Dacht dat je nog dronken was van vrijdagquote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
das ook zo..
ik was afgelopen weekend mijn opstelling vergeten. 1-1-1 gespeeld en dus een WO.
Had het godverdomme zo druk en had geen standaardopstelling. Nu wel gelukkig!
Wiwiwi ik ga hier weg maar wil het nog wel ff spannend houden waarom zodat ik toch nog aandacht krijg wiwiwiwi.quote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het wel interessant
Nou, dat viel best meequote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dacht dat je nog dronken was van vrijdag
iedereen volgens mijquote:
ik ook. en ik was er gister zefs gewoon...quote:Op maandag 2 november 2009 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou, dat viel best mee
[..]
iedereen volgens mij
quote:Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ik ook. en ik was er gister zefs gewoon...
* FrituurVetPet ontkent schuld te hebben
.quote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I did not have...
maar dat deed je welquote:Op maandag 2 november 2009 14:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
.
ik ben in deze niet de persoon die statement maken moet
Nee outpost is de schuldige. Lang verhaal, maar heb geen zin om het hier op fok te gooien. Als er echt mensen met interesse zijn is het nickname @ nickname . nl als msn.quote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al iets eerder
Maar het lijkt aan ons (hier) te liggen?
hehehe.. okquote:Op maandag 2 november 2009 14:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
excuus. ik bedoelde dat ik niet het statement hoefde te maken hetgeen jij aankaartte ;-)
ow.. okquote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee outpost is de schuldige. Lang verhaal, maar heb geen zin om het hier op fok te gooien. Als er echt mensen met interesse zijn is het nickname @ nickname . nl als msn.
Op de eerste (Formi vleugel, goed PM en passen) een bruto winst gemaakt van 650k, die ander (Formi vleugel, uitstekend scoren, redelijk passen) slechts 250k. FTW is blijkbaar geen markt voor.quote:02-11-2009
Sold a player and received 1 459 170 ¤.
02-11-2009
Sold a player and received 1 161 571 ¤.
Vooral PM-wingers en wingbacks leveren veel geld op, FTW's idd wat minderquote:Op maandag 2 november 2009 17:26 schreef rompompom het volgende:
Ontopic maar weer dan:
Lekker hoor:
[..]
Op de eerste (Formi vleugel, goed PM en passen) een bruto winst gemaakt van 650k, die ander (Formi vleugel, uitstekend scoren, redelijk passen) slechts 250k. FTW is blijkbaar geen markt voor..
Heb er wel een half jaar over gedaan bij beide, dus de multiskill-met-vleugel heb ik inmiddels laten varen. Passen FTW!
quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee outpost is de schuldige. Lang verhaal, maar heb geen zin om het hier op fok te gooien. Als er echt mensen met interesse zijn is het nickname @ nickname . nl als msn.
Altijd leuk!quote:02-11-2009
Je ontvangt voor deze speler: 72 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
02-11-2009
Je ontvangt voor deze speler: 40 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
En dat met 45% bbz, best bijzonderquote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef MrMoon het volgende:
zo word je vorige week in de jeugdcompetitie met 6-0 afgedroogd door GotC en zo sta je een week later bij rust al met 4-0 voor
counterquote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dat met 45% bbz, best bijzonder
quote:Jeugdspelers leren snel, afhankelijk van hun karakter. Ze kunnen zich focussen op twee trainingsvormen; de eerste en de tweede training.De eerste training heeft meer effect dan de tweede training. Je kunt er voor kiezen om dezelfde trainingsvorm (bijvoorbeeld verdedigen) in te stellen als eerste en tweede training, maar het totale effect zal groter zijn wanneer je twee verschillende trainingsvormen kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |