Alleen jammer dat iedere NL club die faaltransfers wel had gemaaktquote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nou niet t gevoel dat ie er zover naast zat hoorWij hebben ook wel een paar faal-transfers gedaan. Spelers die Feyenoord zoveel sterker hadden moeten maken maar die nu op de bank zitten.
Thanks, Stan, now they're just like usquote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef FJD het volgende:
South Park S13E11![]()
Fok you dolphin and whale![]()
BANZAAAAIIII!!
![]()
![]()
![]()
Echt tranen van het lachenquote:Op dinsdag 3 november 2009 07:45 schreef staticdata het volgende:
Thanks, Stan, now they're just like us
Scheelde niet veelquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:02 schreef ursel het volgende:Heb je er ook de gehele nacht van wakker gelegen kerel??
Je gaat toch niet zeggen dat je southpark niets vindtquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:02 schreef ursel het volgende:Heb je er ook de gehele nacht van wakker gelegen kerel??
Waar zeg ik dat??quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je southpark niets vindt
da's toch wel apart dat Feyenoord niet echt goed met talenten om kan gaan, met Van Persie kregen ze ook gezeik, Julio Ricardo Cruz die bij Feyenoord niet echt potten bakte, maar bij Inter wel, Van Bronckhorst die niet heel bijzonder was maar wel pas na een transfer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 06:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat iedere NL club die faaltransfers wel had gemaakt
Bronckhorst kon volgens mij ook naar PSV.
De Cler was toen nog, meen ik, LB bij het Nederlands Elftal.
Landzaat kon ook naar ajax?
Hofland was, meen ik, ook gewoon een goede verdediger bij Wolfsburg (en, in ieder geval een tijd, captain daar).
Makaay stond, meen ik, bij meerdere NL clubs op de lijst?
Jammer alleen dat zulk soort transfers bij veel clubs goed gaan en bij ons mislukken
Cruz gefaald bij Feyenoord..quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
da's toch wel apart dat Feyenoord niet echt goed met talenten om kan gaan, met Van Persie kregen ze ook gezeik, Julio Ricardo Cruz die bij Feyenoord niet echt potten bakte, maar bij Inter wel, Van Bronckhorst die niet heel bijzonder was maar wel pas na een transfer.
Tja dat zegt toch wel iets...quote:Op dinsdag 3 november 2009 06:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat iedere NL club die faaltransfers wel had gemaakt
Bronckhorst kon volgens mij ook naar PSV.
De Cler was toen nog, meen ik, LB bij het Nederlands Elftal.
Landzaat kon ook naar ajax?
Hofland was, meen ik, ook gewoon een goede verdediger bij Wolfsburg (en, in ieder geval een tijd, captain daar).
Makaay stond, meen ik, bij meerdere NL clubs op de lijst?
Jammer alleen dat zulk soort transfers bij veel clubs goed gaan en bij ons mislukken
Je bent meer van Phileas en Furb??quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef jpjedi het volgende:
Southpark kan mij niet boeien eigenlijk. Te droog en tikkeltje kinderachtig.
Dat heb ik dus ook. Ik zie afentoe wel een aflevering en ben nu ook benieuwd naar de aflevering in kwestie, maar toch kan ik me niet voorstellen dat ik het echt leuk zal vinden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef jpjedi het volgende:
Mij ook alquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat??
Nee, hij zat mij gisteren ermee dood te spammen op MSN tot laat in de nacht en hij gaat er 's ochtends weer vrolijk mee verder..
Daarom is het juist zo geniaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef jpjedi het volgende:
Moet je Margaritaville eens kijken. Geniaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef jpjedi het volgende:
Deze was nog beter dan de pimp aflevering van vorige weekquote:
Op die pimp-conventionquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:25 schreef staticdata het volgende:
Butters Bottom Bitch,
1$ for a hug, 2$ for a kiss and 6$ for a half and half
Van Persie was zelf bij Feijenoord een zeikjong.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
da's toch wel apart dat Feyenoord niet echt goed met talenten om kan gaan, met Van Persie kregen ze ook gezeik, Julio Ricardo Cruz die bij Feyenoord niet echt potten bakte, maar bij Inter wel, Van Bronckhorst die niet heel bijzonder was maar wel pas na een transfer.
Kijk voor de grap ook eens naar je eigen club?quote:
Kuijt heeft volgens mij constant iedereen verbaasd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:23 schreef FJD het volgende:
Van Persie was gewoon op te jonge leeftijd al te goed om bij een NL club te blijven. Hij was een pikkie en toch al ruimschoots de beste. Giovanni deed t gewoon goed bij Feyenoord volgens mij hoor? Ja hij werd daarna nog beter maar dat is logisch, als je in de buitenlandse competities boven komt drijven dan ben je een stuk beter dan je in NL was. Cruz heeft die stap ook nog wel gemaakt maar iets minder.
Datzelfde verschil zie je ook bij voetballers als Kuyt & Zlatan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |