quote:Ja? Oh, hallo IJsbrand!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Clemens Jochems.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt! Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Vleugelspel.
Je kunt deze jongen vaak fantastische trucs zien uithalen op de training - dat is een van zijn kenmerkende trekjes.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik heb al met 0-5 gewonnen maar nu weet ik nog niet wat voor mid ik haal met mn nieuwe middenvelderquote:
Maar dat weet je tegenstander van volgende week dus ook nog nietquote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al met 0-5 gewonnen maar nu weet ik nog niet wat voor mid ik haal met mn nieuwe middenvelder![]()
![]()
Elk nadeel heeft z'n voordeel in dit geval!quote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat weet je tegenstander van volgende week dus ook nog niet
Das waar. Ik heb dan weer t voordeel dat deze week bij hem 2 verdedigers er af worden geschopt. ( dat is en blijft zn sterkste linie) Daarbij hij speelde vorige keer al op de counter dus veel verrassingen verwacht ik niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat weet je tegenstander van volgende week dus ook nog niet
quote:Op zondag 1 november 2009 21:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft z'n voordeel in dit geval!
quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Iedereen in mijn divisie gelijk gespeeld. Daardoor sta ik nog steeds eerste.
2-2,3-3,1-1 en 2-2.quote:Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Allemaal de zelfde stand waarmee ze begonnen ook of is er nog gescored?
1-1 kom op.quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
KUT. 0-1 achter. Ik moet deze pakken...!
quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2-2,3-3,1-1 en 2-2.
Ikzelf heb 2-2 gespeeld.
Er zouden inderdaad maar weinigen zijn geweest die dat hadden kunnen voorspellen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dat was een leuke teauteau geweest
ow daarbij : KUT VERGETEN IN TE VULLEN![]()
![]()
1 doelpunt is voor een doelsaldo niet echt van invloed. Als hij er 10 scored en jij 7 is t weer de andere kant op lijkt me zo.quote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef MrMoon het volgende:
ook rpp is inmiddels afgehaakt voor het slechtste doelsaldo met zn doelpunt van vanavond
het gaat er natuurlijk om dat de 0 (nul) gehouden wordt..quote:Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 doelpunt is voor een doelsaldo niet echt van invloed. Als hij er 10 scored en jij 7 is t weer de andere kant op lijkt me zo.
Dan moet je niet praten over doelsaldoquote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het gaat er natuurlijk om dat de 0 (nul) gehouden wordt..
quote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je niet praten over doelsaldo
Je praat jezelf tegenquote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]het gaat nog steeds om slechtste doelsaldo
alleen met het criterium dat de 0 (nul) gehouden moet worden..
Hoezoe, de nul houden is slechts een clausule om niet van de het slechtste doelsaldo wedstrijd gediskwalificeerd te wordenquote:Op zondag 1 november 2009 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je praat jezelf tegenDoelsaldo en de 0 houden is geen doelsaldo meer
quote:Op zondag 1 november 2009 23:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoezoe, de nul houden is slechts een clausule om niet van de het slechtste doelsaldo wedstrijd gediskwalificeerd te worden
checkquote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Puala het volgende:
't was gezellig hier,
checkquote:maar na al een tijdje minder te posten hier
Care to explain?quote:en zeker na vanavond
??quote:heb ik geen behoefte meer om hier nog over hattrick te praten.
Graag gedaan en ?? Kort samengevat: Je houdt er mee op?quote:Bedankt voor alle goede adviezen etc
quote:Op zondag 1 november 2009 22:58 schreef rompompom het volgende:
Hodfr, ik heb gescoord vanavond.. 8-1 verloren, doelpunt uit een corner.
quote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Puala het volgende:
't was gezellig hier, maar na al een tijdje minder te posten hier en zeker na vanavond heb ik geen behoefte meer om hier nog over hattrick te praten. Bedankt voor alle goede adviezen etc
't was gezellig hier, maar na al een tijdje minder te posten hier en zeker na vanavond heb ik geen behoefte meer om hier nog over hattrick te praten. Bedankt voor alle goede adviezen etc
Wat heeft Outpost geflikt op die date zeg?quote:Op maandag 2 november 2009 10:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. en ik ben niet meer jarig
Volgens mij was dat al iets eerderquote:Op maandag 2 november 2009 11:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat heeft Outpost geflikt op die date zeg?
Dacht dat je nog dronken was van vrijdagquote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
das ook zo..
ik was afgelopen weekend mijn opstelling vergeten. 1-1-1 gespeeld en dus een WO.
Had het godverdomme zo druk en had geen standaardopstelling. Nu wel gelukkig!
Wiwiwi ik ga hier weg maar wil het nog wel ff spannend houden waarom zodat ik toch nog aandacht krijg wiwiwiwi.quote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het wel interessant
Nou, dat viel best meequote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dacht dat je nog dronken was van vrijdag
iedereen volgens mijquote:
ik ook. en ik was er gister zefs gewoon...quote:Op maandag 2 november 2009 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou, dat viel best mee
[..]
iedereen volgens mij
quote:Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ik ook. en ik was er gister zefs gewoon...
* FrituurVetPet ontkent schuld te hebben
.quote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I did not have...
maar dat deed je welquote:Op maandag 2 november 2009 14:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
.
ik ben in deze niet de persoon die statement maken moet
Nee outpost is de schuldige. Lang verhaal, maar heb geen zin om het hier op fok te gooien. Als er echt mensen met interesse zijn is het nickname @ nickname . nl als msn.quote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al iets eerder
Maar het lijkt aan ons (hier) te liggen?
hehehe.. okquote:Op maandag 2 november 2009 14:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
excuus. ik bedoelde dat ik niet het statement hoefde te maken hetgeen jij aankaartte ;-)
ow.. okquote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee outpost is de schuldige. Lang verhaal, maar heb geen zin om het hier op fok te gooien. Als er echt mensen met interesse zijn is het nickname @ nickname . nl als msn.
Op de eerste (Formi vleugel, goed PM en passen) een bruto winst gemaakt van 650k, die ander (Formi vleugel, uitstekend scoren, redelijk passen) slechts 250k. FTW is blijkbaar geen markt voor.quote:02-11-2009
Sold a player and received 1 459 170 ¤.
02-11-2009
Sold a player and received 1 161 571 ¤.
Vooral PM-wingers en wingbacks leveren veel geld op, FTW's idd wat minderquote:Op maandag 2 november 2009 17:26 schreef rompompom het volgende:
Ontopic maar weer dan:
Lekker hoor:
[..]
Op de eerste (Formi vleugel, goed PM en passen) een bruto winst gemaakt van 650k, die ander (Formi vleugel, uitstekend scoren, redelijk passen) slechts 250k. FTW is blijkbaar geen markt voor..
Heb er wel een half jaar over gedaan bij beide, dus de multiskill-met-vleugel heb ik inmiddels laten varen. Passen FTW!
quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee outpost is de schuldige. Lang verhaal, maar heb geen zin om het hier op fok te gooien. Als er echt mensen met interesse zijn is het nickname @ nickname . nl als msn.
Altijd leuk!quote:02-11-2009
Je ontvangt voor deze speler: 72 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
02-11-2009
Je ontvangt voor deze speler: 40 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
En dat met 45% bbz, best bijzonderquote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef MrMoon het volgende:
zo word je vorige week in de jeugdcompetitie met 6-0 afgedroogd door GotC en zo sta je een week later bij rust al met 4-0 voor
counterquote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dat met 45% bbz, best bijzonder
quote:Jeugdspelers leren snel, afhankelijk van hun karakter. Ze kunnen zich focussen op twee trainingsvormen; de eerste en de tweede training.De eerste training heeft meer effect dan de tweede training. Je kunt er voor kiezen om dezelfde trainingsvorm (bijvoorbeeld verdedigen) in te stellen als eerste en tweede training, maar het totale effect zal groter zijn wanneer je twee verschillende trainingsvormen kiest.
Kan jij online dan nu...?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:50 schreef Flappekz het volgende:
wtf? HT zegt dat er 1 online gebruikers zijn ??
EDIT - 1499 nu
Nja, tzal wel weer komen.. Om vervolgens om 1 uur weer offline te gaan.. Gisteren duurde het forum ook best langquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer. Was wel ff geinig om te zien
whehe.. mijn ventjes mogen die van jou niet zo!quote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef rompompom het volgende:
Gezellige wedstrijd was het, Nico!![]()
.
[ afbeelding ]
Na twee schoppen van hem toch even wraak nemen 1 minuut voor tijd. Die van hem 3 weken, ikzelf een pleister en +1..
Normaal 17:00.. Maare.. Je kan nu sporadisch inloggen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:37 schreef Skywalker88 het volgende:
weet iemand wanneer hattrick weer online is? ben ff de tijden vergeten
Netjes!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
8000 betaald voor een 17j 11d redelijk positiespel met 390 basisloon. Krijgt zelfs een 100% training dus als die niet gaat stijgen....
GRRRRquote:
De pagina die je wilde bekijken is niet bereikbaar wegens onderhoud. Probeer het later nog eens.
quote:
Klote is t wel!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:17 schreef Psychonikeo het volgende:
Nee.. de jeugd kan ik ook niet bereiken. Vanmiddag ook al niet
quote:Hugo Arendsen
Zijn prestaties op het gebied van scoren zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van briljant naar uitmuntend.
Omg wat laat je je kennen joh door een feedback berichtje in kpd.quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
en nu weer ontopicquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omg wat laat je je kennen joh door een feedback berichtje in kpd.![]()
Jammer maar helaas.
Het ga je goed en ik hoop dat je plannen allemaal zullen slagen.![]()
Hmm, zelfs maar 7kquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Netjes!Op de juiste tijd toe geslagen dus.
![]()
of juist niet natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja idd! Ik snap er niks van, maar wij vermoeden hier iets met de bureaustoel van outpost (![]()
)
Zou ook kunnen! Maar kan iemand daardoor zo gaan reageren? Kan het me niet voorstellen!quote:
oh.. een boze GotCquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:49 schreef GotC het volgende:
OT: Ik kan NOG STEEDS NIET bij de jeugd!![]()
Als dat om 21:15 nog niet kan..grrr!
Ze moeten echt oppassen als ik er dan nog niet bij kan! Tis maar goed (quote:
whehe..quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze moeten echt oppassen als ik er dan nog niet bij kan! Tis maar goed () dat ik alleen thuis ben.
28e nico! Toch?
het kan nog steeds nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:49 schreef GotC het volgende:
OT: Ik kan NOG STEEDS NIET bij de jeugd!![]()
Als dat om 21:15 nog niet kan..grrr!
ze was toch juist van het schoonmaken als ze boos is? Waarschijnlijk zit ze nu te dweilenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dan zijn er nu spullen aan het sneuvelen daar.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat zijn de stats van de keeper van je zus dan?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat zijn de stats van de keeper van je zus dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |