Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dan moeten ze maar meerdere streams nemen, en deze opsplitsen.
RLS hoort 24/7 te zijn, dat is traditie.
Ben benieuwd hoe Bram dit voor ogen heeft dan. Sv is 24/7, hoe kun je dan TBO2 ook 24.7 uitzenden?quote:
Als er meerdere streams zijn, kunnen ze 1 stream voor TBO reserveren, en op de andere 'Douche en Zing' uitzenden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Bram dit voor ogen heeft dan. Sv is 24/7, hoe kun je dan TBO2 ook 24.7 uitzenden?
Ik stel mij een 4 a 2 vakkenscherm voor, ala BB/DGK streams. Op 1 of 2 daarvan non stop TBO en op de andere non stop SV. Kat in bakkiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Bram dit voor ogen heeft dan. Sv is 24/7, hoe kun je dan TBO2 ook 24.7 uitzenden?
Ja, maar ik bedoel: PS2 = SV, ook de bunker. Het wordt dan een parttime bunker of een open bunker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er meerdere streams zijn, kunnen ze 1 stream voor TBO reserveren, en op de andere 'Douche en Zing' uitzenden.
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel: PS2 = SV, ook de bunker. Het wordt dan een parttime bunker of een open bunker.
Ik bedoel: de bedoeling van de bunker is 25 dagen lang afzondering. Dat kan dus niet als Studio Vlemmix ook de bunker gebruikt voor programma's.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt.
Als er 4 streams zijn kunnen er toch 2 permanent op de Bunker, en 2 permanent op de rest van PS2 gericht zijn (wat Marrije zegt).
maar bij de bunker wordt alleen die kelder gebruikt, volgens mij gebruikt SV dat gedeelte niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik bedoel: de bedoeling van de bunker is 25 dagen lang afzondering. Dat kan dus niet als Studio Vlemmix ook de bunker gebruikt voor programma's.
Ik snap je point inmiddels.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik bedoel: de bedoeling van de bunker is 25 dagen lang afzondering. Dat kan dus niet als Studio Vlemmix ook de bunker gebruikt voor programma's.
Jawel. kijk het promofilmpje maar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar bij de bunker wordt alleen die kelder gebruikt, volgens mij gebruikt SV dat gedeelte niet?
ik weet niet welk item ze daar wilden opnemen maar misschien wordt dat nog veranderd? En wat je zegt, een vrij korte TBO kan natuurlijk ook. Al denk ik niet met VIP's. Misschien met wat c-sterren.quote:
Oh alsjeblieft hoor, ik spuug op die vips.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:16 schreef Stefan het volgende:
Wellicht wordt het een Bunker Vips, en dat 5 dagen ofzo?
Vips spugen op mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft hoor, ik spuug op die vips.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef enjoybram het volgende:
Komt goed binnenkort weer de vertrouwde silver wmv stream!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |