abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74210901
Ik open niet vaak een topic maar de uitslag van de volgende test maakt mij gewoon verdrietig
quote:
10 tot 17 punten

Jij vindt dat mensen niet zo snel op hun teentjes getrapt moeten zijn, en dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij wil. Discriminatie is misschien vervelend voor anderen, maar het zorgt er wel voor dat er geen ‘onderbuikgevoelens’ ontstaan. Misschien zou je hier anders tegen over staan als je zelf onderdeel zou uitmaken van een groep die vaak wordt gediscrimineerd?
Potjandorie nog aan toe! Wat willen ze dan dat ik doe? Huilend, kwijlend en gillend over de grond rollen bij elk neger topic? Ik behoor tot zo'n groep en nu? Gaan ze er maar daarom van uit dat ik censuur wil op het internet?
Het antwoord op deze vraag is dus NEE! ik sta er niet anders tegenover en ik maak onderdeel uit van een groep die vaak wordt gediscrimineerd. Waarom? omdat elke idioot die een foto van zichzelf op hyves plaats waar hij neo-nazi dingen doet zichzelf wel tegenkomt, er en mooi rood knopje is bij topics die je niet bevallen en omdat racisten op normale fora gewoon op hun kop krijgen van andere users zodat ik zie dat niet iedereen zo denkt.

Klacht: Mensen die er vanuit gaan dat iedereen in een minderheidsgroep hetzelfde denkt.
Klacht2: Ik weet niet waarom maar dit maakt me echt! boos.
Klacht3: Of deze test was alleen bedoelt voor autochtonen En ze wilden wel erbij zetten dat allochtonen hem niet moeten invullen maar dan was dat weer discriminatie.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_74210972
quote:
Een vriend krabbelt op je Hyves over een andere vriend van jou: “hoe kan je een Turk op je vriendenlijst hebben?”
quote:
Je bent aan het Hyven en komt ineens op een anti-Jehova Hyve terecht. Wat doe je?
pi_74211614
Terechte klacht. Weer zo'n linkse kutsite die het liefste wilt dat je als kaaskop oprot uit Nederland zodat er meer banen vrijkomen voor onze medelanders.
Wie zijn zij om te bepalen dat ik me misschien anders moet opstellen?
Cuz I'm Mr. Brightside
  Manager PR/Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 01:51:09 #4
269689 crew  Viv
pi_74211704
Een tijdje terug werd je met die score uitgemaakt voor "Amerika-lover" door deze anti-discriminatie website. Mensen die zich aangevallen voelen door iets wat op internet wordt gezegd, kunnen beter hun pc uitdoen. If you can't stand the heat, get out of the kitchen..
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 02:00:40 #5
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_74211786
10 tot 17 punten

Jij vindt dat mensen niet zo snel op hun teentjes getrapt moeten zijn, en dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij of zij wil. Discriminatie is misschien vervelend voor anderen, maar het zorgt er wel voor dat er geen ‘onderbuikgevoelens’ ontstaan. Misschien zou je hier anders tegen over staan als je zelf onderdeel zou uitmaken van een groep die vaak wordt gediscrimineerd?

Nice, ik ben dus 4 real kan ik hier uit opmaken ?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 02:04:12 #6
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_74211813
wat een kutsite trouwens, voordat je er kan reageren moet je reactie eerst gemodereerd worden !!!
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_74211822
Die mogelijke antwoorden alleen al in die test.
pi_74211865
quote:
Een vriend krabbelt op je Hyves over een andere vriend van jou: “hoe kan je een Turk op je vriendenlijst hebben?”
Ik heb geen Hyves; oftewel die test: FAIL

13 punten overigens; dope. Als dat niet antifascistisch is weet ik het ook niet meer...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 02:20:58 #9
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_74211904
Resultaat

Je hebt 16 punten!

Wooptidoe.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_74212066
Je hebt 13 punten!
pi_74213060
vraag 10 loopt ook niet lekker,
websites op zich zijn geen denkende wezens en kunnen dus ook niet modereren.

Ik voel mij wel gediscrimineerd door de conclusie,
pi_74213192
quote:
Je komt een filmpje tegen op YouTube waarin te zien is dat twee leefdtijdgenoten van Marokkaanse afkomst in elkaar worden geslagen.
In elkaar worden geslagen? Waarschijnlijk bedoelen ze "iemand in elkaar aan het slaan".
Die filmpjes zijn ook verschrikkelijk irritant.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:18:34 #13
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74213254
Wat een slechte site is dat zeg. Echt zo'n linkse subsidiespons.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:22:37 #14
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74213296
link!

ik wil ook testje doen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:29:07 #15
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_74213367
nvm heb em al

kheb 10 trouwens
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_74213532
quote:
Je hebt 19 punten!
18 tot 24 punten

Je ergert je aan discriminerende uitingen op het internet, maar je zal niet snel actie ondernemen. Jij klikt meestal weg als je discriminatie tegen komt, omdat je het gevoel hebt er weinig aan te kunnen veranderen. Maar bedenk dat alle kleine beetjes helpen. Dus, be the change you want to see en draag je steentje bij aan een tolerante virtual society!

De helft van de vragen had het antwoord dat ik wilde geven ("wat kan mij dat nou verrekken" of "VRIJHEID VAN MENINGSUITING!!!@@2EINZ2344@!") niet eens als optie.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:43:23 #17
274576 piepschuimblok
Voor optimale isolatie.
pi_74213560
Als je niet in de categorie 10-17 terecht komt iser echt iets met je aan de hand. Waarom is discriminatie tegen allochtonen zo'n hot item? Wel eens op het forum van Marokko.nl geweest? Daar gaat het er veel harder aan toe met kankerkaaskop dit en kankerkaaskop dat.
pi_74213602
wehe
quote:
10 tot 17 punten

wat een kuttest trouwens

En dat allemaal van onze belastingcentjes
quote:
Dit project is mede mogelijk gemaakt door:
Ministerie van OCW
Ministerie van Justitie
Ministerie van VROM / WWI
Gemeente Amsterdam
Gemeente Utrecht
Stichting Weeshuis der Doopsgezinden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_74213693
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:43 schreef piepschuimblok het volgende:
Als je niet in de categorie 10-17 terecht komt iser echt iets met je aan de hand. Waarom is discriminatie tegen allochtonen zo'n hot item? Wel eens op het forum van Marokko.nl geweest? Daar gaat het er veel harder aan toe met kankerkaaskop dit en kankerkaaskop dat.
Of met de vragenlijst.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:56:27 #20
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_74213928
quote:
Je hebt 15 punten!
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 08:43 schreef piepschuimblok het volgende:
Ik ben wel eens op de IRC van marokko.nl geweest, gaat daar inderdaad erg aan toe. En dan durven ze ook nog te klagen dat zij gediscrimineerd worden
pi_74214031
En overal een filmpje bij, want anders spreekt het de jeugd niet aan.
quote:
Een klasgenoot die de pik op je heeft zegt op MSN tegen je “Vieze homo!!”. Wat doe je?

• Ik blokkeer hem op MSN.
  • Ik schrijf terug: “Hou je bek man, je bent zelf een vieze homo!!”
  • Ik schrijf terug: “Vieze homo? Homo’s zijn niet vies! En trouwens, je bent gewoon jaloers, een leuke relatie… dat zal jou nooit lukken…
  • 2147483647 angels can dance on the point of a needle.
    Add one and they will all turn into devils.
    pi_74214067
    18 tot 24 punten
    Je ergert je aan discriminerende uitingen op het internet, maar je zal niet snel actie ondernemen. Jij klikt meestal weg als je discriminatie tegen komt, omdat je het gevoel hebt er weinig aan te kunnen veranderen. Maar bedenk dat alle kleine beetjes helpen. Dus, be the change you want to see en draag je steentje bij aan een tolerante virtual society!

vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:20:12 #24
    240966 BurnaBoy
    Ignorance is Bliss
    pi_74214231
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 09:11 schreef jeroen25 het volgende:
    En overal een filmpje bij, want anders spreekt het de jeugd niet aan.
    [..]

Die is sterk ja.

verder 20 puntjes
    We'll see each other again in another life. When we're both cats.
    ^inteel²
    &nbsp
    Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    pi_74214310
    Aan een test van de overheid meedoen.
    Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
    neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')ĦĦĦ
    kansloos om een kat te "nemen"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')