Bij de MediaMarkt gaat hij ¤ 55,- kostenquote:Op maandag 2 november 2009 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Weer ouderwets goedToch mis je bij de echte chaos scènes wel de snelheid vd muis, vooral als je van alle kanten aangevallen kan worden is een controller een stuk lastiger. Zal eens kijken wat de retailprijs wordt, lijkt me wel grappig online
Whehehe.. idd.quote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ow ja, Peter R. de Vries gistertrieste aflevering
VG+ dus, dan ist maar 44,-, scheelt toch 20% en ook gewoon op de releasedag in huis of net als met Uncharted zelfs eerderquote:Op maandag 2 november 2009 11:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij de MediaMarkt gaat hij ¤ 55,- kosten
quote:Op maandag 2 november 2009 11:51 schreef FJD het volgende:
[..]
VG+ dus, dan ist maar 44,-, scheelt toch 20% en ook gewoon op de releasedag in huis of net als met Uncharted zelfs eerder
Nou de keren dat ik bij VG+ heb besteld werd het spel niet op de releasedag bezorgd...quote:Op maandag 2 november 2009 11:51 schreef FJD het volgende:
[..]
VG+ dus, dan ist maar 44,-, scheelt toch 20% en ook gewoon op de releasedag in huis of net als met Uncharted zelfs eerder
Ach dan speel ik nog even Forza, Uncharted of FIFAquote:Op maandag 2 november 2009 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou de keren dat ik bij VG+ heb besteld werd het spel niet op de releasedag bezorgd...
Geniaal idd!quote:Op maandag 2 november 2009 11:47 schreef ursel het volgende:
De rel van Krentenbol krijgt een vervolg..
Werd gestraft Krentebol? (Ik ben de oorspronkelijke) #2
Ken jij niet wat ins en outs out het mod gedeelte tevoorschijn toveren??quote:Op maandag 2 november 2009 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geniaal idd!Lezen in deze volgorde en wetende dat het er dus om gaat dat Krentenbol wss een kloon is en de foto's van ene Emichiee heeft gebruikt. Krentenbol is/was zelfs moderator
![]()
Werd gestraft Krentebol? (Ik ben de oorspronkelijke)
Werd gestraft Krentebol? (Ik ben de oorspronkelijke) #2
Krentenbol, victim speaks
Doe volgende week dan maar als er na 12 uur nog steeds geen nieuwe rel is.quote:Op maandag 2 november 2009 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik die al had mag ik die niet lekkenJij kent vast die ene rel nog wel
Ik zoek nog wel de tieten foto's die ze postte, links zijn dood
Je was snel terug vanuit het stadion?quote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Hihihihi.
Hoef weinig te zeggen joh... is niet nodig.
Al die prutsers de bek gesnoerd
5-1![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hebben we toch het admin gedeelte vh BoF!-forum voorquote:Op maandag 2 november 2009 13:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als ik die al had mag ik die niet lekkenJij kent vast die ene rel nog wel
Ik zoek nog wel de tieten foto's die ze postte, links zijn dood
Neequote:Op maandag 2 november 2009 13:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar hebben we toch het admin gedeelte vh BoF!-forum voor
quote:Op maandag 2 november 2009 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NeeIk ben netjes, ik lek niet
Wij ook niet, dus postenquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Wij ook niet, dus postenoh wacht, ik heb al PM
We kunnen natuurlijk ook allemaal doen alsof en zorgen dat Frank binnen notime weer zwart isquote:Op maandag 2 november 2009 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Wij ook niet, dus postenoh wacht, ik heb al PM
Danny leest al je PM's. Dat gaat niet lukkenquote:Op maandag 2 november 2009 14:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook allemaal doen alsof en zorgen dat Frank binnen notime weer zwart is
Ik kreeg die foto net op m'n bedrijfsmail terwijl m'n baas achter me stondquote:Op maandag 2 november 2009 14:37 schreef Bart het volgende:
Jezus Frank, waar heb je die info nou weer vandaan die je net sms't!
Heb je een gemodde dan?quote:Op maandag 2 november 2009 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Weer ouderwets goedToch mis je bij de echte chaos scènes wel de snelheid vd muis, vooral als je van alle kanten aangevallen kan worden is een controller een stuk lastiger. Zal eens kijken wat de retailprijs wordt, lijkt me wel grappig online
En dan hier heel scheinheilig doen, dat hij niet lektquote:Op maandag 2 november 2009 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik kreeg die foto net op m'n bedrijfsmail terwijl m'n baas achter me stond
Kijk dat is nog eens een goede reden om een iphone te kopenquote:Op maandag 2 november 2009 14:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb je een gemodde dan?
PS. Red Alert voor de iPhone
Aan de andere kant zag m'n baas in die foto wel een nieuwe product/markt combinatie voor de komkommer...quote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En dan hier heel scheinheilig doen, dat hij niet lekt
Hij kan beter dit als usericon nemen
[ afbeelding ]
Vind ik het maandverband toch leukerquote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En dan hier heel scheinheilig doen, dat hij niet lekt
Hij kan beter dit als usericon nemen
[ afbeelding ]
Heb je hem al? Op de pc hebben clans een probleem bij MW2... Géén dedicated servers...quote:Op maandag 2 november 2009 15:49 schreef FJD het volgende:
Geen party-chat in de MP van MW2Kansloos weer zeg! Verplicht naar de ingame chat met alle kansloze figuren die daar rondhangen.
Ja maar die was al gemaaktquote:Op maandag 2 november 2009 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vind ik het maandverband toch leuker
Whehe.. prusters..quote:Op maandag 2 november 2009 17:08 schreef RudyCarell het volgende:
Als ik het zo hier en daar lees, zijn er een hoop mensen geband van Live... Wie gaat er dan ook MW2 spelen voor release en ook nog eens online? Dan ben je ook echt een noob...
Te kansloos iddquote:Op maandag 2 november 2009 17:08 schreef RudyCarell het volgende:
Als ik het zo hier en daar lees, zijn er een hoop mensen geband van Live... Wie gaat er dan ook MW2 spelen voor release en ook nog eens online? Dan ben je ook echt een noob...
quote:Op maandag 2 november 2009 19:30 schreef staticdata het volgende:
VG+ heeft gewoon binnen 5 dagen geleverd
Hij is cool man! Ben benieuwd naar zijn rol in seizoen 8quote:
Ik heb nou niet t gevoel dat ie er zover naast zat hoorquote:Op maandag 2 november 2009 22:57 schreef ursel het volgende:
JD.
Volgens hem zou Feyenoord toch al 3 keer failliet moeten zijn??
Mja, der zal ongetwijfeld wel een kern van waarheid in zitten, maar neem het vooralsnog met een korrel zout.quote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nou niet t gevoel dat ie er zover naast zat hoorWij hebben ook wel een paar faal-transfers gedaan. Spelers die Feyenoord zoveel sterker hadden moeten maken maar die nu op de bank zitten.
Ook de reden waarom ze een hekel hebben aan de dolfijnen en walvissenquote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef FJD het volgende:
South Park S13E11![]()
Fok you dolphin and whale![]()
BANZAAAAIIII!!
![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat iedere NL club die faaltransfers wel had gemaaktquote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nou niet t gevoel dat ie er zover naast zat hoorWij hebben ook wel een paar faal-transfers gedaan. Spelers die Feyenoord zoveel sterker hadden moeten maken maar die nu op de bank zitten.
Thanks, Stan, now they're just like usquote:Op maandag 2 november 2009 21:24 schreef FJD het volgende:
South Park S13E11![]()
Fok you dolphin and whale![]()
BANZAAAAIIII!!
![]()
![]()
![]()
Echt tranen van het lachenquote:Op dinsdag 3 november 2009 07:45 schreef staticdata het volgende:
Thanks, Stan, now they're just like us
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |