Je mag geen rauwmelkse kazen eten. Bij de delicatessenman is dat dus altijd even opletten, want de lekkerste kaasjes zjn meestal verdacht. Supermarktkazen zijn altijd wel OK.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:56 schreef speknek het volgende:
Je mag toch ook eigenlijk geen kaasjes eten als je zwanger bent?
Maar let op! Parmezaan is een rauwemelkse.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je mag geen rauwmelkse kazen eten. Bij de delicatessenman is dat dus altijd even opletten, want de lekkerste kaasjes zjn meestal verdacht. Supermarktkazen zijn altijd wel OK.
Echt waar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:31 schreef Z het volgende:
[..]
Maar let op! Parmezaan is een rauwemelkse.
Ik was er altijd op tegen, maar nu betrap ik mezelf op de gedachte dat het misschien wel geinig is.quote:Ik koop wel eens een staatslot.
Volgende week woensdag uitgerekend.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Claudia_x, ben je nou nog steeds niet uitgezwangerd?
Natúúrlijk niet. Ik denk dat ik ook niet zo veel liefde en opofferingsgezindheid zou kunnen opbrengen als Frollo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
Doen jullie mee aan een loterij?
Wij hebben nog geen novemberjarigen in de familie! Mijn lief is in september jarig, mijn moeder en ik zijn in december jarig, en mijn vader in januari. Ik vind het wel gezellig dat er nu eentje tussen komt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook al een novemberkind. Er zijn al zo veel mensen jarig in november. Maar ja, 9 maanden na valentijnsdag he.
Hmm, misschien ben ik in de war met Pecorino. In ieder geval zo'n driehoekig stuk van de AH. Het stond op het etiket ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Echt waar?Ik heb denk ik wel een keer of twee Parmezaan gegeten. Goddank zit onze delicatessenman niet meer bepaald om de hoek, anders was het vast vaker geweest.
"Parmezaanse kaas en Emmentaler vormen een veilige broodbelegging tijdens de zwangerschap. Voor zachte kazen van ongepasteuriseerde melk, zoals Brie of Camembert, moet echter worden gewaarschuwd." (Bron)
"Welke kazen mogen: De harde kazen: Cheddar, Cantal, Gruyere, Emmenthaler, Hollandse boerenkaas, Parmezaanse kaas, Peccorino, Manchego. (in harde kazen is de zuurgraad niet geschikt om de listeria-bacterie te laten gedijen)" (Bron)
[..]
Ik was er altijd op tegen, maar nu betrap ik mezelf op de gedachte dat het misschien wel geinig is.
Tuurlijk wel. Dat geldt zelfs voor meisjes met Ikeaposters aan de muur. En B. heeft het door de vingers gezien dat ik van Van Dik Hout houd (al laat hij geen enkele mogelijkheid onbenut om er de spot mee te drijven).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Natúúrlijk niet. Ik denk dat ik ook niet zo veel liefde en opofferingsgezindheid zou kunnen opbrengen als Frollo.
Ja, dat besef ik alleen als ik het onderga, en als het dan weer mislukt dan denk ik 'hoe heb ik ooit iemand kunnen liefhebben die van harry potter/ harrie jekkers/ harry mulisch/ net5avonden/ mark rutte houdt'quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat geldt zelfs voor meisjes met Ikeaposters aan de muur. En B. heeft het door de vingers gezien dat ik van Van Dik Hout houd (al laat hij geen enkele mogelijkheid onbenut om er de spot mee te drijven).
De liefde doet rare dingen met je.
Het is anders puur eigenbelang hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat besef ik alleen als ik het onderga, en als het dan weer mislukt dan denk ik 'hoe heb ik ooit iemand kunnen liefhebben die van harry potter/ harrie jekkers/ harry mulisch/ net5avonden/ mark rutte houdt'
Wonderlijk allemaal, wonderlijk. En daarom vind ik het ook wel weer heel lief van Frollo.
Minder werken, opleiding doen, reizen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:06 schreef Z het volgende:
Maar wat moet je in godsnaam met 27 miljoen. Ik kan er onrustig van worden.
Het enige wat ik kan bedenken is een heel tof huis kopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:06 schreef Z het volgende:
Even deze perverse freudiaanse verspreking quotenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik koop ook wel eens een lid sinds kort. Iets wat me op de been houdt.
Ik vind hem gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:58 schreef ShadyLane het volgende:
Wat is er mis met Harrie Jekkers?
De koninginnedagloterij, waarbij je dan heel vaak 100.000 euro kan winnen, lijkt me veel leuker. Dan moet je nog steeds wel gewoon arbeiden, maar dan kan je wel mooi aan het IJ wonen. Of nou ja, misschien is een half miljoentje dan beter.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:06 schreef Z het volgende:
Dat mag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind hem gewoon niet grappig.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:47 schreef Z het volgende:
Je bent van één van de top avatars op fok in de middelmoot beland zodiakk.
Ik heb hem terugveranderd, maar vooral omdat-ie qua kleurstelling teveel op die van Claudia_x leek.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:02 schreef Gellius het volgende:
Deze avatar is inderdaad niks, zodiakk.
Er wordt overigens niet aan loten of andere kansspelen gedaan in huize Gellius, maar wel de spot gedreven met Van Dik Hout, want daar houdt zij ook van.
Kun je net zo goed een poster van schaftende New Yorkers tegen de muur aan plakken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:02 schreef Gellius het volgende:
Deze avatar is inderdaad niks, zodiakk.
Er wordt overigens niet aan loten of andere kansspelen gedaan in huize Gellius, maar wel de spot gedreven met Van Dik Hout, want daar houdt zij ook van.
Ik was met collega's aan het bowlen in Knijn. Ook niet bijzonder grappig, maar wel leuk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:38 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik heb gisteravond een tijd naar Tom Lehrer geluisterd. Ook niet bijzonder grappig, maar wel leuk.
Goed. Ik heb sinds enkele seconden weer Firefox Minefield als browser, daarmee hoop ik het aantal schrijffouten te verminderen, maar zo te zien helpt dat niet echt. Bovendien herstart. En nu alweer. Het schijn dat hij niet zo goed tegen rechtsklikken kan. Ook een vrij bizarre handeling natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:29 schreef beeer het volgende:
[..]
Even deze perverse freudiaanse verspreking quoten
Ik ben zelf wel gechameerd van alle namen, maar vooral Atlas Sound, A Sunny Day In Glasgow en HEALTH. Vind ik eruit springen. APTBS is me nét iets te derivatief (doch spijkerhard) en Fuck Buttons is me te makkelijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:52 schreef Gellius het volgende:
Die eh, is aan mij voorbij gegaan, vrees ik. Is het wat?
School of Seven Bells vind ik wel mooi en de Fuck Buttons staan sinds ik er eerder deze week een zeer positieve recensie van heb gelezen in nrc.next op de nominatie om geluisterd te worden, maar voor de rest heb ik van deze vermeende revival weinig tot niets meegekregen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:37 schreef zodiakk het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de enorme noise/shoegazerrockrevival van momenteel? A Sunny Day In Glasgow, HEALTH, A Place To Bury Strangers, Atlas Sound, Fuck Buttons, etc?
Ik ben groooooot fan van Atlas Sound (en Deerhunter), Bradford Cox is fascinerend. En HEALTH lijkt me vooral live leuk, ik ken ze alleen van plaat. Fuck Buttons hebben een prima nieuwe plaat gemaakt. Die noise/shoegazerrockrevival zat er al een tijdje aan te komen en is wel lekker Bon Iver en Fleet Foxes en soortgelijke bands.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:37 schreef zodiakk het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de enorme noise/shoegazerrockrevival van momenteel? A Sunny Day In Glasgow, HEALTH, A Place To Bury Strangers, Atlas Sound, Fuck Buttons, etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |