SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lijkt wel wat op Michael Jacksonquote:
Geniale season finale. Hoe gaan ze dat verklaren, 1 bathtub murder, geen kidnapping, geen follow up moorden.quote:Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef slacker_nl het volgende:
serieus? Owowowow, kan niet wachten, die cliff-hanger was erg!
Kidnap was er wel natuurlijk, alleen overleefde het jongetje het.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:14 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Geniale season finale. Hoe gaan ze dat verklaren, 1 bathtub murder, geen kidnapping, geen follow up moorden.
Ha, ff vergeten, true true. Dan nog, 2 moorden die uitblijven...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kidnap was er wel natuurlijk, alleen overleefde het jongetje het.
Dat ze daarmee moesten wachten tot de állerlaatste scene in de serie ja, daar baal ik ook van. Rita had prima de eerste bathtub murder kunnen zijn, had mij een hoop ergernis gescheeld, met d'r zijige keelstemgeluid en die eeuwig bestorven lach op d'r tronie.quote:
Ze zag er toch aardig dood uit...quote:Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef Mopst3r het volgende:
Ik vond Rita echt perfect altijd
Ik hoop nog steeds dat ze niet echt dood is
Zelfmoord : Journaliste en dochter van Trinityquote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ha, ff vergeten, true true. Dan nog, 2 moorden die uitblijven...
Riddens ja. Dat is de juiste spelling. 'Riddens' mensen, dat is dus nogmaals even voor de mensen achter in de zaal: 'Riddens'.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meh, good riddens, Overspelige kutsecreet met d'r zeikstem..
Oh kak, niet eens in de gaten dat ik het verkeerd gespeld had..quote:Op maandag 11 januari 2010 19:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Riddens ja. Dat is de juiste spelling. 'Riddens' mensen, dat is dus nogmaals even voor de mensen achter in de zaal: 'Riddens'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |