Welnee, lekker laten stressen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Is goed
Laat er 1 struikelen en vraag wat er aan de hand is
Nico, vanwaar de signature?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
fijn weekend alvast en tot vanavond
Tot vanaafquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
fijn weekend alvast en tot vanavond
Vreemd zegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar stond een link naar een ander forum, maar dat werd elke keer aangepast
Hoelaat opent het bal vanavond eigenlijk? Dan weet ik hoe laat ik hier weg moet rijden...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar stond een link naar een ander forum, maar dat werd elke keer aangepast
Doe je dan ook je baljurk aan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoelaat opent het bal vanavond eigenlijk? Dan weet ik hoe laat ik hier weg moet rijden...
Nee, maar ik laat wel mn balbaard staanquote:
quote:1. Ilja Benne (VLV)
15 jaar en 60 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. slecht)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Mijn eigen idee vorige keer was, om secundair verdedigen en primair positiespel te trainen (en flap was het daarmee eens). Daar ik niet verwacht had dat dit zo snel zou gaan, ben ik nu aan het twijfelen om toch primair verdedigen en secundair positiespel te trainen.quote:2. Carsten Ypenburg (VL)
16 jaar en 63 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: slecht (max. onbekend)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: redelijk (max. redelijk)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Ik ben het alwéér met je eens. Moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Even een soort van repost. Alleen dat nu speler 2 al op redelijk zit qua vleugel... Sinds vanmiddag that is...
[..]
[..]
Mijn eigen idee vorige keer was, om secundair verdedigen en primair positiespel te trainen (en flap was het daarmee eens). Daar ik niet verwacht had dat dit zo snel zou gaan, ben ik nu aan het twijfelen om toch primair verdedigen en secundair positiespel te trainen.
Iemand van jullie die weet wat het beste is in deze?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat wel mn balbaard staan
het woord balbaard moet je niet te letterlijk nemen overigens. M'n baard speciaal voor het bal vanavond
Ook zo. Peppi 2 kan weinig meer verbeteren op verdedigen (nuttig verbeteren that is), dus het heeft niet veel zin om uit te zoeken wat hij daarop kan halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Even een soort van repost. Alleen dat nu speler 2 al op redelijk zit qua vleugel... Sinds vanmiddag that is...
[..]
[..]
Mijn eigen idee vorige keer was, om secundair verdedigen en primair positiespel te trainen (en flap was het daarmee eens). Daar ik niet verwacht had dat dit zo snel zou gaan, ben ik nu aan het twijfelen om toch primair verdedigen en secundair positiespel te trainen.
Iemand van jullie die weet wat het beste is in deze?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben het alwéér met je eens. Moet niet gekker worden
Top.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ook zo. Peppi 2 kan weinig meer verbeteren op verdedigen (nuttig verbeteren that is), dus het heeft niet veel zin om uit te zoeken wat hij daarop kan halen.
GEFELICITEERD NICO!quote:
quote:Omdat we ook Scoren trainen, heb ik Driekus Bakels bestudeerd tijdens de wedstrijd. Ik denk dat hij redelijk kan worden hierin voor hij de jeugdacademie verlaat.
Nee dat ben ik altijd al ik wil ook wel eens de benjamin zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, wil je de oudste niet zijn?
Benjamin wordt sowieso lastig. Maar als jij de oudste niet wilt zijn, ben ik het wel voor je hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik altijd al ik wil ook wel eens de benjamin zijn.![]()
Als ik maar de wijste blijf danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Benjamin wordt sowieso lastig. Maar als jij de oudste niet wilt zijn, ben ik het wel voor je hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |