ik heb dat paswoord niet meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nu je er toch bent. Topic 376 en 377 staat niet bij de statistieken.
Oh, en topic 375 klopt ook niet.
maar bij jou kwam ze wel op je verjaardagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die heeft ze voor mij nog nooit gemaakt![]()
Ook pas 1 keertjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef Psychonikeo het volgende:
maar bij jou kwam ze wel op je verjaardag
ja man.. die vrouwen ook altijd. Je moet er zoveel voor doen, maar als het een keer andersom is.quote:
Ik zal het er eens met je vriendin over hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja man.. die vrouwen ook altijd. Je moet er zoveel voor doen, maar als het een keer andersom is.
whehe.. dat krijg ik een klap denk ik. Ze heeft gister alle boodschappen gehaald voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zal het er eens met je vriendin over hebben
Dan zal ik mn mond maar houden. Denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. dat krijg ik een klap denk ik. Ze heeft gister alle boodschappen gehaald voor mijn verjaardag
whehe.. graagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zal ik mn mond maar houden. Denk ik.
Dat betekent wel dat ik me vreselijk in zal moeten houden....maar vooruitquote:
haha.. gewoon stil in de hoek zitten met een biertje colaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat ik me vreselijk in zal moeten houden....maar vooruit
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. gewoon stil in de hoek zitten met een biertje cola
Kunnen jullie ook rennen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef Flappekz het volgende:
WTF?!?!?!?
Hier gebeurt iets vreemds.....
Er rennen hier op mn werk ambtenaren door de gang. Op vrijdagmiddag![]()
En het is niet eens richting huis
Dat wist ik ook helemaal nietquote:
Straks krijg je nog wat te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wist ik ook helemaal nietAllemaal quasi-belangrijke mannetjes in paniek hier.
misschien moet ik maar eens richting huis gaan
Waarom zijn ze in paniek?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wist ik ook helemaal nietAllemaal quasi-belangrijke mannetjes in paniek hier.
misschien moet ik maar eens richting huis gaan
quote:
Is goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee waarom.....
Maar ik kan nu ook nog niet weg....moet ff storinkje zien op te lossen, en de rest van de club is al weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |