Ja, wanneer gaan we nou eens wat drinken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil zoveel wat ik niet heb.
Ik twijfel, misschien dat ik J mee ga brengen.. Maar hij ligt ziekjes in bedquote:
Ik heb wat ik niet wil.quote:
Anders kom je maar zonder J. Ik moet jou ook nog fatsoenlijk leren kennenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik twijfel, misschien dat ik J mee ga brengen.. Maar hij ligt ziekjes in bed
Ik ga met minstens 3 vrienden van me. En als jij nou ook komt dan heb ik nog meer bekenden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:29 schreef MisterO het volgende:
Vlarp, met wie ga je morgen?
Ja! Kom je ook? Ik wil jou ook zien!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft iedereen het over PANN morgen?
Ik ga erover nadenken, zijn er uberhaupt nog kaartjes over? Ik heb wel zin om lekker uit mn dak te gaan en heerlijk te dansenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga met minstens 3 vrienden van me. En als jij nou ook komt dan heb ik nog meer bekenden.
Kijk op de site? Ik heb geen idee. Maar als je komt dan houd ik je wel gezelschapquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga erover nadenken, zijn er uberhaupt nog kaartjes over? Ik heb wel zin om lekker uit mn dak te gaan en heerlijk te dansen
Ja! Gewoon doen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
TMM vroeg wel of ik meeging. Misschien toch maar doen. Ben al een eeuwigheid niet op stap geweest.
Ikke niet...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Erik!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij ook? Ik ben slecht in met weinig mensen op stap omdat ik slecht ben in nieuwe mensen.
Er zijn nog kaarten overquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijk op de site? Ik heb geen idee. Maar als je komt dan houd ik je wel gezelschap
Nog niks afgesproken!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Er zijn nog kaarten overmaar ik heb geen printer, handig
![]()
Bah maar mijn ex uit Tilburg zal daar ook wel naartoe gaan... Nou ja, ik heb er eigenlijk wel heel veel zin in!
Vlarp, ik sms je morgen! Hoe laat heb je met je vrienden afgesproken?
En je gaat mij beschermen tegen mijn ex als ik ga ok?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nog niks afgesproken!
Denk rond half 12 à 12 uur daar. Ik ben er sowieso, en je hebt m'n nummer
Ik ken je ex niet, maar vooruit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
En je gaat mij beschermen tegen mijn ex als ik ga ok?
nopequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |