ga lekker slapen, stop met school en zoek een baanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:22 schreef Dawwa het volgende:
...om te studeren![]()
Omdat ik zo'n faalhaas ben die de nooit wat doet en alles op het laatste moment laat aankomen.
600 blz leeswerkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:23 schreef Hetiszover het volgende:
Ik moet eigenlijk deze nacht en volgende nacht opblijven wil ik het werk wat ik moet doen afkrijgen
Alles uitstellen
Dan kun je net zo goed niks lezen. Alsof jij nu in 7 uur nog 600 bladzijdes kunt lezen en daar daadwerkelijk wat van kunt onthouden.quote:
Ik heb een fotografisch geheugen en een leessnelheid van hier tot Tokio.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niks lezen. Alsof jij nu in 7 uur nog 600 bladzijdes kunt lezen en daar daadwerkelijk wat van kunt onthouden.
Dus beter lees je anders heb je zo meteen nog zes uur.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:28 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik heb een fotografisch geheugen en een leessnelheid van hier tot Tokio.
Onzin, ik heb al mijn tentamens de nacht tevoren geleerd door eenmalig studieboeken te lezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niks lezen. Alsof jij nu in 7 uur nog 600 bladzijdes kunt lezen en daar daadwerkelijk wat van kunt onthouden.
Dan heb jij wel een dapperlijk geheugen / concentratievermogen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Onzin, ik heb al mijn tentamens de nacht tevoren geleerd door eenmalig studieboeken te lezen.
7 uur voor 600 bladzijdes? Dan moet je fok toch maar eens uit zetten.
Wat voor studie doe je?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Onzin, ik heb al mijn tentamens de nacht tevoren geleerd door eenmalig studieboeken te lezen.
7 uur voor 600 bladzijdes? Dan moet je fok toch maar eens uit zetten.
Wat voor studie doe je?
Of een te makkelijke studiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een dapperlijk geheugen / concentratievermogen.
van speed wordt het niet beter hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:31 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
pepppperdepepepepepppppppppppp
Dit is je verslag?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:58 schreef zarGon het volgende:
Hoi.
Ik ben nu een verslag aan het schrijven. Net begonnen, ik heb nog zo'n uurtje of 6..
Doei.
Ga eens aan je werk!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:13 schreef ThaRooP het volgende:
Ik ken het... heb nog 5 uur om me essay af te maken...
hahahahahahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:22 schreef Dawwa het volgende:
...om te studeren![]()
Omdat ik zo'n faalhaas ben die nooit wat doet en alles op het laatste moment laat aankomen.
IK WAT shotjes en veel bietrquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:12 schreef KingSizePinda het volgende:
Kzit op 8 flessen + 1 Grolsg Kanon and counting
Is niet te merken hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
IK WAT shotjes en veel bietr
jij hebt me toch een levenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:21 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik niks, het is hier gewoon 12:20 smiddags
Ik moet anders nog wel even me essay fixen voor 4 uur vanmiddagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jij hebt me toch een leven
Ik kan me anders mooi uitslapen tot 3 uurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:22 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik moet anders nog wel even me essay fixen voor 4 uur vanmiddag![]()
Laat ik nu toevallig over 2 weken tentamens hebben en in de tussentijd niks, dus dat betekend de komende 2 weken uitslapenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan me anders mooi uitslapen tot 3 uur![]()
okterberfeestvrij van werk
wat een koning ben jijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:26 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Laat ik nu toevallig over 2 weken tentamens hebben en in de tussentijd niks, dus dat betekend de komende 2 weken uitslapen
Sorry, daar kan ik ook niks aan doenquote:
Okteberfeest ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan me anders mooi uitslapen tot 3 uur![]()
okterberfeestvrij van werk
ik ben net terug van cafe dus k ga zo naar bedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:29 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik ook niks aan doen![]()
Wat doe jij zoal op dit tijdstip? Ik moet meer afleiding van me essay hebben
veel bierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:29 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Okteberfeest ?Whatzefakizzthat ?
Lezen... wat een nep-benaming. Het is òf leren òf niets doen. En als het het eerste omvat: www.slimstuderen.nlquote:
Ik ga zoooooooooooo lekker slapen dadelijk....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 03:48 schreef zarGon het volgende:
Blergh, ik heb er helemaal geen zin meer in.
Aah Der Sapstengel! Haben Sie noch ein Currywurst gegessen diese Woche?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:39 schreef Sapstengel het volgende:
Oh shit het is alweer half 5 geweest, ik wilde vroeg slapen vandaag.
Nouja, zondag weer een kans.
Dan ben je te ver heen om nog op tijd terug te keren...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:28 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik heb een fotografisch geheugen en een leessnelheid van hier tot Tokio.
Prachtigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:44 schreef zarGon het volgende:
In slaap gevallen, vertrek nu richting school, heb nog even tijd om de laatste puntjes om de missende i's te zetten.
Bedrijfskundige Informatica.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:50 schreef Dartanion het volgende:
[..]
PrachtigWelke opleiding doe je eigenlijk?
Waar studeer je dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica.
[ afbeelding ]
Koffie,. All hail.
hoe is het met jou afgelopen eigenlijk?quote:
Zit al die suiker in dat kopje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bedrijfskundige Informatica.
[ afbeelding ]
Koffie,. All hail.
Ik dacht hetzelfde, en dan al die creamers.... drink dan gewoon cola.quote:
Gutentag, ich habe zwei Currywursten spezial gemacht am Mittwoch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:45 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Aah Der Sapstengel! Haben Sie noch ein Currywurst gegessen diese Woche?
Heb de opdracht afgekregen..heb volgens mij 3 uur besteed aan het praten(zeuren) over de opdracht en 15 minuten aan de opdrachtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef 3keernix het volgende:
[..]
hoe is het met jou afgelopen eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |