abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:58:37 #1
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_74218918
Gister kwam een vriend bij mij met een advertentie uit de krant.
Hij kon bij een bedrijf (Black Water advertising) solliciteren en wel tot ¤600 per week gaan verdienen, internationaal vliegen enz enz.
Hij naar het sollicitatie gesprek geweest, zat in een zaaltje met 10 man, en bleek dat hij voor NUON langs de deuren moest om op provisie basis mensen over te halen om over te stappen op Nuon.

Geen reiskosten vergoeding, geen verzerkering enz enz.

Ik heb hem dus geadviseerd om dit niet te doen. Ik ging een beetje op internet zoeken en kwam terrecht op een topic over Kleeneze
Kleeneze. Wat vinden jullie ervan?

Grappig om te zien dat alle aanhangers van Kleeneze in dit topic, met website en al vandaag de dag niet meer bestaan of heel wat anders doen, blijkbaar was de formule toch niet zo succesvol als ieder weldenkend mens allang wist.

Graag wil ik van Fokkers informatie hebben over MLM bedrijven en de louche praktijken die daarbij komen kijken.
Dus heb je gewerkt voor een Kleeneze, Black water advertising of een ander deel hier je verhaal.

Mijn doel is om een rapport te gaan maken en dit bij bijv. RADAR neer te droppen.
ik ben de jager met de pet.
pi_74219019
¤600 euro per week?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_74219288
dat is toch al gauw (600/5*21) 2520 per maand
pi_74219598
Dit zal dezelfde zijn, de naam kwam me bekend voor:

Iemand bekend met Atlas Advertising?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_74219960
Je kunt met MLM rijk worden mits je vroeg genoeg instapt en voldoende sukkels vind die voor jou willen werken.
Lukt je dat niet dan ben jij de sukkel die anderen rijk maakt.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:46:12 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74220460
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef Houzer het volgende:

Mijn doel is om een rapport te gaan maken en dit bij bijv. RADAR neer te droppen.
Op de site van Radar staan legio onderwerpen over dit fenomeen.

http://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=57&sid=31a8b93818118ac3742ec9c25ef5595d
pi_74221037
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:09 schreef Soohr het volgende:
dat is toch al gauw (600/5*21) 2520 per maand
Ik kan best rekenen, dank je.... ik vind het alleen niet zo heel erg veel
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_74221309
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

graag gedaan

Vind het ook niet veel
pi_74221638
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:31 schreef jeroen25 het volgende:
Je kunt met MLM rijk worden mits je vroeg genoeg instapt en voldoende sukkels vind die voor jou willen werken.
Lukt je dat niet dan ben jij de sukkel die anderen rijk maakt.
Gewoon zelf zo'n MLM-dingetje opzetten en dan maar sukkels zoeken. Ik zoek zelf alleen nog een database met de NAW-gegevens van alle DSB-klanten, die trappen overal in dus die kan ik mooi voor mijn MLM-vehikel spannen
Get it and Bet it
pi_74222833
Jij komt er wel
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_74226020
Als je op tijd in stapt kan je er leuk geld mee verdienen, maar het is een tricky tak van sport. En die kleeneze meuk kregen we laatst in de bus, met een briefje of we de catalogus de volgende dag weer op de stoep wilden leggen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:35:26 #12
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_74375704
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef fruityloop het volgende:
Als je op tijd in stapt kan je er leuk geld mee verdienen, maar het is een tricky tak van sport. En die kleeneze meuk kregen we laatst in de bus, met een briefje of we de catalogus de volgende dag weer op de stoep wilden leggen..

Wel eerst met de hele famillie erover staan pissen zeker?
ik ben de jager met de pet.
pi_74376738
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:35 schreef Houzer het volgende:

[..]

Wel eerst met de hele famillie erover staan pissen zeker?
We hebben het 2e ophaalbriefje in het originele plastic zakje voor de deur gelegd, volgens mij snappen ze het nu wel. Maar goed, een oom van me is vrij vroeg in dat Herbalife verhaal gestapt, en aangezien ik zijn IT probleempjes nog wel eens oploste, zag ik ook wel eens wat facturen binnenkomen, die verdiende er leuk aan. Begin v/d maand kwam er een pallet spul binnen, en in de week erna ging dat met een leuke marge door naar zijn onderdanen die het voetwerk deden.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_74376850
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Er zijn mensen die minder verdienen.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:59:26 #15
78918 SeLang
Black swans matter
pi_74378063
Wat ik altijd zie bij mensen die MLM doen:
Na een paar jaar hebben ze (bijna) niks verdiend en ook geen vrienden meer omdat die zich allemaal belazerd voelen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 4 november 2009 @ 12:42:26 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74381596
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef SeLang het volgende:
Wat ik altijd zie bij mensen die MLM doen:
Na een paar jaar hebben ze (bijna) niks verdiend en ook geen vrienden meer omdat die zich allemaal belazerd voelen.
Oh, is dat zo'n soort oplichterij

Multi Level Misdaad dus
  woensdag 4 november 2009 @ 23:35:58 #17
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_74406135
Ik werd een paar jaar geleden benaderd door zo'n bozo (van de organisatie WIN, slim gekozen die afkorting trouwens) die nieuwe slachtoffers voor z'n downline zocht.

Die sufkut is voor 40.000 euro, het maximale bedrag wat je kon inleggen om in de hoogste schaal van inkoopkorting en profijt over je downline te komen de organisatie ingegaan. En je wordt erg gestimuleerd om een lening zoals doorlopend krediet of hypotheek verhogen bij de bank aan te gaan om maximaal te profiteren van je instap.

Het is wel grappig om een keertje naar zo'n wekelijkse MLM avond (WIN heeft het in Hoofddorp) te gaan en al die mensen zien toneelspelen over hoe geweldig het allemaal is, "mensen helpen met je producten, er tegelijkertijd rijk mee worden en eigen baas zijn", mensen die naar voren komen en hun succesverhalen vertellen (als je goed oplet merk je dat ze veel praten, inhoudelijk weinig zeggen en goed om kritische vragen heen draaien) en voor het pand staan de duurste auto's om indruk op elkaar te maken.

En tijdelijk de borrel zie je ze allemaal hun "toon interesse in andere mensen want dat is de eerste stap van verkopen" scripts op elkaar uitoefenen

Best wel triest eigenlijk, ben benieuwd hoeveel slachtoffers zo'n organisatie wel niet maakt.
pi_74415737
Even gezocht bij Wikipedia op Kleeneeze de naam van degene die hier mee begonnen is is Harry Crook (need we say more?)

Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')