Ja maar daar ben ik dan weer niet bijzonder dol op.quote:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Bon Iver! (Eindelijk een naam tussen al die bandnamen die ik herken
).
Voor mij geldt The Beatles.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef Frollo het volgende:
Maar al met al draai ik toch het liefst gewoon ABBA.
Niks daarvan. Da's gewoon keihard CALVINISME! Brede en smalle weg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:33 schreef mane het volgende:
En omdat jullie natuurlijk allemaal reuze benieuwd zijn, zal ik nog even melden dat ik:
- niet meedoe met kansspelletjes, omdat het gewoon nooit in me opkomt;
De verhalen over de koffietent vind ik wel grappig. Zo typisch Haags.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef ShadyLane het volgende:
En ook niet met Harrie Jekkers.
Jahaa, dat is zo. Het zit gewoon niet in mijn systeem. Ik heb ook pas vanaf mijn 18e kennisgemaakt met allerlei leuke kaartspelletjes. Dat doe ik wel graag nu.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niks daarvan. Da's gewoon keihard CALVINISME! Brede en smalle weg!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef mane het volgende:
[..]
Jahaa, dat is zo. Het zit gewoon niet in mijn systeem. Ik heb ook pas vanaf mijn 18e kennisgemaakt met allerlei leuke kaartspelletjes. Dat doe ik wel graag nu.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik m nooit gelezen heb, maar volgens mij wordt hij nog steeds regelmatig aangehaald.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef mane het volgende:
Tjonge, IR, ik moet ineens denken aan:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Bunyan
Die hoort toch wel bij de protestants-christelijke canon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |