Alleen jammer dat iedere NL club die faaltransfers wel had gemaaktquote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nou niet t gevoel dat ie er zover naast zat hoorWij hebben ook wel een paar faal-transfers gedaan. Spelers die Feyenoord zoveel sterker hadden moeten maken maar die nu op de bank zitten.
Thanks, Stan, now they're just like usquote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef FJD het volgende:
South Park S13E11![]()
Fok you dolphin and whale![]()
BANZAAAAIIII!!
![]()
![]()
![]()
Echt tranen van het lachenquote:Op dinsdag 3 november 2009 07:45 schreef staticdata het volgende:
Thanks, Stan, now they're just like us
Scheelde niet veelquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:02 schreef ursel het volgende:Heb je er ook de gehele nacht van wakker gelegen kerel??
Je gaat toch niet zeggen dat je southpark niets vindtquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:02 schreef ursel het volgende:Heb je er ook de gehele nacht van wakker gelegen kerel??
Waar zeg ik dat??quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je southpark niets vindt
da's toch wel apart dat Feyenoord niet echt goed met talenten om kan gaan, met Van Persie kregen ze ook gezeik, Julio Ricardo Cruz die bij Feyenoord niet echt potten bakte, maar bij Inter wel, Van Bronckhorst die niet heel bijzonder was maar wel pas na een transfer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 06:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat iedere NL club die faaltransfers wel had gemaakt
Bronckhorst kon volgens mij ook naar PSV.
De Cler was toen nog, meen ik, LB bij het Nederlands Elftal.
Landzaat kon ook naar ajax?
Hofland was, meen ik, ook gewoon een goede verdediger bij Wolfsburg (en, in ieder geval een tijd, captain daar).
Makaay stond, meen ik, bij meerdere NL clubs op de lijst?
Jammer alleen dat zulk soort transfers bij veel clubs goed gaan en bij ons mislukken
Cruz gefaald bij Feyenoord..quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
da's toch wel apart dat Feyenoord niet echt goed met talenten om kan gaan, met Van Persie kregen ze ook gezeik, Julio Ricardo Cruz die bij Feyenoord niet echt potten bakte, maar bij Inter wel, Van Bronckhorst die niet heel bijzonder was maar wel pas na een transfer.
Tja dat zegt toch wel iets...quote:Op dinsdag 3 november 2009 06:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat iedere NL club die faaltransfers wel had gemaakt
Bronckhorst kon volgens mij ook naar PSV.
De Cler was toen nog, meen ik, LB bij het Nederlands Elftal.
Landzaat kon ook naar ajax?
Hofland was, meen ik, ook gewoon een goede verdediger bij Wolfsburg (en, in ieder geval een tijd, captain daar).
Makaay stond, meen ik, bij meerdere NL clubs op de lijst?
Jammer alleen dat zulk soort transfers bij veel clubs goed gaan en bij ons mislukken
Je bent meer van Phileas en Furb??quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef jpjedi het volgende:
Southpark kan mij niet boeien eigenlijk. Te droog en tikkeltje kinderachtig.
Dat heb ik dus ook. Ik zie afentoe wel een aflevering en ben nu ook benieuwd naar de aflevering in kwestie, maar toch kan ik me niet voorstellen dat ik het echt leuk zal vinden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef jpjedi het volgende:
Mij ook alquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat??
Nee, hij zat mij gisteren ermee dood te spammen op MSN tot laat in de nacht en hij gaat er 's ochtends weer vrolijk mee verder..
Daarom is het juist zo geniaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef jpjedi het volgende:
Moet je Margaritaville eens kijken. Geniaalquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:30 schreef jpjedi het volgende:
Deze was nog beter dan de pimp aflevering van vorige weekquote:
Op die pimp-conventionquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:25 schreef staticdata het volgende:
Butters Bottom Bitch,
1$ for a hug, 2$ for a kiss and 6$ for a half and half
Van Persie was zelf bij Feijenoord een zeikjong.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
da's toch wel apart dat Feyenoord niet echt goed met talenten om kan gaan, met Van Persie kregen ze ook gezeik, Julio Ricardo Cruz die bij Feyenoord niet echt potten bakte, maar bij Inter wel, Van Bronckhorst die niet heel bijzonder was maar wel pas na een transfer.
Kijk voor de grap ook eens naar je eigen club?quote:
Kuijt heeft volgens mij constant iedereen verbaasd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:23 schreef FJD het volgende:
Van Persie was gewoon op te jonge leeftijd al te goed om bij een NL club te blijven. Hij was een pikkie en toch al ruimschoots de beste. Giovanni deed t gewoon goed bij Feyenoord volgens mij hoor? Ja hij werd daarna nog beter maar dat is logisch, als je in de buitenlandse competities boven komt drijven dan ben je een stuk beter dan je in NL was. Cruz heeft die stap ook nog wel gemaakt maar iets minder.
Datzelfde verschil zie je ook bij voetballers als Kuyt & Zlatan.
Toen Kuyt weg ging bij Feyenoord, was in mijn ogen Liverpool de enige club waar hij het wellicht zou redden. Hij doet het daar overigens wel beter dan ik ooit had gedachtquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kuijt heeft volgens mij constant iedereen verbaasd.
Bij Quick Boys dachten ze dat'ie het bij Utreg niet ging redden.
Bij Utreg dachten ze dat'ie het bij Feijenoord niet ging redden.
Bij Feijenoord waren ze sceptisch toen'ie naar Liverpool ging.
Door z'n mentaliteit werd hem alleen wel altijd het beste gegund en zag je hem per seizoen de stappen maken.
Toen'ie van Utreg kwam zag ik ook geen toekomstig Liverpool en NL Elftal speler in hem
Succes dan maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morguh
Zometeen 1ste tentamen van het jaar
Ik denk ook niet dat hij daar heen zal gaan, maar zij zijn wel de eerste die openlijk interesse tonen. De rest zal spoedig volgen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:11 schreef Keltie het volgende:
Die gozert moet niet naar Engeland gaan.
Man. City zou helemaal de faalactie van het seizoen 2009/2010 zijn.
Ja want Suarez is nu eenmaal geen bedriegelijk typjequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:57 schreef FJD het volgende:
Suarez wil het seizoen eerst afmaken bij Ajax, dat gaat natuurlijk dan ook gebeuren
Als Jezus nog had geleefd dan was Suarez z'n voorbeeld geweestquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja want Suarez is nu eenmaal geen bedriegelijk typje
Noem jij Jezus nu ook een bedriegerlijk typje? Kijk maar uit, dadelijk komt Koning David je aan het kruis nagelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Jezus nog had geleefd dan was Suarez z'n voorbeeld geweest
Nou dat verdwijntrucje wat ie heeft gedaan en daarna zich niet meer laten zien. Ik voelde me behoorlijk bedrogenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Noem jij Jezus nu ook een bedriegerlijk typje? Kijk maar uit, dadelijk komt Koning David je aan het kruis nagelen
Heb de Xbox versie klaar staanquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:06 schreef RudyCarell het volgende:
Left for dead 2 demo PC: 1110246
Lopen de zombies nog steeds alleen maar in het donkerquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb de Xbox versie klaar staan
Net weer aflevering Heroes gekeken WTF dat met Sylar in ep4
-edit-
Mwoah. L4D2 is leuk om een avondje met Puni te spelen maar ik zie mezelf hier geen 40,- voor uitgeven om 4 man coop mee te spelen. Daarvoor is het toch teveel meer van hetzelfde. Als ik t geld dan toch maar 1x uit geef dan liever aan MW2.
Ben je al bij de politie geweest voor een gesprek?quote:Op woensdag 4 november 2009 06:54 schreef Keltie het volgende:
Zo... Daar zijn we weer.
Gisteren van 6.30 tot 22.00 ongeveer gewerkt. Was rond 22.45 thuis... Gelijk maar naar bed gegaan, vanochtend "verslapen" maar wel gewoon om 6.30 op m'n werk terechtgekomen.. Alleen ben ik nu verrot en ik stink
Demo is int licht, wel leuk maar daar houdt t bij op. Weet ook niet wat ik meer had verwacht overigens.Heb niet t idee dat t spel iets fout doet. Ach ja even t salaris afwachten en dan misschien CoD, daar moet ook een leuke coöp mode in zittenquote:Op woensdag 4 november 2009 07:46 schreef staticdata het volgende:
Lopen de zombies nog steeds alleen maar in het donker
Nee. Ze moeten nog reageren, maar daar hebben ze tot 4 weken voorquote:Op woensdag 4 november 2009 07:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ben je al bij de politie geweest voor een gesprek?
Goed zoquote:Op woensdag 4 november 2009 08:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja even t salaris afwachten en dan misschien CoD, daar moet ook een leuke coöp mode in zitten
Mja, zoals ik al zei, tot half december zitten alle weekenden vol..quote:Op woensdag 4 november 2009 08:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Demo is int licht, wel leuk maar daar houdt t bij op. Weet ook niet wat ik meer had verwacht overigens.Heb niet t idee dat t spel iets fout doet. Ach ja even t salaris afwachten en dan misschien CoD, daar moet ook een leuke coöp mode in zitten
Urs; vrijdag en zondag zouden t goede fietsdagen moeten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |