Hoi poepiequote:
Komop zeg... AZ. Staat inmiddels 8e ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pffff Feyenoord - AZ in de volgende ronde
Om dordrecht zou je in theorie ook niet druk om hoeven te maken..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:53 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Komop zeg... AZ. Staat inmiddels 8e ofzo.
Daar maak je je toch niet meer druk om?
Dit vind ik altijd de mooiste reactiesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Diamond3d het volgende:
En daar gaat jullie leven weer verder................
Het is dat ik weet dat jullie werk hebben....
Geen vriendin zeker?
QFTquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dit vind ik altijd de mooiste reacties
Geeft precies aan wat er in je hersenpan zit.
Insgelijks.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd de mooiste reacties
Geeft precies aan wat er in je hersenpan zit.
Dat is toch zoiets als zeggen dat Ajax vandaag op een zakelijke manier heeft gewonnen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef Diamond3d het volgende:
Ooit wel eens van het woord cynisch gehoord?
Ahh je reageerd voor een ander? De vriendschap is wel groot op het internet zie ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is toch zoiets als zeggen dat Ajax vandaag op een zakelijke manier heeft gewonnen?
Dan begrijp ik t wel
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ahh je reageerd voor een ander? De vriendschap is wel groot op het internet zie ik.
Ja maar om dat op het internet te doen. Nee bedankt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:59 schreef ursel het volgende:
[..]1 voor allen, sta je niet alleen..
Nieuwe dag, nieuw begin, ik zal deze niet inkoppen. Goed punt welquote:
Voordeel tegen amateurs is wel dat ze in de verlenging allemaal neervallen van kramp dus zolang je niet zwaar achterkomt is er niets aan de hand. Je zag het nu al bij een paar spelers van Dordrecht, alhoewel daar ook wel show bij zat natuurlijk.quote:
vandaag kregen we een vrije trap tegen omdat er een speler omviel door kramp. Zal je net zie dat die amateur in het strafschop gebied kramp krijgt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Voordeel tegen amateurs is wel dat ze in de verlenging allemaal neervallen van kramp dus zolang je niet zwaar achterkomt is er niets aan de hand. Je zag het nu al bij een paar spelers van Dordrecht, alhoewel daar ook wel show bij zat natuurlijk.
Serieus?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:16 schreef -Raffie- het volgende:
vandaag kregen we een vrije trap tegen omdat er een speler omviel door kramp. Zal je net zie dat die amateur in het strafschop gebied kramp krijgt.![]()
Ze moeten er gewoon 4 of meer in schieten. Dan hoef je je nergens druk over te maken.
Nee, ben getrouwd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:50 schreef Diamond3d het volgende:
En daar gaat jullie leven weer verder................
Het is dat ik weet dat jullie werk hebben....
Geen vriendin zeker?
Jammer dat je alleen op dat voetbalgekut kan reageren en niet mijn vorige post.quote:
Is deel 3 al uit dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:46 schreef staticdata het volgende:
oh ja........*O*
Het is niet te geloven maar......... Uncharted is binnen![]()
![]()
Nogal logisch, iedereen heeft deel 2 alquote:
20 November.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:06 schreef staticdata het volgende:
Wanneer is de release date dan? INTERNETvriend?
Ik zie anders geen enkele kut hier..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Wat een kut-reeks is dit geworden zeg
Ik zou zeggen, geef het een kwaliteits boost..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Nee, das ook weer zo..
Misschien dat je even zijn bril moet zijn..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Woon jij in schubbekutteveen ofzo? Klinkersnelweg
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:53 schreef ursel het volgende:
Ik kwam trouwens dit type wagentje op de snelweg tegen..![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |