Het voegt niks toe. Einde discussie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:45 schreef Adidah het volgende:
[..]
Gut gut, moraalridder mod-edit. Je mag TS dus niet uitlachen
.
Mensen die denken dat Wilders/PVV het wel even zullen regelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
En dan te denken dat als de regering adequaat had gereageerd op de voortekenen (die er duidelijk waren) dat de schade enorm beperkt was gebleven. Wouter heeft een veel te grote roze zonne bril, en JP zit met zijn gedachten in Brussel.
Wmb mag Wilders/Rutte & consorten het gaan proberen.
Dan ging je jullie bedrijf door gebrek aan innovatie... de boot in.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:42 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik wist dat m'n contract per 1 december niet verlengd zou worden omdat er geen boten meer verkocht werden
Nog nooit gezegt, ga ik ook nooit zeggen. Maar hij kan er wel een aandeel in hebben. Morgen ga ik er uitgebreid op terug komen. Nu slapen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Wilders/PVV het wel even zullen regelen
Kun je mij één discussie voorschotelen waarin de PVV trachtte iets in de trant van steekhoudende argumenten te uiten?
*ontopic*
Dit is gewoon klote voor je TS. Zie het maar zo: Je hebt je vakantie wat eerder gekregen.
Hoi Eiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
Jammer voor de mensen die hun baan kwijt zijn, maar op macro niveau is dit een goede ontwikkeling. Het bedrijf van TS is gewoonweg niet concurrerend genoeg geweest en wordt daarvoor bestraft
Er word toch gezegd : wat mij betreft!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Wilders/PVV het wel even zullen regelen
Kun je mij één discussie voorschotelen waarin de PVV trachtte iets in de trant van steekhoudende argumenten te uiten?
*ontopic*
Dit is gewoon klote voor je TS. Zie het maar zo: Je hebt je vakantie wat eerder gekregen.
Klinkt allemaal heel nobel, maar je hebt hele dagen met 'de staat' te maken. Als jullie huis vannacht in brand komt te staan bijvoorbeeld, worden jullie al door 'de staat' geholpen of gaan jullie het blussen met een paar emmers water?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:50 schreef PalmRoyale het volgende:
In de jachtbouw sector is het momenteel overal grote armoede. Zelfs de grote jongens zoals Icon Yachts, Royal Huisman en de Vries hebben vrijwel niks meer te doen. Hell, zelfs Dorr vraagt volgende week faillisement aan en die bestonden al meer dan 35 jaar. Het heeft niks met slecht management te maken, mensen bljiven op hun geld zitten en daar lijdt de hele sector onder. Tot halverwege 2008 kon het niet op, alle werven hadden volop werk en je kon als goede scheepstimmerman bergen geld verdienen en toen begonnen er tekenen te komen dat het minder zou gaan worden. Ik heb zelfs nog voor 17 euro per uur gewerkt via een uitzendbureau.
En nee, ik vraag geen uitkering aan. M'n vriendin en ik hebben besloten dat ik eerst stop met werken want ze verdient genoeg voor ons beide en we hebben een leuk spaarpotje. Kan ik ons huis eindelijk helemaal afmaken. Het UWV kan dat geld beter aan iemand anders geven die het wel echt nodig heeft zoals 1 van m'n collega's (daarnaast willen we de staat niet in ons leven hebben).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |