Ooooowquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooooow
ja dat begreep ik wel![]()
Nja wel voor et eerst bij/in (IKEA) Eindhoven. Tis 1 van de laatste vestigingen waar ik nog nooit geweest ben...
Is dat ook makkelijker te bereiken dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoezo? Liever Delft dan Eindhoven!
Das sowieso qua hotel makkelijker en dichterbij de zeequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dat ook makkelijker te bereiken dan?
Whahaha nja dat is dan Heerlen of Barendrechtquote:
Ach ja dat is ook wel weer zo...quote:
Hmm, that sucks.. Maar ik heb de hele dag gewerkt het, dus ik ben een beetje moe enzo..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja!.
Ik kan dat trouwens niet hoor, zo kort slapen van tevoren. Ik kan al nauwelijks lang slapen 's nachts.
Als hij niet voorzichtig doet dan zet ik 'm buiten neerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doen jullie vanavond voorzichtig met SAJ jr?
Je hebt een pmquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom om 23.00 ongeveer aan in Tilburg als het goed is (en Steve zijn trein haalt).
Hij zei net dat 'ie misschien niet meer online kwam, dus ik weet niet meer of hij dat nog ziet.quote:
Ik kan ze wel aan hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doen jullie vanavond voorzichtig met SAJ jr?
Oke, maar ik wil wel met jullie meelopen, ik kom aan om 23:05 in Tilburgquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij zei net dat 'ie misschien niet meer online kwam, dus ik weet niet meer of hij dat nog ziet.
We wachten wel even op je in de hal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:02 schreef MisterO het volgende:
Oke, maar ik wil wel met jullie meelopen, ik kom aan om 23:05 in Tilburg
Tegenover de pizza new york, ik heb een zwarte leren jas, tot straksquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:05 schreef Steve het volgende:
[..]
We wachten wel even op je in de hal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |