met zakken die uitgezakt zijn, omdat hij altijd met zijn handen in zijn zakken staat.
Gast.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen letters toegevoegd.![]()
neequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:18 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Jij staat altijd met je handen over elkaar?
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ts rook iig geen shag! Is altijd een pluspunt!
Slappe lach nu.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Je krijgt er van die gele ontsmakelijke vingers van. Gewoon marlboro of golosois, okay en cabbelero.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:45 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Bij mannen kan het enigsinds nog wel maar bij vrouwen vind ik het zo ordinair en smerig staan.
Pall Mall.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je krijgt er van die gele ontsmakelijke vingers van. Gewoon marlboro of golosois, okay en cabbelero.
Wtf is daar doerka doerka aan? Of rook je liever sigaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:55 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Pall Mall.
Ik moet geen gekke doerka doerka merken zoals golosois en cabbelero.
Oh shitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |