abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74267275
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:23 schreef dieske87 het volgende:
Ik heb net mijn konad setje voor het eerst gebruik. Donkerpaarse nagels met sterretjes erop via de konad met de grijze konad lak. Nu hoorde ik van mensen dat je ook de konad topcoat nodig hebt. Nu is mijn vraag waarom je die precies nodig hebt?
Ik had die er nog niet bij zitten en heb dus de catrice topcoat gebruikt.
Omdat de konad topcoat het plaatje niet laat uitlopen. Maar ik gebruik ook die van catrice en ik heb er geen problemen mee dus ik ga die dure topcoat echt niet kopen.

Mooi zoeper!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74267296
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:43 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Ik was om half 12 klaa met lakken. basecoat, 2 lagen lak, topcoat, laagje konad en weer een laagje topcoat
Hoelang moet je wachten met gaan slapen wil je morgen niet het dekbed in je nagels hebben staan?
Wat voor topcoat gebruik je?
pi_74267723
quote:
Op zondag 1 november 2009 00:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Wat voor topcoat gebruik je?
die van catrice de quick nog wat
pi_74268108
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:15 schreef dieske87 het volgende:

[..]

die van catrice de quick nog wat
In dat geval een uurtje of vier.
Er staat wel quick dry op en hij helpt ook wel tegen oppervlakkige aanraking en zachtjes stoten maar hij droogt de onderlagen niet zoals nubar diamont, seche vite of poshe.
Ik vrees dat je die niet meer goed droog krijgt voor je naar bed gaat.
pi_74271247
Misschien vandaag maar even een kruidvat induiken
Het is de eerste november....dus nu mag het wel in de schappen liggen dacht ik zo !
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 10:54:08 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_74271474
Mijn moeder heeft gister gereld in een kruidvat voor een stempelsetje voor zichzelf Ze is gek op mijn stempels en wil zelf ook wel, maar ze mag geen nagellak op dr werk, dus zo'n setje vind ze een leuk prijsje voor weekendnageltjes Ze werd nog nét niet voor seniel verklaard toen ze om het stempelsetje vroeg
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 1 november 2009 @ 11:25:54 #157
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74271998
quote:

[..]

Ik was om half 12 klaa met lakken. basecoat, 2 lagen lak, topcoat, laagje konad en weer een laagje topcoat
Hoelang moet je wachten met gaan slapen wil je morgen niet het dekbed in je nagels hebben staan?
Is er een reden dat je de konad tussen 2 lagen topcoat doet?
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:54 schreef moussy het volgende:
Mijn moeder heeft gister gereld in een kruidvat voor een stempelsetje voor zichzelf Ze is gek op mijn stempels en wil zelf ook wel, maar ze mag geen nagellak op dr werk, dus zo'n setje vind ze een leuk prijsje voor weekendnageltjes Ze werd nog nét niet voor seniel verklaard toen ze om het stempelsetje vroeg
Leuk .
Ik geloof dat mijn moeder me vooral raar vindt . Nou ja, dan doorbreek ik iig het verwachtingspatroon niet .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 11:41:58 #158
7074 moussy
kuttekop
pi_74272276
quote:
Op zondag 1 november 2009 11:25 schreef es70 het volgende:
Leuk .
Ik geloof dat mijn moeder me vooral raar vindt . Nou ja, dan doorbreek ik iig het verwachtingspatroon niet .

Mijn moeder is 58 en gaat gewoon met mijn ding mee, ze loopt alleen niet met 'raar' haar, maar lakjes en dat soort, ja hoor, ze komt hier zelfs heen voor ze op vakantie gaat om even wat stempels op dr nagels te hebben (ze woont in Den Haag en wij in Den Helder )
pi_74272377
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:54 schreef moussy het volgende:
Ik denk dat ze met mij en de verkoper heeft staan rellen In Den Haag toevallig?
Edit: ja dus.. Hoewel het met het rellen wel meeviel vond ik persoonlijk maar ze was duidelijk not amused
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 12:02:41 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_74272817
quote:
Op zondag 1 november 2009 11:46 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze met mij en de verkoper heeft staan rellen In Den Haag toevallig?
Edit: ja dus.. Hoewel het met het rellen wel meeviel vond ik persoonlijk maar ze was duidelijk not amused
een donkere jongen, en ben jij het kauwgom kauwende meisje achter de kassa dan? dat vond ze nog wel het ergste
pi_74272972
euhm nee, ik stond tegelijk met haar te zoeken naar die stempelsetjes. Zij haalde de verkoper erbij (man die er bepaald niet uitzag alsof hij zijn nagels vaak lakte ) en die wist niet waar we het over hadden. Het stempelsetje stond ook nog niet aangegeven op het display dus het was er duidelijk nog niet. Als je moeder nog heel even was blijven staan in plaats van stampvoetend vertrekken naar de kassa had ze gehoord dat op dinsdag alle nagelspullen binnenkomen en dat er op woensdag iemand komt om alle displays aan te passen. Dus woensdag eind vd middag of donderdag zijn ze er. Ik heb het telnr meegekregen van het kruidvat om te kunnen bellen of ze binnen zijn, kan ik je wel geven als je wilt?

En dat kassameisje was echt een verschrikking zeg, damn.. dat ze dat zo laten werken.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_74272975
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 12:13:58 #163
7074 moussy
kuttekop
pi_74273141
Ze had zelf gezocht, niet samen met iemand, dus volgens mij zijn dit 2 andere dingen. Meisje bij de kassa drukte op een knoppie en zo kwam die jongen helpen, maar die wist nergens wat van. Ik denk dat er meer mensen hebben gerelt

Ik zie mn moeder zo stampvoetend weglopen, dat dan weer wel
pi_74273208
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:13 schreef moussy het volgende:
Ze had zelf gezocht, niet samen met iemand, dus volgens mij zijn dit 2 andere dingen. Meisje bij de kassa drukte op een knoppie en zo kwam die jongen helpen, maar die wist nergens wat van. Ik denk dat er meer mensen hebben gerelt
Nou nee.. ze zei dat ze uit Den Helder gestuurd was om te kijken, ook voor Catricelakjes dus ik moest al wel aan Fok! denken
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 12:18:37 #165
7074 moussy
kuttekop
pi_74273252
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:16 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Nou nee.. ze zei dat ze uit Den Helder gestuurd was om te kijken, ook voor Catricelakjes dus ik moest al wel aan Fok! denken
Oh ja das mijn moeder reldel
pi_74273269
Maar goed, woensdagmiddag of donderdag dus
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 12:20:40 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_74273298
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:19 schreef nectarientje het volgende:
Maar goed, woensdagmiddag of donderdag dus
Ik heb dr al gebeld, voor ze weer op hoge poten gaat staan rellen
pi_74273405
Ha ha ha, dat is wel heel toevallig

Hier ook nog geen nagelsetje te krijgen Ben wel benieuwd of ze er ook speciale lakjes voor gaan verkopen. Zou wel heel leuk zijn.
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 12:35:56 #169
7074 moussy
kuttekop
pi_74273727
Er is toch al dikkere lak van essence?

Ik heb trouwens alle trucjes om schone nagels te krijgen geprobeerd, maar ik vrees dat er gewoon kleurstoffen in mn nagels getrokken zijn..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 november 2009 @ 12:41:58 #170
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_74273905
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 1 november 2009 @ 12:54:18 #171
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74274240
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:35 schreef moussy het volgende:
Er is toch al dikkere lak van essence?

Ik heb trouwens alle trucjes om schone nagels te krijgen geprobeerd, maar ik vrees dat er gewoon kleurstoffen in mn nagels getrokken zijn..
De show your feet schijnt dikker te zijn. En die heb ik hier in de buurt ook nog niet gezien .

Die steradenttip werkte ook niet?
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 12:59:07 #172
7074 moussy
kuttekop
pi_74274361
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:54 schreef es70 het volgende:

[..]

De show your feet schijnt dikker te zijn. En die heb ik hier in de buurt ook nog niet gezien .
Dan moet je mn moeder ff sturen
quote:
Die steradenttip werkte ook niet?
Nee, ik geef het ook op, woesdag sta ik toch ook weer een hele avond te klodderen, dus dan begint het hele verhaal weer donkere lak it is
pi_74274564
[quote]Op zondag 1 november 2009 11:25 schreef es70 het volgende:

[..]

[..]

JA....
Mocht de Konad mislukkken kun je het er voorzichtig afhalen met een watternstokje met een klein beetje remover zonder je onderlaag meteen half weg te wissen
  zondag 1 november 2009 @ 13:08:19 #174
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74274591
quote:

[..]

Om half 2 lag ik in bed,honden en al uitgelaten,eccense lakje en die zogenaamde sneldrogende topcoat van catrice,alles zit er nog keurig op Ga zo even naar de kruidvat
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74274609
Wat een giller, moussy en nectarientje...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 1 november 2009 @ 13:10:09 #176
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74274638
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:07 schreef dieske87 het volgende:
[quote]Op zondag 1 november 2009 11:25 schreef es70 het volgende:

[..]

[..]

JA....
Mocht de Konad mislukkken kun je het er voorzichtig afhalen met een watternstokje met een klein beetje remover zonder je onderlaag meteen half weg te wissen
Aha .

Ik ben inspiratieloos .
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 13:37:09 #177
7074 moussy
kuttekop
pi_74275472
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:10 schreef es70 het volgende:

[..]

Aha .

Ik ben inspiratieloos .
Ik ga zo eens frenchendingesten met zwarte lak, zal wel een giller worden want ik heb het nog nooit gedaan
  zondag 1 november 2009 @ 14:05:49 #178
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74276377
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:37 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik ga zo eens frenchendingesten met zwarte lak, zal wel een giller worden want ik heb het nog nooit gedaan
Kwestie van genoeg remover in huis hebben .
Begint een ideetje te borrelen, ff kijken of het ook daadwerkelijk kan .

Over giller gesproken... Glitterzooi van gister (die het niet eens een uur heeft uitgehouden wegens lompheid ).

En dan zie je iemand op dat filmpje dat eerder gepost is de glittertjes stuk voor stuk plakken .
pi_74277014
Leuk

Ik ga straks weer opnieuw lakken Gewoon om iets te doen te hebben, want de lak is gewoon nog mooi na drie dagen..
  zondag 1 november 2009 @ 14:31:24 #180
101884 PeRi
Allons-y!
pi_74277378
ik heb zo'n stempelsetje van Essence gekocht, alleen vanwege het ultratoffe kroontje dat op de stempelplate zit .
Whatever I want.
pi_74277504
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:05 schreef es70 het volgende:

[..]

Kwestie van genoeg remover in huis hebben .
Begint een ideetje te borrelen, ff kijken of het ook daadwerkelijk kan .

Over giller gesproken... Glitterzooi van gister (die het niet eens een uur heeft uitgehouden wegens lompheid ).
[ afbeelding ]
En dan zie je iemand op dat filmpje dat eerder gepost is de glittertjes stuk voor stuk plakken .
Stuk voor stuk?
Ik klieder topcoat daar waar ik de glitter wil, schep er glitter overheen en tik dan op mijn vinger om de overtollige glitter er vanaf te krijgen. Even laten drogen en dan met een van je miskooptopcoats er overheen om de glitter te fixeren zodat je geen glitters in je goede topcoat krijgt en dan je normale topcoat de hele nagel lakken en klaar.

Ik vond je creatie wel heel leuk, jammer dat het niet lang geduurd heeft.
  zondag 1 november 2009 @ 14:39:31 #182
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74277655
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Maar de voor mij dichtsbijzijnde winkel met show your feet zit in Groningen.
Anders betaal ik wel gewoon de ¤6.75 voor pakketpost hoor
Ik weet alleen nog steeds niet wat een flesje kost en hoeveel kleurtjes zijn er eigenlijk?
Dan kan ik ff gaan rekenen. zal sowieso pas van het volgende salaris kunnen vrees ik, ik heb van de week al laarzen van 90 euro gekocht, gisteren nog eens 60 euro uitgegeven aan kleding en een luchtje.... vriendlief ziet me aankomen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74277813
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:39 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Anders betaal ik wel gewoon de ¤6.75 voor pakketpost hoor
Ik weet alleen nog steeds niet wat een flesje kost en hoeveel kleurtjes zijn er eigenlijk?
Dan kan ik ff gaan rekenen. zal sowieso pas van het volgende salaris kunnen vrees ik, ik heb van de week al laarzen van 90 euro gekocht, gisteren nog eens 60 euro uitgegeven aan kleding en een luchtje.... vriendlief ziet me aankomen
Hier kan je de kleuren zien: http://www.essence.eu/nl/producten/show-your-feet.html
Divalicious red is een donkerrode, hot red is precies dat wat de naam zegt. De oranje is een jelly en die heb ik nog niet geprobeerd met konad maar vaak werken jellies niet super.

De hot red en flashy pink heb ik zelf niet gekocht omdat ik al vergelijkbare kleuren had die met konad werken. Ik zal vanavond even een vergelijking voor je maken op wit papier, dan kan je de kleuren zien.

Ze kosten 1,99 dus daar kan je je geen buil aan vallen.

-edit- ze passen trouwens volgens mij wel door de brievenbus in een bubbeltjesenveloppe. Dan moet ik ze alleen even zo inpakken en fixeren dat ze naast elkaar blijven liggen en niet op een bult onderin de enveloppe vallen. Ik zal als ik ze in huis heb wel even kijken wat goedkoper is.
  zondag 1 november 2009 @ 14:55:06 #184
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74278106
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:35 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Stuk voor stuk?
Ik klieder topcoat daar waar ik de glitter wil, schep er glitter overheen en tik dan op mijn vinger om de overtollige glitter er vanaf te krijgen. Even laten drogen en dan met een van je miskooptopcoats er overheen om de glitter te fixeren zodat je geen glitters in je goede topcoat krijgt en dan je normale topcoat de hele nagel lakken en klaar.

Ik vond je creatie wel heel leuk, jammer dat het niet lang geduurd heeft.
Ik dipte ook gewoon in de glitters hoor (vandaar de zooi ), maar in dat eerste kerstfilmpje plakt ze ze stuk voor stuk .
pi_74278197
Vriendlief vroeg afgelopen week of er een balk naast m'n bureau stond toen ik vertelde dat ik nieuwe lakjes had en toen heb ik maar niet verteld dat ik ook nog deze Rimmellakjes heb gekocht:

En toen ik zag dat we hier nu ook een Bazar hebben ben ik daar ook even naar binnengewipt omdat ik hier had gezien dat ze daar ook leuke lakjes hadden voor maar een euro..

Oh en voor de nagelfans; Kruidvat.. alle make-up 30% korting 3 tot en met 14 november, zie ook http://www.kruidvat.nl/do(...)009_45.aspx?pagenr=1

Gratis kwastensetje als je voor meer dan 10 euro aan nagel-, haar- of gezichtsverzorging besteed
  zondag 1 november 2009 @ 15:45:47 #186
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_74279621
kut, heb ik net de halve kruidvat aan nagellak leeggekjocht, gaan ze korting geven
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 1 november 2009 @ 15:48:33 #187
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_74279714
als ik jullie lakjes en creaties zie

ik heb mijn nagels van dat ene filmpje geprobeerd weet niet meer wie hem gepost heeft

op zich grappig voor zo eventjes
pi_74279792
Mooi Babyfeet!
  zondag 1 november 2009 @ 16:10:24 #189
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74280389
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef Mirjam het volgende:
kut, heb ik net de halve kruidvat aan nagellak leeggekjocht, gaan ze korting geven
Herkenbaar. Ik heb alleen de voetenlakjes laten staan. Die ga ik volgende week maar halen dan. Ik dacht dat je met Essence Colour&Go ook goed kon stempelen. Niet dus. Ach ja, zijn leuke zomerkleurtjes.

Babyfeet: wat mooi geworden!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  zondag 1 november 2009 @ 16:19:27 #190
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74280661
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef babyfeet het volgende:

ik heb mijn nagels van dat ene filmpje geprobeerd weet niet meer wie hem gepost heeft

[ afbeelding ]

Goed gelukt! Leuk ook zo die duim net ff anders
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74282286
Gisteren mn nagels bij een beautyshop laten doen en meteen wat OPI lakjes gekocht.

en mn bescheiden verzameling :

I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 17:41:53 #192
7074 moussy
kuttekop
pi_74283373
Zondagmiddagverveling...

pi_74283630
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef babyfeet het volgende:

[ afbeelding ]

IK!

OEH! LEUK!
pi_74283654
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:05 schreef Misstique het volgende:
Gisteren mn nagels bij een beautyshop laten doen en meteen wat OPI lakjes gekocht.

[ [url=http://i.fokzine.net/upload/091101_127981_IMAGE_090[1].JPG]afbeelding[/url] ]

en mn bescheiden verzameling :

[ afbeelding ]
Mooie kleuren en je nagels zien er keurig uit!
pi_74283673
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:41 schreef moussy het volgende:
Zondagmiddagverveling...

[ afbeelding ]

Nog 1 die haar tenen doet!
Helemaal af!
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 17:58:53 #196
7074 moussy
kuttekop
pi_74283855
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:52 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nog 1 die haar tenen doet!
Helemaal af!
Altijd! Zomer en winter tijdens mn zwangerschappen was het zelfs een must dat mijn teennagels keurig netjes gelakt waren als ik zou gaan bevallen oftewel, tijdens een weeënstorm zat mn nagels te lakken
pi_74284027
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:58 schreef moussy het volgende:

[..]

Altijd! Zomer en winter tijdens mn zwangerschappen was het zelfs een must dat mijn teennagels keurig netjes gelakt waren als ik zou gaan bevallen oftewel, tijdens een weeënstorm zat mn nagels te lakken

Kan het alleen maar aanmoedigen, tenen horen er ook bij.

Zo ik heb zitten pielen gisteren en vandaag:

Gisteren:

So not me...snel eraf dus..

Toen ging zoonlief aan de gang :

En ben bezig geweest voor Kerstmis en heb deze maar even geoefend:

Die kan je op youtube zien, want hier mag dat niet...

En zelf wat bling toegevoegd:

pi_74285170
De teentjes van moussy De nagels van Obli door het zoontje

Mijn nagels nog met lak (Princesses rule! van OPI):

links

rechts

Naakt
  zondag 1 november 2009 @ 18:46:36 #199
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74285231
quote:
Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef Oblivion het volgende:

Toen ging zoonlief aan de gang :

[ afbeelding ]
How cute is THAT!! Die had ik er gewoon op laten zitten....Fuck wat en ander er van vind

Ik had een leuk idee maar de basiskleur die ik gebruik wil maar niet drogen dus het Konadden word waarschijnlijk morgen pas... tenzij ik een kwartier met mijn handen in de vriezer ga hangen
pi_74285266
Cute daph!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')