abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74209059
M'n nu voormalige werkgever belegde vanmiddag een vergadering voor het hele bedrijf en vertelde ons dat hij morgen naar de rechtbank gaat om faillisement aan te vragen. Ik wist dat m'n contract per 1 december niet verlengd zou worden omdat er geen boten meer verkocht werden en had met m'n vriendin afgesproken dat ik eerst stop met werken omdat ze genoeg voor ons beide verdient zodat ik eerst ons huis kan afmaken maar het is gewoon zwaar klote. Het was zo'n leuk bedrijf en m'n collega's hebben niet zoveel geluk dat ze niet hoeven te werken. Daar komt ook nog bij dat het salaris niet betaald kan worden. Kanker economische crisis!
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_74209092
terechte klacht
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:43:40 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74209107
Volgens de politiek valt het allemaal wel mee. Liep gisteren hier in de binnenstad van Utrecht. Overal stonden panden te huur waar vroeger bedrijven in zaten welke echt een begrip waren
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_74209113
-edit-

Hihi.

[ Bericht 45% gewijzigd door Biogarde op 29-10-2009 23:44:46 ]
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:45:32 #5
144213 Adidah
Het was wraak
pi_74209169
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:43 schreef sinadO het volgende:
-edit-

Hihi.
Gut gut, moraalridder mod-edit . Je mag TS dus niet uitlachen .
pi_74209182
De mensen die echt reden hebben tot klagen zijn de mensen die gedupeerd worden door klootzakken die failliet gaan. De werknemers en zeer zeker de eigenaar zijn een bijzaakje.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:45:57 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74209188
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef Adidah het volgende:

[..]

Gut gut, moraalridder mod-edit . Je mag TS dus niet uitlachen .
Het voegt niks toe. Einde discussie.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:48:40 #8
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_74209294
En dan te denken dat als de regering adequaat had gereageerd op de voortekenen (die er duidelijk waren) dat de schade enorm beperkt was gebleven. Wouter heeft een veel te grote roze zonne bril, en JP zit met zijn gedachten in Brussel.

Wmb mag Wilders/Rutte & consorten het gaan proberen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_74209449
Het is zwaar klote natuurlijk als er weer een bedrijf failliet gaat...

info link :
http://www.faillissementen.com/registernl.php

en voor de ts : je kan wel naar het UVW? of hoe heet die instantie?
Zodat ook al is het bedrijf failliet dat je wel een uitkering kan krijgen?

Heel veel succes iig
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:54:47 #10
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_74209545
klote voor je TS
beetje inherent aan de huidige economie maar t is altijd klote
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_74209637
Jammer voor de mensen die hun baan kwijt zijn, maar op macro niveau is dit een goede ontwikkeling. Het bedrijf van TS is gewoonweg niet concurrerend genoeg geweest en wordt daarvoor bestraft
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_74209766
Boten zijn dan ook veel te duur.
Audaces fortuna juvat
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:01:10 #13
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_74209795
De belastingdienst
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_74209807
Waar zijn de gezellige bedrijven van weleer gebleven?
In een binnenstad zie je alleen nog fillialen van de grote jongens, en weinig tot geen zelfstandigen meer.

Ik wil winkelen in gezellige winkels, niet van die kopen en oprotten meuk waar de bass op standje 8 staat.
U MAD?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:02:42 #15
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_74209840
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
En dan te denken dat als de regering adequaat had gereageerd op de voortekenen (die er duidelijk waren) dat de schade enorm beperkt was gebleven. Wouter heeft een veel te grote roze zonne bril, en JP zit met zijn gedachten in Brussel.

Wmb mag Wilders/Rutte & consorten het gaan proberen.
Mensen die denken dat Wilders/PVV het wel even zullen regelen

Kun je mij één discussie voorschotelen waarin de PVV trachtte iets in de trant van steekhoudende argumenten te uiten?

*ontopic*

Dit is gewoon klote voor je TS. Zie het maar zo: Je hebt je vakantie wat eerder gekregen.
:-)
pi_74209860
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:42 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik wist dat m'n contract per 1 december niet verlengd zou worden omdat er geen boten meer verkocht werden
Dan ging je jullie bedrijf door gebrek aan innovatie... de boot in.

vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:08:23 #17
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_74210039
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Kun je mij één discussie voorschotelen waarin de PVV trachtte iets in de trant van steekhoudende argumenten te uiten?

*ontopic*

Dit is gewoon klote voor je TS. Zie het maar zo: Je hebt je vakantie wat eerder gekregen.
Nog nooit gezegt, ga ik ook nooit zeggen. Maar hij kan er wel een aandeel in hebben. Morgen ga ik er uitgebreid op terug komen. Nu slapen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:13:25 #18
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_74210170
Ook als het economisch zeer goed gaat gaan er bedrijven failliet. Dan wordt meestal als oorzaak wanbeleid gegeven. Als het slecht gaat met de economie dan is wanbeleid nooit de oorzaak. Dan komt het opeens door slechte economische omstandigheden.

Bovenstaande wil overigens niet zeggen dat dit bij het bedrijf waar TS werkte het geval is. Alhoewel ze -voorzover ze dat niet gedaan hebben- misschien wel al eerder maatregelen hadden moeten nemen.
pi_74210532
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
Jammer voor de mensen die hun baan kwijt zijn, maar op macro niveau is dit een goede ontwikkeling. Het bedrijf van TS is gewoonweg niet concurrerend genoeg geweest en wordt daarvoor bestraft
Hoi Ei

Ten eerste hoop ik dat jij je baan niet kwijt raakt ,als je al een baan hebt:)
Mocht je nog studeren ..dan plak er nog maar een jaar of 5 aan vast

Ik weet niet hoe het zit met de TS , maar ik blijf er bij dat iedereen (die te veel geloven wat de "staat" zegt) bang gemaakt is ...en mede daar door zijn de mensen geld gaan potten!!
Als mensen nu gewoon geld uitgeven dan blijft alles goed rollen....het enige is..geef het uit in nederland of nederlandse bedrijven.....

wij de burgers moeten niet bang worden van praatjes.... we moeten gewoon geld uitgeven wat we kunnen missen en daarmee de economie weer op gang helpen!!!

van sparen op de bank word je ook niet rijk (mijn rente is van januari 2009 van 3,5 % naar nu 1,5 % gegaan )
pi_74210597
Het schip is gezonken.
pi_74210715
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Dartanion het volgende:

[..]

*ontopic*

Er word toch gezegd : wat mij betreft!!!!

Misschien dat die het beter doen

Discussies zijn niet van de orde hier als je over de PVV begint
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:50:27 #22
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_74210897
In de jachtbouw sector is het momenteel overal grote armoede. Zelfs de grote jongens zoals Icon Yachts, Royal Huisman en de Vries hebben vrijwel niks meer te doen. Hell, zelfs Dorr vraagt volgende week faillisement aan en die bestonden al meer dan 35 jaar. Het heeft niks met slecht management te maken, mensen bljiven op hun geld zitten en daar lijdt de hele sector onder. Tot halverwege 2008 kon het niet op, alle werven hadden volop werk en je kon als goede scheepstimmerman bergen geld verdienen en toen begonnen er tekenen te komen dat het minder zou gaan worden. Ik heb zelfs nog voor 17 euro per uur gewerkt via een uitzendbureau.

En nee, ik vraag geen uitkering aan. M'n vriendin en ik hebben besloten dat ik eerst stop met werken want ze verdient genoeg voor ons beide en we hebben een leuk spaarpotje. Kan ik ons huis eindelijk helemaal afmaken. Het UWV kan dat geld beter aan iemand anders geven die het wel echt nodig heeft zoals 1 van m'n collega's (daarnaast willen we de staat niet in ons leven hebben).
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_74210942
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:50 schreef PalmRoyale het volgende:
In de jachtbouw sector is het momenteel overal grote armoede. Zelfs de grote jongens zoals Icon Yachts, Royal Huisman en de Vries hebben vrijwel niks meer te doen. Hell, zelfs Dorr vraagt volgende week faillisement aan en die bestonden al meer dan 35 jaar. Het heeft niks met slecht management te maken, mensen bljiven op hun geld zitten en daar lijdt de hele sector onder. Tot halverwege 2008 kon het niet op, alle werven hadden volop werk en je kon als goede scheepstimmerman bergen geld verdienen en toen begonnen er tekenen te komen dat het minder zou gaan worden. Ik heb zelfs nog voor 17 euro per uur gewerkt via een uitzendbureau.

En nee, ik vraag geen uitkering aan. M'n vriendin en ik hebben besloten dat ik eerst stop met werken want ze verdient genoeg voor ons beide en we hebben een leuk spaarpotje. Kan ik ons huis eindelijk helemaal afmaken. Het UWV kan dat geld beter aan iemand anders geven die het wel echt nodig heeft zoals 1 van m'n collega's (daarnaast willen we de staat niet in ons leven hebben).
Klinkt allemaal heel nobel, maar je hebt hele dagen met 'de staat' te maken. Als jullie huis vannacht in brand komt te staan bijvoorbeeld, worden jullie al door 'de staat' geholpen of gaan jullie het blussen met een paar emmers water?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:55:54 #24
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_74210986
Je hebt gelijk. Ik had moeten zeggen dat we de staat niet op die manier in ons leven willen hebben. Feit blijft wel dat er anderen zijn die het harder nodig hebben.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 00:58:35 #25
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74211022
Lekker boeiend.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')