SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door bitterzak op 30-10-2009 00:40:51 ]
Nou ik vind Dexter wel sexy hoor!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:03 schreef hugecooll het volgende:
Je kijkt dan ook niet naar Dexter voor z'n mooie vrouw
(of voor zijn uiterlijk)
Ik verwachtte de opmerking "Kijk jij voor Dexter's uiterlijk dan?", vandaar dat ik het er bij zettequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:06 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Nou ik vind Dexter wel sexy hoor!![]()
Inderdaad. Maar ze is enorm belangrijk voor het verhaal. Vooral gezien de laatste twee afleveringen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:21 schreef Chain_Reaction het volgende:
Rita is nooit veel soeps geweest. In het begin was zij een frigide, depressieve vrouw en nu vooral een zeurende huismoeder. Maar lelijk is ze zeker niet.
Ze is zeker belangrijk geworden in het verhaal. Maar we kennen Rita als een naieve, goedgelovige muts, dus uiteindelijk zal ze Dexter wel vergeven dat hij heeft verzwegen dat hij zijn appartement nog heeft behouden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ze is enorm belangrijk voor het verhaal. Vooral gezien de laatste twee afleveringen.
Klopt, maar ze was ook al een secreet met d'r jaloerse blik toen die Britse AA-buddy (Lila) van Dexter even langskwam..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:21 schreef Chain_Reaction het volgende:
Rita is nooit veel soeps geweest. In het begin was zij een frigide, depressieve vrouw en nu vooral een zeurende huismoeder. Maar lelijk is ze zeker niet.
Gevoelsmatig heb ik altijd al het idee gehad dat er ergens diep in Rita een behoorlijk geheim schuilt. Ik doel dat niet zozeer op het verzwegen huwelijk, maar misschien wel dat het daar iets mee te maken kan hebben. Ergens achter haar zorgzame, vriendelijke masker kan weleens een duivelse geest schuil gaan. (Die we idd zo nu en dan zien als ze overdreven jaloers wordt).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Klopt, maar ze was ook al een secreet met d'r jaloerse blik toen die Britse AA-buddy (Lila) van Dexter even langskwam..
Vanaf toen was dat karakter van Rita helemaalwat een Frigide jaloers k*twijf
![]()
En eigenlijk nooit beter geworden..![]()
Ze is gewoon een standaard vrouw van boven de dertig met kinderen,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:33 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Gevoelsmatig heb ik altijd al het idee gehad dat er ergens diep in Rita een behoorlijk geheim schuilt. Ik doel dat niet zozeer op het verzwegen huwelijk, maar misschien wel dat het daar iets mee te maken kan hebben. Ergens achter haar zorgzame, vriendelijke masker kan weleens een duivelse geest schuil gaan. (Die we idd zo nu en dan zien als ze overdreven jaloers wordt).
En waarom heeft ze dan een huwelijk verzwegen aan Dexter? Ik ken geen enkele vrouw die een scheiding te onbeduidend vindt om te melden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ze is gewoon een standaard vrouw van boven de dertig met kinderen,
kan ze niks aan doen.... het is de/haar natuur
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:39 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
En waarom heeft ze dan een huwelijk verzwegen aan Dexter? Ik ken geen enkele vrouw die een scheiding te onbeduidend vindt om te melden.
Je zou bijna zeggen dat dat k*twijf, Lundi en Deb neerschoot. Omdat Dexter te veel bij hun rond hing..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:33 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Gevoelsmatig heb ik altijd al het idee gehad dat er ergens diep in Rita een behoorlijk geheim schuilt. Ik doel dat niet zozeer op het verzwegen huwelijk, maar misschien wel dat het daar iets mee te maken kan hebben. Ergens achter haar zorgzame, vriendelijke masker kan weleens een duivelse geest schuil gaan. (Die we idd zo nu en dan zien als ze overdreven jaloers wordt).
Dat is een mogelijkheid, maar zoals ik al zei: gevoelsmatig denk ik dat er meer achter zit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou niet zozeer een scheiding maar een vorige relatie... veel vrouwen hebben als ze jong zijn een liefde voor bv een badboy of laten zich helemaal suf neuken door het halve corps.... en dan zit jij vijftien jaar later met haar op de bank denkende dat je haar tweede bent![]()
Vrouwen =
quote:
Deborah neukt in het echt met Dexterquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ze is enorm belangrijk voor het verhaal. Vooral gezien de laatste twee afleveringen.
Deborah mag daarentegen weleens dood neer vallen.
We zitten nu in seizoen 4. Ik denk dat je Lila uit eind 2 bedoelt, die Britse. Maar knap is Rita wel hoor:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:16 schreef sergeantpeppers het volgende:
ik vond dat gestoorde wijf aan het eind van seizoen 4 zo bruut geil waarmee dexter lag te neuken.
die paste beter bij hem.
godver,word nu weer geil
Ik moet nog aan S4 beginnen, maar in S3 was dat ook al zo, vond ik. Eens met klacht dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:35 schreef bitterzak het volgende:
Ze zeurt alleen maar, kan alleen maar aan de kinderen denken.
Irritante lage stem gekregen
OMG tietuhquote:
quote:
die dacht ik dus ook,quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik moet nog aan S4 beginnen, maar in S3 was dat ook al zo, vond ik. Eens met klacht dus.
Buiten dat is Dexter wel echt een topserie!
flikker eens op met die picca's ik word ubergeil hierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg: snel beginnen.
shift-appeltje-4 in quicktimequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:13 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Heb je zelf die screencap gemaakt?
Zo ja, dikke respect.
Heb jij een Apple computer???quote:
Ik zat deze aflevering in de trein te kijken, net op het moment dat de coupé stampvol begon te raken, kwam er een oud omaatje naast me zitten om stiekem mee te lurken, toen even later die scene langskwam.quote:
Seizoen 4 is goed gestart tot nu toe, alleen de klacht van overbezorgde en zeikerige Rita blijft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 08:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben eigenlijk afgehaakt na seizoen 3, maar als ik dit zo lees moet ik toch maar weer gaan kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |