quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2-2,3-3,1-1 en 2-2.
Ikzelf heb 2-2 gespeeld.
Er zouden inderdaad maar weinigen zijn geweest die dat hadden kunnen voorspellen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dat was een leuke teauteau geweest
ow daarbij : KUT VERGETEN IN TE VULLEN![]()
![]()
1 doelpunt is voor een doelsaldo niet echt van invloed. Als hij er 10 scored en jij 7 is t weer de andere kant op lijkt me zo.quote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef MrMoon het volgende:
ook rpp is inmiddels afgehaakt voor het slechtste doelsaldo met zn doelpunt van vanavond
het gaat er natuurlijk om dat de 0 (nul) gehouden wordt..quote:Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 doelpunt is voor een doelsaldo niet echt van invloed. Als hij er 10 scored en jij 7 is t weer de andere kant op lijkt me zo.
Dan moet je niet praten over doelsaldoquote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het gaat er natuurlijk om dat de 0 (nul) gehouden wordt..
quote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je niet praten over doelsaldo
Je praat jezelf tegenquote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]het gaat nog steeds om slechtste doelsaldo
alleen met het criterium dat de 0 (nul) gehouden moet worden..
Hoezoe, de nul houden is slechts een clausule om niet van de het slechtste doelsaldo wedstrijd gediskwalificeerd te wordenquote:Op zondag 1 november 2009 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je praat jezelf tegenDoelsaldo en de 0 houden is geen doelsaldo meer
quote:Op zondag 1 november 2009 23:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoezoe, de nul houden is slechts een clausule om niet van de het slechtste doelsaldo wedstrijd gediskwalificeerd te worden
checkquote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Puala het volgende:
't was gezellig hier,
checkquote:maar na al een tijdje minder te posten hier
Care to explain?quote:en zeker na vanavond
??quote:heb ik geen behoefte meer om hier nog over hattrick te praten.
Graag gedaan en ?? Kort samengevat: Je houdt er mee op?quote:Bedankt voor alle goede adviezen etc
quote:Op zondag 1 november 2009 22:58 schreef rompompom het volgende:
Hodfr, ik heb gescoord vanavond.. 8-1 verloren, doelpunt uit een corner.
quote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Puala het volgende:
't was gezellig hier, maar na al een tijdje minder te posten hier en zeker na vanavond heb ik geen behoefte meer om hier nog over hattrick te praten. Bedankt voor alle goede adviezen etc
't was gezellig hier, maar na al een tijdje minder te posten hier en zeker na vanavond heb ik geen behoefte meer om hier nog over hattrick te praten. Bedankt voor alle goede adviezen etc
Wat heeft Outpost geflikt op die date zeg?quote:Op maandag 2 november 2009 10:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. en ik ben niet meer jarig
Volgens mij was dat al iets eerderquote:Op maandag 2 november 2009 11:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat heeft Outpost geflikt op die date zeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |