Gister kwam een vriend bij mij met een advertentie uit de krant.
Hij kon bij een bedrijf (Black Water advertising) solliciteren en wel tot ¤600 per week gaan verdienen, internationaal vliegen enz enz.
Hij naar het sollicitatie gesprek geweest, zat in een zaaltje met 10 man, en bleek dat hij voor NUON langs de deuren moest om op provisie basis mensen over te halen om over te stappen op Nuon.
Geen reiskosten vergoeding, geen verzerkering enz enz.
Ik heb hem dus geadviseerd om dit niet te doen. Ik ging een beetje op internet zoeken en kwam terrecht op een topic over Kleeneze
Kleeneze. Wat vinden jullie ervan?Grappig om te zien dat alle aanhangers van Kleeneze in dit topic, met website en al vandaag de dag niet meer bestaan of heel wat anders doen, blijkbaar was de formule toch niet zo succesvol als ieder weldenkend mens allang wist.
Graag wil ik van Fokkers informatie hebben over MLM bedrijven en de louche praktijken die daarbij komen kijken.
Dus heb je gewerkt voor een Kleeneze, Black water advertising of een ander deel hier je verhaal.
Mijn doel is om een rapport te gaan maken en dit bij bijv. RADAR neer te droppen.